Jirásek píše:Jednoduché vysvětlení - nějaký úředník z ŘDS nahlásil práce v termínu od - do. A náhodou to stihli dříve (nebo to nahlásil s rezervou, případně úplně blbě). A následně dotyčný úředník nenahlásil změnu/ukončení prací.
No a v Ostravě při pohledu z okna (případně do on-line kamer) netuší, co se děje po celé republice.
Dokud nebude pořádný postih špatně pracujících úředníků, nic se nezlepší.
Nespočívá právě v tomto práce koordinátora? Tedy že by měl koordinovat součinnost jednotlivých orgánů? A že pan koordinátor za celou dobu nepřišel na to, že by zpětná vazba od řidičů byla tím, co by pomohlo "jeho" instituci dobrat se pravdy?
Proč nezřídí telefonickou linku, nejlépe neplacenou, kam by řidiči volali? Jeho argumenty, že se jedná o "neověřené" info neberu. Pro jeho tým není problémem cokoli ověřit, ať už dotazem na policii v příslušném místě, nebo na příslušném městském úřadě. A pokud dostane 5 a více hlášení o problému od "neověřených" řisdičů, není to důvod k ověření nebo to považovat za relevantní?
Mezi řidiči by se velmi rychle rozkřiklo, že jejich info se dostává na správné místa a je včas a řádně zpracováno.
Prestiž JCDI by stoupala úměrně s relevantností údajů. A pokud by se i podařilo sjednotit RDS TMC, aby bylo použitelné, tak to by už zřejmě bylo to, o co jde...
Jenže jistě to má své jenže.... Proč dělat něco složitě, když by to šlo jednoduše, že?
Pokud má někdo poznámku k neplacené lince, - v těch milionech za "Nalaďte sin Radiožurnál" nebo "POZOR! PRŠÍ" na dálničních cedulích se jedna bezplatná linka a chlap, co na ní bude sedět /nebo automat/ ztratí... Když to umí v tomto oboru podnikání amateři z Raádia Impuls, tak by to oficiální, z daní dobře placená instituce měla umět taky.
Ono je lépe stále koordinovat, zvláště za dobrý peníz....