v září startuje testovací provozRDS-TMC Centrum ČR
Re: v září startuje testovací provozRDS-TMC Centrum ČR
Ty Tony, tohleto by chtělo pověsit spíš někam k nim na portál. Kdysi tady pan Zvára nechával nějaký link
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
Re: v září startuje testovací provozRDS-TMC Centrum ČR
Víceméně souhlas,
já ale už na JSDI rezignoval. Tam cokoli psát nemá smysl. Ani odpověď nedojde.
Nemám v úmyslu do budoucna vypisovat každou "chybu" RDS TMC - TOTO JE VYJÍMKA.
Jsem za ta léta, co to sleduji natolik informovaným, abych věděl, že dostat data do JSDI je problém /viz ověřování, viz úřednická mašinerie ohlašování uzavírek atd/.
Ale v případě D1 a teto konkretní nehody nebylo co ověřovat - prakticky všechny zpravodajské portály o nehodě informovaly a některé měly i foto z kamery nad dálnicí. Je zřejmé, že stejná datA měl k dispozici i operátor JSDI.
Pokud data do systému nezadal, je to problém JSDI.
Pokud data zadal a systém je "někde" /JSDI, přenos na Vysílače Vltava/ ztratil, je to problém koordinace přenosu dat, tedy problém JSDI, potažmo pana Zváry coby koordinátora tohoto tunelu na peníze.
Řečnická otázka:
K čemu je systém za miliony, budovaný minimálně od roku 2008, který nedokáže nehodu, která zastaví nejdůležitější příjezdovou komunikaci do Prahy na více než dvě hodiny přenést do nejrozšířenější navi s nejnovějšímim mapami?
Nezajímá mne, kde je problém, zajímá mne:
PROČ TO NEFUNGUJE A KDO ZA TUTO NEFUKČNOST BERE PLAT.
Komu je JSDI zodpovědný a KDO má kontrolovat "ne"činnost" JSDI v oblasti výstupu dat, tedy i RDS TMC
Kdo strpí, aby se státní peníze cpaly do něčeho, co nefunguje ani na 2. km nejvýznamnější komunikace v Praze???
Není to trošilinku bordel???
já ale už na JSDI rezignoval. Tam cokoli psát nemá smysl. Ani odpověď nedojde.
Nemám v úmyslu do budoucna vypisovat každou "chybu" RDS TMC - TOTO JE VYJÍMKA.
Jsem za ta léta, co to sleduji natolik informovaným, abych věděl, že dostat data do JSDI je problém /viz ověřování, viz úřednická mašinerie ohlašování uzavírek atd/.
Ale v případě D1 a teto konkretní nehody nebylo co ověřovat - prakticky všechny zpravodajské portály o nehodě informovaly a některé měly i foto z kamery nad dálnicí. Je zřejmé, že stejná datA měl k dispozici i operátor JSDI.
Pokud data do systému nezadal, je to problém JSDI.
Pokud data zadal a systém je "někde" /JSDI, přenos na Vysílače Vltava/ ztratil, je to problém koordinace přenosu dat, tedy problém JSDI, potažmo pana Zváry coby koordinátora tohoto tunelu na peníze.
Řečnická otázka:
K čemu je systém za miliony, budovaný minimálně od roku 2008, který nedokáže nehodu, která zastaví nejdůležitější příjezdovou komunikaci do Prahy na více než dvě hodiny přenést do nejrozšířenější navi s nejnovějšímim mapami?
Nezajímá mne, kde je problém, zajímá mne:
PROČ TO NEFUNGUJE A KDO ZA TUTO NEFUKČNOST BERE PLAT.
Komu je JSDI zodpovědný a KDO má kontrolovat "ne"činnost" JSDI v oblasti výstupu dat, tedy i RDS TMC
Kdo strpí, aby se státní peníze cpaly do něčeho, co nefunguje ani na 2. km nejvýznamnější komunikace v Praze???
Není to trošilinku bordel???
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: v září startuje testovací provozRDS-TMC Centrum ČR
...trošilinku.... slabé slovo
jinak taky souhlas - bylo bylo to jako s tou luštěninou házenou na zeď
jinak taky souhlas - bylo bylo to jako s tou luštěninou házenou na zeď
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
Re: v září startuje testovací provozRDS-TMC Centrum ČR
Toníku já nevím jestli nežiješ na jiné planetě, ale pan Zvára zde http://www.dnoviny.cz/informatika/smern ... telematiky
např. říká:
„V uplynulých letech se podařilo mnohé založit a vybudovat. Máme Jednotný systém dopravních informací pro ČR, kam všechny důležité orgány, organizace a instituce předávají dopravní informace o všech událostech ve své působnosti, které omezují dopravu. Proudí sem i data z většiny vybudovaných telematických systémů a další se postupně připojují nebo integrují.
Přehled o všech důležitých událostech v jednom místě Národního dopravního informačního centra nám umož-ňuje efektivně řešit jak spolupráci při likvidaci například dopravní nehody, tak i podporovat řízení provozu a zajišťovat všeobecně dostupnou informovanost pro motoristickou veřejnost.
Podstatná část dálniční a silniční sítě má automatické meteostanice, dopravně nejvíce zatížené dálnice jsou ve většině případů vybaveny kamerovým systémem, systémem detekce intenzity provozu a sčítání dopravy nebo proměnnými informačními tabulemi. Staví se špičkově vybavené tunely na nejmodernější bezpečnostní úrovni.
V provozu je Národní dopravní informační centrum, kam se sbíhají ,nitky‘ z celé republiky. Na dopravu na Pražském okruhu dohlíží Řídící centrum okruhu kolem Prahy v Rudné. V provozu jsou dopravní informační centra nebo řídící ústředny v Praze, Brně, Ostravě nebo v Plzni a v některých dalších městech se podobná pracoviště připravují. K dispozici jsou služby dopravních informací na www.dopravniinfo.cz a prostřednictvím RDS-TMC může informace na základě smlouvy kdokoliv (například i dopravci) využít přes datové distribuční rozhraní pro svůj interní informační systém. Nicméně období všeobecných úspor, kterým nyní procházíme, další rozvoj inteligentních dopravních systémů poněkud omezilo.“
Ve spolupráci s Českým rozhlasem je vysílána služba RDS-TMC pro navigační přístroje pod kódovým označením JSDI_a_CRO v síti vysílačů ČRo3. Všechny ověřené aktuální informace, které splňují potřebné technické podmínky, jsou zcela automaticky publikovány i tímto kanálem přímo do vozidla.
např. říká:
„V uplynulých letech se podařilo mnohé založit a vybudovat. Máme Jednotný systém dopravních informací pro ČR, kam všechny důležité orgány, organizace a instituce předávají dopravní informace o všech událostech ve své působnosti, které omezují dopravu. Proudí sem i data z většiny vybudovaných telematických systémů a další se postupně připojují nebo integrují.
Přehled o všech důležitých událostech v jednom místě Národního dopravního informačního centra nám umož-ňuje efektivně řešit jak spolupráci při likvidaci například dopravní nehody, tak i podporovat řízení provozu a zajišťovat všeobecně dostupnou informovanost pro motoristickou veřejnost.
Podstatná část dálniční a silniční sítě má automatické meteostanice, dopravně nejvíce zatížené dálnice jsou ve většině případů vybaveny kamerovým systémem, systémem detekce intenzity provozu a sčítání dopravy nebo proměnnými informačními tabulemi. Staví se špičkově vybavené tunely na nejmodernější bezpečnostní úrovni.
V provozu je Národní dopravní informační centrum, kam se sbíhají ,nitky‘ z celé republiky. Na dopravu na Pražském okruhu dohlíží Řídící centrum okruhu kolem Prahy v Rudné. V provozu jsou dopravní informační centra nebo řídící ústředny v Praze, Brně, Ostravě nebo v Plzni a v některých dalších městech se podobná pracoviště připravují. K dispozici jsou služby dopravních informací na www.dopravniinfo.cz a prostřednictvím RDS-TMC může informace na základě smlouvy kdokoliv (například i dopravci) využít přes datové distribuční rozhraní pro svůj interní informační systém. Nicméně období všeobecných úspor, kterým nyní procházíme, další rozvoj inteligentních dopravních systémů poněkud omezilo.“
Ve spolupráci s Českým rozhlasem je vysílána služba RDS-TMC pro navigační přístroje pod kódovým označením JSDI_a_CRO v síti vysílačů ČRo3. Všechny ověřené aktuální informace, které splňují potřebné technické podmínky, jsou zcela automaticky publikovány i tímto kanálem přímo do vozidla.
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
Re: v září startuje testovací provozRDS-TMC Centrum ČR
ANO, MÁŠ PRAVDU, asi žiju na jiné planetě.
pan ZVÁRA by ve své PR informaci měl samozřejmě pravdu, kdyby navi a RDS TMC dnešní uzavírku na D1 signalizovala.
Z té info - a to jsem ji četl nejméně 2x - vyplývá, jak všechno funguje, ale ani slovíčko o tom, že by systém měl nějaké potíže.
A že jich - těch potíží - má docela dost.
Signalizovat dvouhodinovou uzavírku, která ochromí dopravu v 1/3 Prahy v RDS TMC je zřejmě požadavek nad možnosti JSDI a pana Zváry coby kordinátora.
HOWG,nemám co dodat.
pan ZVÁRA by ve své PR informaci měl samozřejmě pravdu, kdyby navi a RDS TMC dnešní uzavírku na D1 signalizovala.
Z té info - a to jsem ji četl nejméně 2x - vyplývá, jak všechno funguje, ale ani slovíčko o tom, že by systém měl nějaké potíže.
A že jich - těch potíží - má docela dost.
Signalizovat dvouhodinovou uzavírku, která ochromí dopravu v 1/3 Prahy v RDS TMC je zřejmě požadavek nad možnosti JSDI a pana Zváry coby kordinátora.
HOWG,nemám co dodat.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: v září startuje testovací provozRDS-TMC Centrum ČR
To škoda slov a ztráta času se tím zabývat, nemusím se nasxrat věcma, které změnit nemohu
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
Re: v září startuje testovací provozRDS-TMC Centrum ČR
HOWG znamena?Tonny píše:HOWG,nemám co dodat.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ted Garmin 3597, drive Garmin 3790, Garmin 760
Ted Garmin 3597, drive Garmin 3790, Garmin 760
Re: v září startuje testovací provozRDS-TMC Centrum ČR
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
Re: v září startuje testovací provozRDS-TMC Centrum ČR
Ano, Howgh ve smyslu tema jsem pro tento moment vyčerpal, není dál co dodat
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: v září startuje testovací provozRDS-TMC Centrum ČR
Freewall dekuji za odpoved. Panove, nejsem uplne informovan o pravnich zalezitostech Ceske Republiky (ziju zde jen 8 let, predtim jsem zil ve Francii), ale pokud statni organ (nebo placen statnima penezma) selha, nema obcan (nebo obcanske zdruzeni) pravo ho zazalovat? V podstate obcan je statniho zastupce zamestnavatel, a tim padem ma pravo ho zadat o vysledek, minimal o zduvodneni investic. Ne?
----------------------------------------------------------------------------------------------
Ted Garmin 3597, drive Garmin 3790, Garmin 760
Ted Garmin 3597, drive Garmin 3790, Garmin 760
Re: v září startuje testovací provozRDS-TMC Centrum ČR
Asi by to šlo, ale složitost dokazování a zdlouhavost soudů by tě utrápila. Tady by spíš se měli ptát páni poslanci ministra dopravy, ev. Nejvvyšší kontrolní úřad by možná mohl prověřit nakládání s financemi se státního rozpočtu - ale u tohohle si nejsem jistý
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
Re: v září startuje testovací provozRDS-TMC Centrum ČR
Právo zažalovat je, to ano, ale ČR je poněkud zkorumpovaný stát, kde by při prohře žalující platil náklady soudního řízení.
A vzhledem k tomu, že JSDI je "koordinován" bez valného výsledku - viz neustálé nářky na to, kde je co indikováno špatně nebo vůbec - už dlouhá léta, je "naděje" na prohru příliš vysoká.
Jednotlivec žalovat nebude, stát jako dozorující orgán také ne.
Taková je realita v ČR.
A vzhledem k tomu, že JSDI je "koordinován" bez valného výsledku - viz neustálé nářky na to, kde je co indikováno špatně nebo vůbec - už dlouhá léta, je "naděje" na prohru příliš vysoká.
Jednotlivec žalovat nebude, stát jako dozorující orgán také ne.
Taková je realita v ČR.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: v září startuje testovací provozRDS-TMC Centrum ČR
Pánové na RDS TMC už jsem dávno rezignoval, protože je naprosto k ničemu, když ani po třech týdnech uzávěry nic nehlásí. Momentálně jsou na R10 (Praha-Liberec) už tři týdny zavřené v obou směrech exity 27, protože se bude stavět nový nadjezd a bude to zavřené prý až do konce října. Dva týdny už tam není ani ten starý nadjezd. Mapy.cz mají od 5.3. tuto informaci:
Čas události: 2. 3. 2012 00:00 hod.
Konec události: 31. 10. 2012 00:00 hod.
silnice II/272, most ev.č. 272-008, obec Benátky nad Jizerou, okr. Mladá Boleslav, uzavřeno, práce na silnici, Od 02.03.2012 00:00 Do 31.10.2012 00:00, úplná uzavírka silnice II/272 ve směru Jiřice z důvodu rekonstrukce mostu. Objízdná trasa vyznačena. Vydal: Magistrát města Mladá Boleslav
dopravniinfo.cz to tam má taky. A RDS-TMC ? Pořád o ničem neví. Takže celý RDS-TMC je tak akorát na dvě věci.....
Čas události: 2. 3. 2012 00:00 hod.
Konec události: 31. 10. 2012 00:00 hod.
silnice II/272, most ev.č. 272-008, obec Benátky nad Jizerou, okr. Mladá Boleslav, uzavřeno, práce na silnici, Od 02.03.2012 00:00 Do 31.10.2012 00:00, úplná uzavírka silnice II/272 ve směru Jiřice z důvodu rekonstrukce mostu. Objízdná trasa vyznačena. Vydal: Magistrát města Mladá Boleslav
dopravniinfo.cz to tam má taky. A RDS-TMC ? Pořád o ničem neví. Takže celý RDS-TMC je tak akorát na dvě věci.....
TomTom GO 1005T
- Jirásek
- Příspěvky: 2963
- Registrován: 25.11.2006, 15:31
- Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol
- Kontaktovat uživatele:
Re: v září startuje testovací provozRDS-TMC Centrum ČR
V žádném případě nechci tvrdit že vše je super. Ale dotaz pro suap - které (čí) data přes RDS/TMC přijímáš? JSDI tuto informaci má, Globalassistance nemá (alespoň co se mi podařilo zjistit). Jinými slovy, pokud máš jako RDS/TMC naladěn ČRo1, tak tuto informaci mít nemusíš.
Bohužel, tento systém dvou informačních okruhů RDS/TMC je hodně nepraktický (pomíjím Reginu pro Prahu).
Bohužel, tento systém dvou informačních okruhů RDS/TMC je hodně nepraktický (pomíjím Reginu pro Prahu).
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android
Re: v září startuje testovací provozRDS-TMC Centrum ČR
Tohle chápu.
Ale v tomto je JSDI "nevinně", tedy alespoň v tom smyslu, že to technicky nelze zobrazit.
/Nebavím se teď o tom, že JSDI, potažmo pan Zvára ani jednou neinformoval o tlaku na kvalitu a hustotu lokalizačních tabulek -LT- a že tedy nevytváří tlak, aby alespoň na R a D byly sjezdy brány za samostatný úsek, čímž by se vyřešila sousta problémů s indikací uzavírek mezi jednotlivými sjezdy a nájezdy/.
Je to stejný případ, jako před cca 2 roky zpět byl v Brně na Vídeňské uzavřen nájezd a sjezd na D1 - tehdy proběhla korespondence, že LT toto neumožňují.
V A a D umí RDS TMC uzavřít nájezd nebo sjezd, v ČR je to neřešitelné...
jinak souhlas s jiráskem, to je další technická "vychytávka", která dělá z RDS TMC paskvil...
Ale v tomto je JSDI "nevinně", tedy alespoň v tom smyslu, že to technicky nelze zobrazit.
/Nebavím se teď o tom, že JSDI, potažmo pan Zvára ani jednou neinformoval o tlaku na kvalitu a hustotu lokalizačních tabulek -LT- a že tedy nevytváří tlak, aby alespoň na R a D byly sjezdy brány za samostatný úsek, čímž by se vyřešila sousta problémů s indikací uzavírek mezi jednotlivými sjezdy a nájezdy/.
Je to stejný případ, jako před cca 2 roky zpět byl v Brně na Vídeňské uzavřen nájezd a sjezd na D1 - tehdy proběhla korespondence, že LT toto neumožňují.
V A a D umí RDS TMC uzavřít nájezd nebo sjezd, v ČR je to neřešitelné...
jinak souhlas s jiráskem, to je další technická "vychytávka", která dělá z RDS TMC paskvil...
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...