Nemám ani českou ani slovenskou dálniční známku. Když jsme jeli do Gyoru, použil jsem silnice 1. třídy. Na G N660 jsem vypnul dálnice a placené úseky. Do Břeclavi mě to vedlo z Brna směrem na Hodonín, takže jsem neposlechl a nanavigoval jsem se na "starou". Ovšem na křižovatce před Břeclaví mě Garmin nahnáněl zpátky na dálnici, v Bratislavě mě neupozornil na placené úseky dálnice, v Maďarsku mě hnal opět na dálnici.
Na "Zelený čtvrtek" jsem z Prahy vypnul dálnice a zadal průjezdný bod tak, abych se vyhnul ucpané D1 a Jihlavě. 660 mě navigovala po silnicích snad desátých tříd, ale ani jedna "jednička". Jedno pozitivum je to, že jsme na silnicích byli dfc. sami a pořád jeli. Spolujezdec ale konfrontoval 660 s podrobným autoatlasem, v některých případech garmin pěkně kecal a hnal mě někam jinam. A to až do okamžiku, než jsem opětovně zapojil dálnice. Pak mě pustil i na jedničky.
Po ČR jsem měl zapnutý Atlas7, do Maďarska NT Evropu a mám zapnuté nejrychlejší trasy. Tak by mě zajímalo, jestli je to u Garmina normální, že když vypnu dálnici, nepustí mě to ani na jedničku
Vypnutí dálnic u N660
Moderátor: freewall
Re: Vypnutí dálnic u N660
Garmin rozeznává tzv dálnice a placené silnice. Pokud jsem to dobře pochopil tak dálnicemi jsou myšleny silnice první třídy a placenými silnicemi jsou myšleny dálnice (ty kde potřebuješ známku) a pravděpodobně i rychlostní komunikace. Ještě jsem to nezkoušel, ale myslím, že to lehce ověříš. Takže není chyba v tomhle?
Re: Vypnutí dálnic u N660
Musím to vyzkoušet, měl jsem právě zato, že dálnice je dálnice a jednička je jednička. Ještě to zkusím zkonzultovat přímo na Garminu v Brně. JInak Díkyzett_cz píše:Garmin rozeznává tzv dálnice a placené silnice. Pokud jsem to dobře pochopil tak dálnicemi jsou myšleny silnice první třídy a placenými silnicemi jsou myšleny dálnice (ty kde potřebuješ známku) a pravděpodobně i rychlostní komunikace. Ještě jsem to nezkoušel, ale myslím, že to lehce ověříš. Takže není chyba v tomhle?