od mirecek v 5.12.2008, 20:53
Po telefonátu na technickou podporu mi byl zaslána el. poštou tato zpráva:
Předmět
Reinstalace aplikace
Posloupnost diskuse
Reakce (Tomas V. (CZ)) 05. 12. 2008 01:43 odp.
Dobry den,
doporucuji tento postup ktery by mel vas problem vyresit,
prosim abyste zarizení pripojil k pocitaci spolu se zazalohovanou SD kartou .
!!!! ZAZALOHOVAL pomocí TomTom Home. !!!!
Potom vypnul TomTom Home, otevrel si tento pocitac a tomtom si otevrel jako disk
a na nem smazal vsechny soubory ne slozky!!!(nemazte prosim soubory ve slozkách)!!!
Jakmile tento krok ucinite zapnete znovu TomTom Home a nahrajte novou aplikaci.( Aktualizuj me ...)
Prosím pro odeslání odpovědi použijte výše uvedený odkaz chcete-li aktualizovat svůj dotaz z našeho serveru podpory klepněte zde.
S pratelskym pozdravem,
Tym zakaznicke podpory TomTom
Indikátor oprav už mi nesvítí pořád zeleně,ale už červeně,s tím,že jsou map share dočasně nedostupné ,uvidíme co bude dál po této reinstalaci navigačního softwaru.Kdo chce ,ať to zkusí,možná,že to začne chodit.