Smysluplnost informačních tabulí - ANKETA
Pravidla fóra
Toto fórum se týká výhradně radarů a s nimi spojených problémů.
Toto fórum se týká výhradně radarů a s nimi spojených problémů.
Re: Smysluplnost informačních tabulí - ANKETA
Tak proč je u nás v pořádku 90, v Německu 100 a jinde jenom 80? To nemá s bezpečností nic společného. To se jenom někdo dohodl, že tak to bude.
Takže jzdím rozumně a dávám si pozor, abych neplatil pokuty.
BTW. Klidně si je ze svojí navi smaž
Takže jzdím rozumně a dávám si pozor, abych neplatil pokuty.
BTW. Klidně si je ze svojí navi smaž
Re: Smysluplnost informačních tabulí - ANKETA
A proč je na čtyřproudovce ve městě stejná padesátka jako v klikaté dědině bez chodníku?
A proč je na čtyřproudovce vedoucí prostředkem pole stejná devadesátka, jako na skoropolňačce mezi dvěma dědinami plné babek na kole spěchajících na kole do kostela v zimě po ránu bez světla?
To opravdu s bezpečností nemá (téměř) nic společného.
A proč je na čtyřproudovce vedoucí prostředkem pole stejná devadesátka, jako na skoropolňačce mezi dvěma dědinami plné babek na kole spěchajících na kole do kostela v zimě po ránu bez světla?
To opravdu s bezpečností nemá (téměř) nic společného.
Re: Smysluplnost informačních tabulí - ANKETA
Jak malý děti...
Já jezdím na 90 i 150 a co? Je to můj problém, já zaplatím pokutu, já ponesu náýsledky... Jedu tak, abych neohrožoval ostatní a sebe, jezdím podle okolností na silnici....
Jo a kdyby to někoho zajímalo najezdím ročně v průměru 100 000km už 8 let a bez boduse třemi pokutamy do 500kč...
Ono to chce totiž používat svou hlavu a v ní ten mozek, nepoužívat místo toho navigaci.
Navigace a POI je pomocník, ne mozek řidiče...
Já jezdím na 90 i 150 a co? Je to můj problém, já zaplatím pokutu, já ponesu náýsledky... Jedu tak, abych neohrožoval ostatní a sebe, jezdím podle okolností na silnici....
Jo a kdyby to někoho zajímalo najezdím ročně v průměru 100 000km už 8 let a bez boduse třemi pokutamy do 500kč...
Ono to chce totiž používat svou hlavu a v ní ten mozek, nepoužívat místo toho navigaci.
Navigace a POI je pomocník, ne mozek řidiče...
Tomtom 920, RDS-TMC, 4GB A-DATA SDHC
NavCore: 8.002
Mapa: Western_and_Central_Europe v.805.1801, Australia v.720.1838, North_America v.805.1801
Nokia 6500 clasic
NavCore: 8.002
Mapa: Western_and_Central_Europe v.805.1801, Australia v.720.1838, North_America v.805.1801
Nokia 6500 clasic
Re: Smysluplnost informačních tabulí - ANKETA
Je to tak, někdo překročí povolenou rychlost s rozumem a někdo bez rozumu a to je ten velmi podstatný rozdíl.
Všechny dopravní značky se sázejí tak, aby měl šanci dostal se do cíle i ten největší blbec na světě
Ovšem i to je v některých úsecích přehnané....
Kdo vydrží jet 60kmh na 12 metrů šíroké a 7 km dlouhé téměř rovné silnici a nikde nikdo....
Já ne ! Pokud se zrovna s někým nevsadím
A po dvou měsících, nejednou zničeho nic, je tam změna na 80kmh, takže pyrát je ten, kdo tam jel moc brzo...
Všechny dopravní značky se sázejí tak, aby měl šanci dostal se do cíle i ten největší blbec na světě
Ovšem i to je v některých úsecích přehnané....
Kdo vydrží jet 60kmh na 12 metrů šíroké a 7 km dlouhé téměř rovné silnici a nikde nikdo....
Já ne ! Pokud se zrovna s někým nevsadím
A po dvou měsících, nejednou zničeho nic, je tam změna na 80kmh, takže pyrát je ten, kdo tam jel moc brzo...
Mio a702 TomTom 6, IGo 8 a hlava pomazaná...
Re: Smysluplnost informačních tabulí - ANKETA
JJ,svatá pravda jezdit s rozvahou...Navigaci mám od toho,aby mne dovedla do cíle,to ostatní je doplněk,který občas ušetří starosti...Na to chce především myslet.
Kauza radary...Pokud někomu něco vadí,ať časté hlášky nebo takový to "proč to tam je,když mi tam ´antiradar´nepípne..jezdim tam už X let XXkm/h a ještě sem nic neplatil..??Tak si to tam dávat chlape nemusíš!! Spoustu lidí se tu snaží něco udělat pro ostatní a stále se najde dost těch co přijdou,zkritizujou a tím to končí.. Já jsem si např.Info_rychlost sloučil s mobilníma.Osobně mne nějaká ta hláška navíc nevadí,mrknu na tachák..jen pro "sichr" a jedu dál...
Kauza radary...Pokud někomu něco vadí,ať časté hlášky nebo takový to "proč to tam je,když mi tam ´antiradar´nepípne..jezdim tam už X let XXkm/h a ještě sem nic neplatil..??Tak si to tam dávat chlape nemusíš!! Spoustu lidí se tu snaží něco udělat pro ostatní a stále se najde dost těch co přijdou,zkritizujou a tím to končí.. Já jsem si např.Info_rychlost sloučil s mobilníma.Osobně mne nějaká ta hláška navíc nevadí,mrknu na tachák..jen pro "sichr" a jedu dál...
☆ Samsung Galaxy S III mini GT-I8190N ☆
☆ Lenovo IdeaTab A8-50 G3 ☆
☆ Lenovo IdeaTab A8-50 G3 ☆
- Scorpio_cz
- Příspěvky: 678
- Registrován: 5.6.2008, 19:21
Re: Smysluplnost informačních tabulí - ANKETA
To Gumajz - díky za extra kategorii. Já využívám infotabule ke "kalibraci" tachometru.
Furt mi bylo divký proč všichni jezděj pomalejc a podle těhle tabulí (a GPS navigace) jsem zjistil že můj tachometr až někde do 70km/h ukazuje naprosto přesně ... takže s tím musím počítat jak na stacionárech tak na úsekáčích že mi tacháč prostě přes tu max. rychlost nesmí ani o chloupek.
Většina aut co sem s nima jezdil ukazovala 50 už třeba při 45km/h ... myslím že je to celkem běžné.
Furt mi bylo divký proč všichni jezděj pomalejc a podle těhle tabulí (a GPS navigace) jsem zjistil že můj tachometr až někde do 70km/h ukazuje naprosto přesně ... takže s tím musím počítat jak na stacionárech tak na úsekáčích že mi tacháč prostě přes tu max. rychlost nesmí ani o chloupek.
Většina aut co sem s nima jezdil ukazovala 50 už třeba při 45km/h ... myslím že je to celkem běžné.
Re: Smysluplnost informačních tabulí - ANKETA
No.. používat ke kalibraci tachometru nepřesný infocedule, když máš GPS navigaci?
Re: Smysluplnost informačních tabulí - ANKETA
Nepřesný infocedule? Pokud jsem se všiml, tak mně ukazují max. +- 2 km rozdíl od navigace, a to ještě v případě, že zpomaluji nebo zrychluji, jinak úplně stejně...
Lidstvo vyhyne na vlastní blbost. Příspěvky některých uživatelů (nejen) na tomto fóru jsou toho jasným důkazem .
- Scorpio_cz
- Příspěvky: 678
- Registrován: 5.6.2008, 19:21
Re: Smysluplnost informačních tabulí - ANKETA
Za prvé mám navigaci teprve pár týdnů a učím se s tím pořádně zacházet, zadruhý při zpomalování / brždění může být rychlost co ukazuje navigace nesprávná (protože minimálně 1s zpoždění) a zatřetí je ta infocedule mnohem lépe a bezpečněji čitelná než mrňavý číslíčko někde v rohu na malý orazovce - mám navigaci na mobilu s displayem 176x220 bodů.davidt píše:No.. používat ke kalibraci tachometru nepřesný infocedule, když máš GPS navigaci?
Re: Smysluplnost informačních tabulí - ANKETA
Trochu mně uniká smysl navigace na takovým pididispleji ...
Lidstvo vyhyne na vlastní blbost. Příspěvky některých uživatelů (nejen) na tomto fóru jsou toho jasným důkazem .
- Scorpio_cz
- Příspěvky: 678
- Registrován: 5.6.2008, 19:21
Re: Smysluplnost informačních tabulí - ANKETA
Mě to zase nepřijde tak hrozný - šipka se tam vejde, a navíc mluví.
Akorát ty číslíčka moc vidět nejsou : Je to smartphone s WM6 - takže je to hlavně mobil a jenom jako přidanou hodnotu tam mám navigaci.
Akorát ty číslíčka moc vidět nejsou : Je to smartphone s WM6 - takže je to hlavně mobil a jenom jako přidanou hodnotu tam mám navigaci.
Re: Smysluplnost informačních tabulí - ANKETA
Asi ti to přijde divné,ale já si pořídil XL,protože ONE v.1 měla dle mého soudu malý displej.Oproti tvému mobilu to byl óbr-displej........Ach jo. No jo,multifunkční zařízení...škoda,že to nevaří kafe atd.....
Re: Smysluplnost informačních tabulí - ANKETA
Jsme zase kapánek (no, spíš dost) OT , ale já fakt nechápu výrobce některých navigací, třeba jestli a jak to vůbec testujou... Např. Pocket PC Navigator je celkem slušná navigace, ale informační pole mají přesně stejný pidipísmena, jako má kolega na onom telefonu... Když už tam ty informace jsou, tak je chci přečíst, jinak zbytečně zabírají místo.
Lidstvo vyhyne na vlastní blbost. Příspěvky některých uživatelů (nejen) na tomto fóru jsou toho jasným důkazem .
- Scorpio_cz
- Příspěvky: 678
- Registrován: 5.6.2008, 19:21
Re: Smysluplnost informačních tabulí - ANKETA
Gumajz, Docent máte pravdu že je to celkem prťavý, ale na to jakej dostanu mobil jsem měl vliv jak na počasí v Bangladéši.
A to že jsem na tom rozeběh TomTom Navigator 6 je spíše dílo náhody než primární účel toho mobilu - šlo to tak to tam je.
A nakonec to i naviguje - souhlasím že větší display by byl přínosem, ale to by pak ten mobil byl zase děsný pádlo.
Teď tak nějak nejsem v pozici abych si mohl koupit "velkou" navigaci, takže holt používám tohodle drobečka.
A to že jsem na tom rozeběh TomTom Navigator 6 je spíše dílo náhody než primární účel toho mobilu - šlo to tak to tam je.
A nakonec to i naviguje - souhlasím že větší display by byl přínosem, ale to by pak ten mobil byl zase děsný pádlo.
Teď tak nějak nejsem v pozici abych si mohl koupit "velkou" navigaci, takže holt používám tohodle drobečka.
Re: Smysluplnost informačních tabulí - ANKETA
Jo, to je pravda, to se tak někdo dohodl. A pokud už je to tak dohodnuté, tak by se to mělo dodržovat. Pokud se ti to nelíbí, zkus oslovit svého posrance/senátora a navrhnout mu změnu.davidt píše:Tak proč je u nás v pořádku 90, v Německu 100 a jinde jenom 80? To nemá s bezpečností nic společného. To se jenom někdo dohodl, že tak to bude.
BTW stejně tak je třeba dohodnuto, že u nás se nemohou beztrestně prznit děvčata pod 15 let (Kulinský má výjimku ), jinde ano... U nás se může chlastat od 18, v Americe od 21... U nás se může řídit auto od 18, v Americe od 15...
Všechno je prostě věcí nějaké dohody.
Lidstvo vyhyne na vlastní blbost. Příspěvky některých uživatelů (nejen) na tomto fóru jsou toho jasným důkazem .