Tak jsem psal na TOMTOM a toto je jejich odpověď: Dobrý den, velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom. Na tento e-mail lze odpovědět pouze pomocí webových stránek společnosti TomTom nebo pomocí odkazu na konci e-mailu.
Chyba 500 aplikace TT home je nahlášena technikům a stále čekáme na její odstranění. Omluvte prosím tento výpadek. Mapy máte možnost zakoupit přes
http://www.tomtom.com a jakmile bude situace vyřešena je možné mapy zakoupit přes TT home.
Prozatímní řešení je přepnutí v nástrojích a změnit předvolby zemi na jakoukoliv jinou nez ČR. Chyba je v samotném kodu aplikace TT home a jeho aktualizací bude situace vyřešena.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
TomTom GO 730, Mapa: WaC Europe 2GB v900.4602,
Apl: 9.465,
Boot: 5.5120,
RDS-TMC: 4V00.013,
Pam. karta: SDHC KINGSTON 8GB Class 10
