od Szantus v 30.5.2019, 12:18
Ahoj, předpokládám, že se jedná o novější zařízení s microUSB konektorem ( ne MiniUSB), zkus toto:
Obnovení softwaru:
1. Odpojte navigaci od počítače, pokud je připojena.
2. Zmáčkněte a podržte zapínací tlačítko cca 30 vteřin: navigace se mezi tím restartujte. Držte zapínací tlačítko dokud se na obrazovce nezobrazí systémové informace ( černá obrazovka s bílým textem - nechat proběhnout až dolů).
3. Jakmile se Vám zobrazí systémové informace zmáčkněte zapínací tlačítko 3x rychle po sobě.
4. Zařízení se pak samo restartuje. Po restartu se na obrazovce navigace zobrazí ozubené kolečko a zařízení bude v tzv. recovery módu.
5. Připojte navigaci k počítači, na kterém máte nainstalovaný program MyDrive Connect. Program MyDrive Connect se pokusí opravit soubory aplikace a popřípadě přeinstaluje aplikaci. Vyčkejte až program MyDrive Connect ukončí práci se zařízením.
6. Pokud se oprava souboru na delší dobu zastaví na 100%, odpojte navigaci od počítače a proveďte reset: stiskněte a podržte vypínač, dokud se zařízení nerestartuje, trvá to asi 20 sekund.
7. Navigaci po resetu znovu připojte. Pokud MyDrive Connect zahájí instalaci, vyčkejte až instalace proběhne (všechny aktualizece nainstalujte) a následně znovu proveďte reset.
8. Vyzkoušejte zařízení.
TomTom ONE (V.4), TomTom Go 610 a Garmin eTrex 30 se stále aktuálními podklady . . .