Stránka 1 z 1
Dvě navigace, jeden účet HOME
Napsal: 20.4.2010, 18:25
od Tonny
Vážení, omlouvám se, pokud se to probíralo, nepodařilo se mi naformulovat dotaz do vyhledávání, prostě jsem to nenašel.
Jak řešíte dvě navigace a jejich aktualizaci? Zatím mne napadlo zaregistrovat si druhého tomíka z jiného e-mailu, ale to neřeší problém přihlašování aplikace TomTom HOME.
Má s tím někdo zkušenost?
Re: Dvě navigace, jeden účet HOME
Napsal: 20.4.2010, 18:52
od Jirásek
Každá navigace vlastní účet.

, jinak to neumím.
V TTHome je nutno se přihlásit k účtu pro danou navi.
Re: Dvě navigace, jeden účet HOME
Napsal: 21.4.2010, 4:23
od Gumídek
Ano. Ale opačně funguje, že jedna navigace může být přihlášena na dvou účtech. Ale na jednom účtu jen jedna navigace....
Re: Dvě navigace, jeden účet HOME
Napsal: 21.4.2010, 14:59
od vilik
Je to tak. Já před několika týdny, naprosto omylem při aktualizaci navigace známého přes TT Home odklepl změnit přístroj (moje nepozornost

) a teď to nechce pobrat mou navigaci. Až po půl roce lze udělat změnu.

Re: Dvě navigace, jeden účet HOME
Napsal: 21.4.2010, 15:05
od Gumídek
Takhle jsem dopadl já, protože mám na navigace poradenskou činnost...A kvůli tomu jsem si musel udělat nový mail jen pro tu navigaci...
Re: Dvě navigace, jeden účet HOME
Napsal: 21.4.2010, 20:03
od Crusy
Jde to já mám XL a známej GO 910 a dřív sem mu dělal aktualizace atd.Podle mne je to obdobné jak o s mapami..v XL mám starší CEE a na kartě novější WCEE,taky ji mohu aktualizovat každou zvlášť.Normálně se tam zaškrtne něco jako přiřadit k účtu(nejsem si jist přesného znění)...
Zkoušel jsi Vilíku volat "podporu"...
Re: Dvě navigace, jeden účet HOME
Napsal: 22.4.2010, 3:25
od vilik
Nezkoušel. Ono to za prvé není zas tak velký průšvih, normálně vše funguje. Dokonce i ovládání navigace z PC. Jen s tím musím počítat. Za druhé je při připojení další problém v NC (viz podpis) a tam mě taky vyběhne hláška. Někde se to tu už probíralo. Už je to nějaký čas.
Mě šlo jen o potvrzení stavu: jedna navigace - jeden účet.

Re: Dvě navigace, jeden účet HOME
Napsal: 22.4.2010, 5:37
od Jirásek
Já zkoušel i podporu (cca před rokem). Bylo mi sděleno, že musím mít vždy nový účet a změna navi může být po půl roce. Na dotaz o důvodech těchto opatření (omezení) mi nebyli schopni odpovědět, resp. tuto část dotazu ignorovali.
Re: Dvě navigace, jeden účet HOME
Napsal: 22.4.2010, 7:15
od Crusy
Tak já měl kliku,mně se to do druhého dne "resetovalo"...ale je to nějakej pátek zpět...
Re: Dvě navigace, jeden účet HOME
Napsal: 22.4.2010, 7:28
od Tonny
Bohužel,
je to další z věcí, která mi na TOMTOmu vadí - některé věci jsou tak "složitě jednoduché", že je to s podivem.
Takže úvaha, že bych si koupil novou navigaci, tuto stávající bych někomu podaroval /prodal/ s tím, že mu ji budu aktualizovat je spojena s rizikem zablokování aktualizací u jedné z navigací při omylu v připojení k účtu.
Jak uživatelsky "příjemné" a "dořešené"!
Proč mám už asi 2 roky pocit, že pro firmu TOMTOM je spokojený zákazník až někde dole na stránce v seznamu priorit?
Jak se zdá, nastane velké hledání a přemýšlení, která značka navigací bude u mne uvažována.
DĚKUJI všem za názory.
Re: Dvě navigace, jeden účet HOME
Napsal: 22.4.2010, 7:46
od Gumídek
To není pravda.Pokud neměníš navigace každý měsíc, tak není problém zavolat na podporu, a oni ti prodanou navigaci odstraní z účtu. A ten, který navigaci koupí si ji může zaregistrovat na svůj mail i bez tvého odstrnění. Proto jsem psal, že navigace může být zaregistrovaná i třeba na třech účtech. Ale na jednom účtu nelze mít více než jednu. Tak mají nastavený systém....Tak to prostě nastavili jejich programátoři. A jezbytečné polemizovat proč a nač...Každá firma má nějaké podmínky, a ty uživatel akceptuje, či nikoliv. Dnes již je skoro nemožné se splést a omylem si zaregistrovat třeba kamarádovu navigaci při aktualizaci. Pokud je zaregistrovaná, tak už automaticky při připojení přes Home vyhazuje mail na kterém je zaregistrovaná a už chce jen heslo....
Re: Dvě navigace, jeden účet HOME
Napsal: 22.4.2010, 8:05
od Tonny
Gumajzi, nic ve zlým, ale co konkretně není pravda? Neporozuměl jsem a nepochopil smysl tvého sdělení.
Kousek dříve píšeš, že jsi měl potíže a musel jsi volat na podporu, podobné potíže popisují i kolegové Jirásek, Crusy a Vilik.
Ale nic, v pohodě, ať už je to jak chce, zdá se, že řešitelné to je, i když za cenu ne zcela jednoduchých a uživatelsky příjemných postupů.
Přeci by jistě bylo schůdné řešení mít na účtu více navigací, a volit je např. v rozbalovacím seznamu.
Jak jsem vyrozuměl, lze mít jednu navigaci na více účtech - i když jsem nepochopil smysl. /Když mi ji někdo odcizí, tak si regne ke svému účtu a je to v pohodě?/
Zřejmě má TOMTOM důvody, proč to tak je.
Re: Dvě navigace, jeden účet HOME
Napsal: 22.4.2010, 10:29
od Crusy
A jde to.....Jak sem psal...

Re: Dvě navigace, jeden účet HOME
Napsal: 22.4.2010, 12:48
od Gumídek
Není pravda, že nemůžeš koupit navigaci, a tu druhou někomu darovat, nebo prodat. Můžeš, ale jen jednou za půl roku. I když...také to není pravda. Lze zavolat na podporu, a oni to přepíšou...Problém je, že já si musel udělat jiný mail. Ale jen proto, že jsem se trefil do špatné chvíle. Dávali na stránky nové mapy, nový Home a navíc tobyly ta doba, kdy celé stránky dodělávali do češtiny. Na podpoře mne panáček slušně sdělil toto. Jestli spěcháte, a chcete aby vám fungovalo stahování oprav atd, tak si udělejte jiný mail, a zaregistrujte si to na něj. Pokud počkáte cca 10 dní, tak vám to přepíšeme, aleteď to bohužel nejde. Já nerad na něco čekám, tak jsem použil druhý mail, který mám, a nikdo ho nezná, a používám ho teď jen na Tomtom....