Změna emailu na účtu TT

Vše o navigacích značky TomTom
Odpovědět
ivos
Příspěvky: 221
Registrován: 10.8.2007, 6:10

Změna emailu na účtu TT

Příspěvek: # 40778Příspěvek ivos

Vážení,

potřebuji změnit jméno na svém TT účtu - měl jsem ho na firemní email (protože na soukromém byl starší TT zařízení a nešlo to změnit) a nyní potřebuji změnit na svém aktuálním platném TT účtu na soukromý, třeba i jiný. V nabídce to sice je:

Zmenit e-mail address
E-mailová adresa:
Heslo
Vezmete prosím na vedomí, že pokud využíváte služeb PLUS, bude treba zmenit e-mailovou adresu ve vašem zarízení. To lze provést následujícím zpusobem:
U všech soucasných modelu: vyberte "Zmenit predvolby" v hlavní nabídce a pak "Zobrazit všechny položky". Zpet v hlavní nabídce pak vyberte "Edit TomTom PLUS account" a prihlašte se ke svému úctu.
U všech puvodních modelu: vyberte "PLUS services" nebo "Nacíst další služby" v hlavní nabídce a pak "Upravit úcet služby".
-----------------------------------
Služeb PLUS nevyužívám. Nicméně po zadání nového emailu se nic neděje, jen to ohlásí chybný email. Mám tam gistorii objednávek map a tak bych nerad opět zakládal nový účet.

Řešil jste to někdo už někdy???

Díky předem!
TomTom GO 920T, Apl. 9.103.539753.2 (emuX30), Boot.5.5259, RDS-TMC 4V00.013, akt. držák BRODIT, microSDHC- SanDisk 8GB, Maps : Western and Central Europe v.885.4009 + North America
vilik
Příspěvky: 600
Registrován: 29.11.2006, 16:26
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna emailu na účtu TT

Příspěvek: # 40783Příspěvek vilik

Řekl bych, že nejjednodušší je vytvořit si účet nový a ten starý nechat jednoduše "umřít".
TomTom 910 Go, 930 GO aplikace 9.465, Europe 905.4754
TyTN II Kaiser, Western_and_Central_Europe_v.8.55.xxxx
Gumídek
Příspěvky: 5640
Registrován: 18.10.2006, 4:26

Re: Změna emailu na účtu TT

Příspěvek: # 40785Příspěvek Gumídek

Ano, zavolat na podporu a domluvit se s nimi. Email se dá měnit každého půl roku. Ale přes podporu je to lepší, protože oni ten starý vymažou...
Odpovědět