Vážení kolegové,
mám k vám, kteří jste jakkoli zainteresování na navigacích TOMTOM, jednu velkou prosbu - viz níže.
Dnes do rána jsem tak nějak pročítal zdejší forum, tedy vlákna o TOMTOM.
Věřte, že je to hodně smutné čtení.
Tak nějak jsem si dal dohromady zprávy, které popisují, co negunguje, co by fungovat mělo, nebo co kdysi fungovala a v rámci inovativních "zlepšení" šlo do kytek.
Z kontextu těch zpráv je zřejmé, že TOMTOM "odepsal" některé své služby, dříve uváděné a u nových řad už ani nezmiňované, a hlavně, odepsal komunikaci s českým zákazníkem.
Ve spoustě temat se zde dočteš, jak někdo popsal problém, a jak HELp problém "uklidil", smetl ze stolu, jak nikomu ve firmě nevadí, že HELP např. namísto nesmyslné indikace uzavírky rychlostní silnice 5 měsíců vyžeduje ID konkretní navigace, když je zřejmé, že se jedná o systemový problém zpracování dopravních dat na jejich serveru a nemá to s navigací jako zařízením nic společného.
Prostě typický příklad toho, kdy firma nemá o komunikaci zájem a polopatisticky podaný problém neřeší a obstrukcemi oznamovatele odradí dál vyžadovat řešení.
Popsáno mnohokrát ve vlákně LIVE.
Jen výběr z okruhu problémů, které firma neřeší:
LIVE dopravní zpravodajství je nepoužitelné ani v informační rovině,
navigace je použitelná více méně podmíněně /čísla popisná, orientační/,
funkce MapShare je pravděpodobně reklamní blábol /komu z vás se projevují opravy, které zde i na navigovat.cz zadává Gumajz, pokud si je nezadáte sami?/,
u některých typů je problém s poi třetích stran,
nemluvě o tom, že když jsem kupoval GO LIVE 825, tak na stránce TOMTOM bylo uvedeno Hlasové ovládání, ale až po koupi jsem zjistil, že sice ano, ale ne pro ČR, protože není český elektronický hlas,
že si navi při aktualizaci map defacto maže polovinu uživatelského nastavení,
naprostý nesmysl v plánování při použití ekonomické trasy popisovaný zde na foru několikrát, kdy navi co by ekonomickou nabízí trasu až o 50 procent delší,
atd.,atd.,
dalo by se zde na foru dohledat spoustu věcé, které TOMTOMu nefungují a které zde uživatelé popisují, na které byl HELP upozoroněn a které prostě není zájem řešit.
Co je NEJVĚTŠÍ PROBLÉM?
NEZÁJEM FIRMY TOTO ŘEŠIT, viz nekomunikace Helpu, také zde několikrát popsaná a ve vláknu o LIVE nakopírovaná.
A teď tedy k té prosbě.
Prosím všechny, kteří mají pocit, že TOMTOM s námi naprosto vydrbal,
aby napsali na HELp stížnost,
aby v bodech vypsali, proč si už navi TOMTOM dále nepořídí, případně že neobnoví předplatné map nebo placených služeb. Inspiraci najdete např zde:
http://poi.cz/phpbb/viewtopic.php?f=3&t=4720#p50195
http://poi.cz/phpbb/viewtopic.php?f=3&t=4865#p50226
http://poi.cz/phpbb/viewtopic.php?f=3&t ... 226#p50226
http://poi.cz/phpbb/viewtopic.php?f=18&t=4635
a mnoha jiných vláknech zde.
Děkuji všem, kteří zde nebudou psát, že to nemá smysl, že proti molochu není šance, že je to zbytečné a namísto toho vypotí 6-10 řádků, stačí v bodech, a bez náročných slohových cvičení napíší na HELP firmy TOIMTOM, že takto ne, a že děkujeme, jdeme ke konkurenci.
Odkazy na zdejší forum a hrozba zveřejnění snad firmu trkne - to je jediné, čeho se bojí.
Uvažuji, zda by se zde na totmo foru dal zveřejnit OTEVŘENÝ DOPIS, otázka je, zda by byl někdo ochotný se pod něj podepsat, kdo by jej naformuloval a jak "ostrý" by ten dopis měl být.
Nebo založit vlákno, kde by se jen sesumarizovaly potíže, problémy, nedodělky, nekomunikace a poslat na toto vláíkno firmě odkaz.
I když, já jim poslal odkaz na vlákno
http://poi.cz/phpbb/viewtopic.php?f=18&t=4635#p49484 a přestalo komunikovat úplně...
Tak nevím...
Dobře to napsal Gumajz zde:
http://poi.cz/phpbb/viewtopic.php?f=18&t=4635#p49791