MapShare
Napsal: 26.3.2014, 8:05
Mám dotaz, jde někomu MapShare ?? Udělal jsem už i klasický postup, odinstalace TomTomHome, vyčištění souborů v mapě, a stále nic...Je to jen u mně, nebo někdo máte stejný problém ?? Děkuji...
Kód: Vybrat vše
Všechna zařízení používající verze map starší než 8.85 budou dostávat opravy softwaru Map Share po dobu 12 měsíců. V případě, že máte starší mapu, je se může stát, že program TomTom Home nenabídne Vám novější opravy map ke stažení.
Prosím zkontrolujte následující:
Můžete provést nasledující postup: :
Připojte navigaci k počítači a otevřete si tento počítač:
Zde uvidíte navigaci jako vyměnitelný disk popř. TomTom
Otevřete si tento vyměnitelný disk (tomtom) a otevřete si složku s mapou. Název složky s mapou může být Europe_2GB, Europe_east atd.
Zkontrolujte jestli ve složce není některý z následujících souborů:
Jakýkoliv soubor končící příponou .MID nebo MMS pokud ano tak jeho smažte
Pokud najdete ve složce s mapou najdete následující soubory tak je také vymažte:
MapServerPatch.dat
MapUserPatch.dat
PatchFilter.dat
Nyní prosím prověďte kontrolu chyb:
Otevřete si tento počítač. Pravé tlačítko na vyměnitelný disk (tomtom). Klikněte na vlastnosti záložka nástroje. A spusťte kontrola chyb. V nastavení opravy chyb označte automatická oprava chyb.
Následně prověďte clear flash:
Zde najdete kompletní návod jak provést clear flash: www.tomtom.com/6186
Odpojte zařízení od počítače a pokračujte dále podle návodu:
- Odinstalujte TomTom Home
- Klikněte na start - dejte spustit a napište %appdata% a dejte enter
- Otevře se Vám okno kde najdete složku TomTom - smažte složku TomTom
- Klikněte znovu na start - dejte spustit a napište %temp%
- Ve složce smažte všechny soubory
- Otevřete složku Dokumenty - zde najdete složku TomTom. Tuto složku přejmenujte na oldtomtom.
- Následně si otevřete program files - C:\program files a smažte zde složku TomTom Home 2
- Stáhněte TomTom Home ze stránek: http://download.tomtom.com/sweet/application/home2latest/TomTomHOME2winlatest.exe
Po instalaci TomTom Home připojte navigaci k počítači a prověďte aktulizaci mapshare.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem,
Dorota Farbiszewska
Tým zákaznické podpory TomTom
Jen se skromně ptám:Mouse píše:mně funguje normálně
Tohle jsem řešil s TT už loni. Dlouhé, "nekončící" aktualizace. Dělali jsme hokusy pokusy, skončilo to reklamací, kdy jsem byl tři týdny bez navi, mezi tím mi v servisu v Rumunsku přemázli image v navi na původní. Nicméně problém se nevyřešil. Navi se aktualizuje a aktualizuje.Tonny píše:Už třetí den se pokouším o aktualizaci MapShare - nedaří se.
- změna ve smyslu, že navigace i MyDrive píše, že nemám odpojovat zařízení, instalace probíhá.
Potud OK, jen nechápu, co instalaci 2,8 MB MapShare trvá tak dlouho. Už mám asi 15 minut psáno, že hotovo 99 procent..
Uživatelsky "velmi příjemné", hlavně ta doba trvání!!!