odpověď č.1
Číslo Vašeho případu: 151123-001148.
Vážený Pane
Na základě nahlášené závady, ověřil jsem že TTHome má potíže s instalaci souboru PostCodeGB. je to databáze PŠČ v Velké Bretani. Jestli necestujete do GB, prosím nestahujte tento soubor. Prosím postupujte následovně pro správné stažení dat:
1. Připojte zařízení k počítači, otevřete si 'Tento počítač' a z vyměnitelného disku 'TomTom' odstraňte složku s mapou (např. Western and Central Europe, Europe atd).
2. V dalším kroku přejmenujte složku 'TomTom' (např. na TomTom1), která se nachází v Dokumentech:
Pro Windows XP C:\Documents and Settings\<jméno uživatele>\Dokumenty\TomTom\
Pro Windows 7 C:\Users\<jméno uživatele>\Dokumenty\TomTom\
3. Následně zapněte TomTom Home a klikněte na 'Aktualizovat...' Odškrtněte položku PostCode.
4. Pro stahování map je potřeba používat pevné připojení k internetu. Některé programy jako antivir, firewall mohou přerušovat spojení s naším serverem. Proto po dobu stahování doporučujeme tyto programy vypnout. Jesliže se připojujete přes proxy síť prosíme o změnu nastavení v TomTom Home -> Nástroje -> TomTom Home předvolby -> Připojení.
Jakmile Váš případ bude vyřešený, můžete obdržet email s průzkumem spokojenosti zákazníka. Budu velmi rád, kdybyste ohodnotili mou pomoc a naší podporu (stupnice známkování 5-nejlepší, 1-nejhorší).
S přátelským pozdravem,
Janusz Morawski
Tým zákaznické podpory TomTom
já odepsal
dobrý den, děkuji za návod, udělal jsem vše dle návodu, udělal jsem i to, že jsem odinstaloval TT HOME a i zformátoval navi + kartu, ale problém stále trvá
s pozdravem
odpověď č.2
Číslo Vašeho případu: 151123-001148.
Vážený Pane
Zasílám Vám návod jak naformátovát zařízení. Prosím postupujte podle kroku:
1. Připojte zařízení k počítači a přes 'Tento počítač' klikněte na vyměnitelný disk TomTom.
Na vyměnitelném disku prosím vyhledejte složku s mapou (pravděpodobně to bude Eastern Europe, Central and Eastern Europe nebo Western and Central Europe), označte ji a zkopírujte na volné místo ve Vašem počítači.
2. Zkontrolujte chyby na vyměnitelném disku: klikněte prosím pravým tlačítkem myši na vyměnitelný disk TomTom a zvolte Vlastností > Nástroje > Kontrola chyb > označte možnost "Automaticky opravovat chyby" > klikněte na Start.
Resetujte paměť flesh zařízení pomocí nástroje TomTom Clear Flash. Postup je uveden zde:
http://tomtom.com/6186
3. Pro naformátování disku si otevřete 'Tento počítač' a klikněte prosím pravým tlačítkem myši na vyměnitelný disk TomTom, vyberte 'NAFORMÁTOVAT' a následně formátovaní pomocí FAT 32. Klikněte na spustit. Systém windows Vám oznámí, že všechna data na disku budou odstraněna. Klikněte na Ano.
4. V dalším kroku přejmenujte složku 'TomTom' (např. na TomTom1), která se nachází v Dokumentech:
Pro Windows XP C:\Documents and Settings\<jméno uživatele>\Dokumenty\TomTom\
Pro Windows 7 C:\Users\<jméno uživatele>\Dokumenty\TomTom\
Pozn: Pokud nemáte TomTom Home nainstalovaný v počítači stáhnout jej můžete zde:
http://download.tomtom.com/sweet/applic ... latest.exe
5. Spusťte program 'TomTom Home' a klikněte na 'Aktualizuj GO, ukáže se 'Aplication for...' a ostatní položky, které je potřeba nainstalovat do zařízení. Výjimkou jsou soubory Navigate to post code...
6. V posledním kroku bezpečne odpojte zařízení od počítače a vyzkoušejte zařízení. Nyní by mělo být vše v pořádku.
Jakmile Váš případ bude vyřešený, můžete obdržet email s průzkumem spokojenosti zákazníka. Budu velmi rád, kdybyste ohodnotili mou pomoc a naší podporu (stupnice známkování 5-nejlepší, 1-nejhorší).
S přátelským pozdravem,
Janusz Morawski
Tým zákaznické podpory TomTom