To, že se do pravidel používání dávají zajímavé formulace, je snad jasné. Po bizardních soudních sporech se ani není čemu divit. Proto odkaz na vyloučení náhrad ze škod vyšší moci (=Bůh) apod.
Že definují pracovní oblast teplot tak, že to není použitelné, inu přehnali to. Pokud jiný výrobce udělá garanci funkčnosti, má asi konkurenční výhodu
To, že daný model navigace nefunguje v autě, co jde na reportáž do televize = to je vidět, jak to tomu dealerovi je jedno. Prostě to auto se bude prodávat stejně, ať už ten krám funguje nebo ne. Aby si někdo udělal secvičnou a vyzkoušel všechny hejblátka - to prostě asi nejde. Vždyť to auto vyrobila automobilka a tak se nezkouší, jestli klakson troubí - od toho je snad výstupní kontrola ve fabrice, aby to otestovala. Např. nefunkčnost ABS by ani nešla vyzkoušet, to musí hold ve fabrice potvrdit=otestovat funkčnost systému.
A u navigace je to to samé. Prostě musí mít checkpoint, který řekne, že navigace je OK nebo jde auto zpět na linku.