TT 6.010 mapa 652
TT 6.010 mapa 652
tak jsem to nevydržel a nainstaloval jsem si TT6, ale že bych byl nějak nadšený nevím
zde je několik postřehů, případně mi napište zdali máte stejné problémy.
+náběh TT6 je o poznání rychlejší
+vyhledávání satelitů je mnohem rychlejší
+lze vypnout 3D pohled na mapu a zároveň ji otočit "sever nahoře"
+vykreslování mapy je rychlejší
-menu je pomalé (o dost)
-když jsem spouštěl TT5 na mém ASUSu A363 a měl jsem screen přepnutý na portrait tak se TT5 automaticky přpenul na landscape
-nemohu nikde v menu najít jak otočit obrazivku, pouze přes pda hotkey
-předtím mi křížový ovladač fungoval jako v jednom směru zoom a ve druhém hlasitost teď mám hlasitost v jednom i druhém směru
-v TT5 jsem měl svázanou hlasitost pda i tomtom ted je to každé zvlášť, docela naprd když mám standardně hlasitost v pda na minimu
-jsem zklamán z mapy652, kde není spoustu kruháčů, Telč je tam ubohá ....
-TT5 jsem mohl mít zapnutý jak dlouho jsem chtěl (na baterky) a vypnutí systému ignoroval, u TT6 se mi pda vypne po mnou nastavených 3 minutách
zde je několik postřehů, případně mi napište zdali máte stejné problémy.
+náběh TT6 je o poznání rychlejší
+vyhledávání satelitů je mnohem rychlejší
+lze vypnout 3D pohled na mapu a zároveň ji otočit "sever nahoře"
+vykreslování mapy je rychlejší
-menu je pomalé (o dost)
-když jsem spouštěl TT5 na mém ASUSu A363 a měl jsem screen přepnutý na portrait tak se TT5 automaticky přpenul na landscape
-nemohu nikde v menu najít jak otočit obrazivku, pouze přes pda hotkey
-předtím mi křížový ovladač fungoval jako v jednom směru zoom a ve druhém hlasitost teď mám hlasitost v jednom i druhém směru
-v TT5 jsem měl svázanou hlasitost pda i tomtom ted je to každé zvlášť, docela naprd když mám standardně hlasitost v pda na minimu
-jsem zklamán z mapy652, kde není spoustu kruháčů, Telč je tam ubohá ....
-TT5 jsem mohl mít zapnutý jak dlouho jsem chtěl (na baterky) a vypnutí systému ignoroval, u TT6 se mi pda vypne po mnou nastavených 3 minutách
ASUS A636N, TomTom 6.010, iGO 2006, SonyEricsson PV705, SonyEricsson W800i
"Šestku" s mapama 652 mám dva dny, takže zatím testuji.
Náběh, vyhledávání i vykreslování rychlejší - souhlasím. Menu a maska mírně lepší grafika, na mapy jsem se díval zběžně a nějaké chyby tam určitě opravené jsou - dokonalé to asi nebude nikdy. Otáčeni naležato také postrádám, Yakumo to samo neumí, kamarád mě to pomohl vyřešit prg. Nyditot Virtual Display 5.02 Novinka - přímé zadávání cílového místa v souřadnicích, bez nutnosti používání prg. TomTomGoToCoordinates. Ten ale funguje i s šestkou.
Další budu moci říct, až to pořádně vyzkouším.
Náběh, vyhledávání i vykreslování rychlejší - souhlasím. Menu a maska mírně lepší grafika, na mapy jsem se díval zběžně a nějaké chyby tam určitě opravené jsou - dokonalé to asi nebude nikdy. Otáčeni naležato také postrádám, Yakumo to samo neumí, kamarád mě to pomohl vyřešit prg. Nyditot Virtual Display 5.02 Novinka - přímé zadávání cílového místa v souřadnicích, bez nutnosti používání prg. TomTomGoToCoordinates. Ten ale funguje i s šestkou.
Další budu moci říct, až to pořádně vyzkouším.
GARMIN nüvi 670
- nemoznost vypnout POI v navigacnim rezimu (lze pouze jednotlive POI a to pak se vztahuje i prohlizecimu rezimu mapy)
- vykreslovaní situace behem navigace je znatelne pomalejsi nez u TT5 na stejnem poctu POI, stejne SD karte a stejnem PDA
- krome novejsich map, jsem nenasel zadnou praktickou funkci navic
- vykreslovaní situace behem navigace je znatelne pomalejsi nez u TT5 na stejnem poctu POI, stejne SD karte a stejnem PDA
- krome novejsich map, jsem nenasel zadnou praktickou funkci navic
YAKUMO Delta 300 GPS --->YAKUMO Delta X ---> MIO P550m ---> Mio Explora K70
TT 7 (do auta), SmartMaps (na kolo či pěšky), GCzII (Geocaching)
TT 7 (do auta), SmartMaps (na kolo či pěšky), GCzII (Geocaching)
Nějak jsem to Condore nepobral. "Kromě novějších map......." A o ty mapy nám nejde především? Vydání od vydání se to lepší. Až to bude nejlepší.
Tu rychlost ještě nemůžu posoudit. Ale ta grafika samotného prg. je lepší a možnost navigovat na souřadnice je nová. To vypínání POI jsem nepochopil. Já teda neměl nikdy v navigačním režimu potřebu vypínat hromadně všechny POI. Tak ani nevím, jestli tam ta funkce byla. V mapovém režimu si vyberu ty co chci a víc neřeším. Když jsem v navigačním, tak držím volant.......
Není to nic převratného, ale krůček po krůčku. Určitě si nemyslím, že to je krok zpět.
Tu rychlost ještě nemůžu posoudit. Ale ta grafika samotného prg. je lepší a možnost navigovat na souřadnice je nová. To vypínání POI jsem nepochopil. Já teda neměl nikdy v navigačním režimu potřebu vypínat hromadně všechny POI. Tak ani nevím, jestli tam ta funkce byla. V mapovém režimu si vyberu ty co chci a víc neřeším. Když jsem v navigačním, tak držím volant.......
Není to nic převratného, ale krůček po krůčku. Určitě si nemyslím, že to je krok zpět.
GARMIN nüvi 670
2 Baharis:
Re: "jenom mapy" - je to asi spise o tom co jak ma pro koho cenu. U me je to tak, ze tech zmen v mapach neni az tak moc oproti tomu co me naopak u TT6 vadi. Treba prave ten zvuk (nenastavovani). Ten me bude otravovat pokazde kdyz zapnu TT6 nebot implicitne mam na PDA vypnuty zvuk. Ty mas vsak meritko posazene jinde a tak ti toto nemusi vadit
Re: "vypinani POI" V TT5 se dalo NASTAVENI --> VYPNOUT POI. Pak se v navigacnim rezimu nezobraovali POI (ale v prohlizeni ano). Diky tomu pak "promitani" obrazovky bylo velice plynule. Ikony u kterych je vsak zapnuto upozorneni se vsak zobrazuji
Re: "Rychlost". Jak jsem psal. Pri stejnem poctu zapleho zobrazeni POI, je "promitani" v navigacnim rezimu trhanejsi.
Re: "Design". Ano je to vystinovane, ale to me spise pripada jako facelift. Klidne ho ozelim, ikdyz je mozna prijemnejsi.
Tedy z meho pohledu: Prinos v novych mapach neucitim tak casto, jako negativni veci, ktere me nevyhovuje. To vsak muze platit jenom u me.
Re: "jenom mapy" - je to asi spise o tom co jak ma pro koho cenu. U me je to tak, ze tech zmen v mapach neni az tak moc oproti tomu co me naopak u TT6 vadi. Treba prave ten zvuk (nenastavovani). Ten me bude otravovat pokazde kdyz zapnu TT6 nebot implicitne mam na PDA vypnuty zvuk. Ty mas vsak meritko posazene jinde a tak ti toto nemusi vadit
Re: "vypinani POI" V TT5 se dalo NASTAVENI --> VYPNOUT POI. Pak se v navigacnim rezimu nezobraovali POI (ale v prohlizeni ano). Diky tomu pak "promitani" obrazovky bylo velice plynule. Ikony u kterych je vsak zapnuto upozorneni se vsak zobrazuji
Re: "Rychlost". Jak jsem psal. Pri stejnem poctu zapleho zobrazeni POI, je "promitani" v navigacnim rezimu trhanejsi.
Re: "Design". Ano je to vystinovane, ale to me spise pripada jako facelift. Klidne ho ozelim, ikdyz je mozna prijemnejsi.
Tedy z meho pohledu: Prinos v novych mapach neucitim tak casto, jako negativni veci, ktere me nevyhovuje. To vsak muze platit jenom u me.
YAKUMO Delta 300 GPS --->YAKUMO Delta X ---> MIO P550m ---> Mio Explora K70
TT 7 (do auta), SmartMaps (na kolo či pěšky), GCzII (Geocaching)
TT 7 (do auta), SmartMaps (na kolo či pěšky), GCzII (Geocaching)
Ja pouzivam TT6010 na MDA Vario, mapu ted mam Central Europe 660 a vsechno beha naprosto v pohode. Zadne vypinani, zadne trhani pri navigaci, rychlejsi nabihani, nekdy pomalejsi vyhledavani v POI (ale to se mi nekdy zda jenom subjektivne). Hlavne je dobre v novych mapach vystinovane podjezdya nadjezdy
MDA Compact III (Artemis), 6 GB microSDHC, pouzdro Krussel, TT 6.2
N73, 2GB miniSD, TT, Garmin Nuvi 670, MIO C720
SKYPE - rippel.milan
N73, 2GB miniSD, TT, Garmin Nuvi 670, MIO C720
SKYPE - rippel.milan
Změny v TT6
Zdravím,
zkoušel jsem týden zapůjčený TT6 (zapůjčený i s PDA) a oproti TT5 je řada věcí jinak a možná i lépe
+ nové mapy - např. jízda z Velkého Meziříčí do Třebíče je už skoro po silnici a ne po poli - aktualizované podklady
+ přibyly funkce pro vyhledávání - ať BZ nebo souřadnic.
+ u hledání BZ řada nových voleb - BZ blízko vás, BZ ve městě, BZ blízko domova, BZ na trase, BZ u cílového místa a pro každyý tento typ se dá volit Libovolná kategorie BZ v okruhu do 5, 25, 50, 100 a do 250 km, umí vyhledat i podle části názvu uvnitř názvu BZ
+ lze zadat souřadnice šířka a délka
+ kdybychom neměli české znaky s diakritikou, možná by fungovalo i vyhledání adresy z kontaktů
+ u BZ se ptá i na telefonní číslo - někdy je to příjemné, ale ne nezbytné, zvláště pokud by fungovaly lépe kontakty
- Zámek - zámek mnoha funkcí během navigace - nelze pak například zadat bod průjezdu, pracovat s BZ, apod. Tuším, že implicitně je zapnut a pak je uživatel asi trochu zaskočen, protože se mu pak nabízí jen 6 možností:
1-Navigovat na...
2-Najít alternativu - tady opět jen šest možností
- vypočítat alternativu
- vyhnout se uzavírce 100m
- vyhnout se uzavírce 500m
- vyhnout se uzavírce 2000m
- přepočítat původní
- minimalizovat dopr.zpoždění
3-použít denní/noční barvy
4-ukončit aplikaci
5-vypnout/zapnout zvuk
6-vypnout/zapnout 3D displej
Osobně mám zámek vypnutý, pak lze ovládat TT tak jako ve verzi 5 i za jízdy - někdy se to hodí.
Shrnu-li to, tak změny jsou příjemné i když nepředstavují žádný obrovský skok ve vývoji aplikace, stále řada věcí chybí v porovnání s konkurencí.
Hlavní je, že naviguje správně s minimem chyb.[/b]
zkoušel jsem týden zapůjčený TT6 (zapůjčený i s PDA) a oproti TT5 je řada věcí jinak a možná i lépe
+ nové mapy - např. jízda z Velkého Meziříčí do Třebíče je už skoro po silnici a ne po poli - aktualizované podklady
+ přibyly funkce pro vyhledávání - ať BZ nebo souřadnic.
+ u hledání BZ řada nových voleb - BZ blízko vás, BZ ve městě, BZ blízko domova, BZ na trase, BZ u cílového místa a pro každyý tento typ se dá volit Libovolná kategorie BZ v okruhu do 5, 25, 50, 100 a do 250 km, umí vyhledat i podle části názvu uvnitř názvu BZ
+ lze zadat souřadnice šířka a délka
+ kdybychom neměli české znaky s diakritikou, možná by fungovalo i vyhledání adresy z kontaktů
+ u BZ se ptá i na telefonní číslo - někdy je to příjemné, ale ne nezbytné, zvláště pokud by fungovaly lépe kontakty
- Zámek - zámek mnoha funkcí během navigace - nelze pak například zadat bod průjezdu, pracovat s BZ, apod. Tuším, že implicitně je zapnut a pak je uživatel asi trochu zaskočen, protože se mu pak nabízí jen 6 možností:
1-Navigovat na...
2-Najít alternativu - tady opět jen šest možností
- vypočítat alternativu
- vyhnout se uzavírce 100m
- vyhnout se uzavírce 500m
- vyhnout se uzavírce 2000m
- přepočítat původní
- minimalizovat dopr.zpoždění
3-použít denní/noční barvy
4-ukončit aplikaci
5-vypnout/zapnout zvuk
6-vypnout/zapnout 3D displej
Osobně mám zámek vypnutý, pak lze ovládat TT tak jako ve verzi 5 i za jízdy - někdy se to hodí.
Shrnu-li to, tak změny jsou příjemné i když nepředstavují žádný obrovský skok ve vývoji aplikace, stále řada věcí chybí v porovnání s konkurencí.
Hlavní je, že naviguje správně s minimem chyb.[/b]