Tak nějak, plný souhlas.Gumajz píše:dovolím si malou rekapitulaci. Spousta otázek, žádná konkrétní odpověď
...
Pan Zvára je koordinátorem JSDI. Z toho vyplývá, že by měl koordinovat. Z jeho vyjádření jsem ale žádnou koordinaci nezaznamenal - spíše konstatování faktů, že to či ono nejde z různých důvodů, na které JSDI nemá vliv.
Považoval jsem donedávna JSDI za oficiální instituci, která bude v dané oblasti lídrem, bude mít přesná data a bude je včas a v požadovaném tvaru distribuovat k použití. Zatím mám pocit, že JSDI se neustále hledá, a je nikoli lídrem, ale minimálně o kolo zpět - ne li o maraton.
Nechci tu rozebírat jednotlivé odstavce dříve uvedené, ale opravdu mám pocit, že se za poslední dva dny popsalo hodně řádků o tom, že JSDI je v tom nevinně a že problém je jinde. Ale kde? A proč jej /tento problém/ někdo nedefinuje?
K čemu byl zřízen institut JSDI, když dle vyjádření mám pocit, že koordinátor této instituce nemůže /téměř/ nic ovlivnit?
Pan Zvára si vymínil, že odpovídat bude na oficiálním webu JSDI a to na konkretní dotazy k "nečinnosti RDS TMC".
Zatím ale na konkretně směrovaný dotaz nedozrála doba - nejdříve se musí vyřešit, proč se touto činností zabývá několik organizací, proč ČR vysílá to, co vysílá -tedy různá TMC data, která velká skupina navigací neumí správně zpracovat /přitom v A a D je v TMC ta samá navigace plně funkční/, proč tato data nejsou koordinována a spousta dalších, koncepčních otázek - např. proč Globall Assistance má data přesnější a včasnější než JSDI.
Až se podaří specifikovat tyto činnosti, kdo co, kdy a za co, až "to" bude koordinováno, pak se bavme o tom, který úředník nenahlásil do JSDI uzavírku, nebo proč je uzavírka indikována špatně - tedy o konkretních dotazech. Do té doby je jakýkoli konkretní dotaz bezpředmětný.
V tento moment je závěr takový, že není žádný, použitelnost RDS TMC je na úrovni nula.