eidz píše:IMHO si myslím, že ,,,,,
Pro mě je db radarů úžasný doplněk. Mám místa, kde je např. hlášení na mobilní radar M50, ale v životě jsem je tam neviděl, tak to přece neznamená, že tam někdo nezaplatil, ne?
Tak si nasázej na silnici 55 jako poi radar po celé délce z Břeclavi až do Petrova. Každá křižovatka je osazena 70 km omezením a měří se v podstatě nepřetržitě a co je podstatné, v délce cca 30 km pokaždé jinde. A policisté "operativně" mění místa. Pokud někdo na Impulsu nahlásí hlídku, posunou se klidně o křižovatku dál nebo provádí měření za jízdy. Je tím známa hlavně křižovatka zvaná Ratíškovská, tedy křížení s 55 a dále úsek u Rohatce , kde je přes most přes železniční trať cca 600m omezení na 70km/h.
Nebo třeba na 380 z Hodonína do Čejče. Jezdí tam denně a pravidelně měří mimo jiné přejezd za Mutěnicemi.
Stejně tak dálnice - jezdím dosti často trasu Hodonín Břeclav Brno Olomouc. Ještě se mi nestalo, abych na D2 nezaznamenal policejní auto, ať už označené nebo civilního "stíhače" Passata. A úsek kolem Prostějova to samé. Když nic, tak motorka.
Kategorie mobilních radarů mi v dnešní době přijde jako nefunkční. Důvod: Měří se stále a všude, z označených i neoznačených aut. Takže poi "mobilní radar" asi postupně ztrácí smysl.
Není jednodušší jezdit v rámci limitu a na mobilní radary prostě házet úsměv?
Stracionáry, to je něco jiného, Pokud je někde 30 nebo 40, lehce se dá "neuhlídat" a jet o 5 víc, to podle mne smysl má, tam poi vítám a jsem za něj vděčný. Ale mobilní poi radary, zdá se, že jsou všude a pořád, a proto dle mého názoru tato kategorie poi už nemá "informační" hodnotu.
Omlouvám se všem, kteří se mnou nebudou souhlasit, ale takto to prostě je.