Promin, ale stejne mi to prijde moc veci najednou a moc infa co jsi najednou o osobe ziskal... Pokud to tak neni sorry, ale za me, tomu moc neverim...
PS: Neverim, ze by Ti tomtom rekl, kdo si aktvoval ten kod a jeste email + datum aktivace, kdyz by jsi tam mel znameho, neco jineho, ale na podpore neverim, ze by jsi tuto informaci dostal, pracoval jsem v telekomunikacich jako produktak a tohle kdyby rekl operator, tak leti okamzite...
Ok verit nemusis, ja te k tomu nenutim;-) Ale rikat ze necemu neveris a pritom o tom nic nevis je alibismus. Pokud chces napis mi tvuj mail poslu ti komunikaci s TT podporou. Neni to nic tajemnyho. Jaky maj oni pravidla nevim, ja jen pracuju s tim co mi rekli a kdyz umis napsat do googlu jmeno a prijmeni, tak najdes pri trose stesti i danou osobu. Anonymita na internetu je dost omezena.
Zajimalo by me, co bys delal na mym miste? Jestli by ses na to cely vykaslal a nechal si srat na hlavu. Ja takovy nejsem a snazim se najit pricinu a vysvetleni.
No pánové, mě život naučil že aktivně řešit cizí problém se ne vždy musí vyplatit. A problém by podle mě měl mít TomTom, protože dle tvrzení zákazníka nesplnil Kupní smlouvu. Vzhledem k tomu, co ti řekli na TT podpoře je zřejmé, že TY jsi si koupil TomTom s dvouletou garancí map a ta měla být součástí dodávky a ceny. Jenže tato funkce nefunguje. Tedy jednoduše a hlavně oficiálně reklamovat nefunkčnost u prodejce. Veškeré další dokazování a komunikaci bych nechal na ně. Pokud si někdo aktivoval kód z tvojí krabice, tak musel mít vytvořený účet. Prodejce prodává tobě a pokud elektronickými prostředky plní obsah kupní smlouvy, tak on musí dokázat, že splnil smluvní povinnost. Samozřejmě, dohodnout se s někým, kdo to aktivoval místo tebe může být možná rychlejší cesta. A nebo také ne. Navíc - ty dokážeš TomTomu, že kód je tvůj a pro TomTom musí být jednoduché ten samý kód jednoduše zablokovat u jiného uživatele a pustit ho u tebe. A ty budeš složitě běhat a zjišťovat, kdo a proč to zneužil. Prostě oficiálně sepsat a doručit reklamaci s dokumentací, ze které je zřejmé, že tvůj kód nefunguje a dál bych to neřešil.
TomTom GO 920T, Apl. 9.103.539753.2 (emuX30), Boot.5.5259, RDS-TMC 4V00.013, akt. držák BRODIT, microSDHC- SanDisk 8GB, Maps : Western and Central Europe v.885.4009 + North America
Zni to logicky. Ja TomTomu poslal veskerou dokumentaci vcetne fota s kodem v krabici a oni rekli at kontaktuju prodejce. Tomu jsem dodal take pozadovane info a ted cekam co bude.
S tou blokaci kodu si nejsem jist, jak to u TT funguje, jestli je to vubec mozne. Kazdopadne jim to mohu navrhnout.
Už si to tedy moc nepamatuji, ale myslím, že na oficiální reakci reklamace mají dle zákona 30 dní. Byl bych potichu a pokud do 30 dní prodejce nezareaguje, šel bych na ně s krabicí a požadoval kompletní výměnu nebo vrácení peněz. Protože nereagovat = uznat reklamaci. Upřímně - já být prodejce, tak ti raději vybrakuju kód z jiné krabice a tu pak u dodavatele reklamuji jako vadnou dodávku. Ale nic jsem neřekl !!
TomTom GO 920T, Apl. 9.103.539753.2 (emuX30), Boot.5.5259, RDS-TMC 4V00.013, akt. držák BRODIT, microSDHC- SanDisk 8GB, Maps : Western and Central Europe v.885.4009 + North America
Tak mi po 14ti dnech odepsala na mail ona slicna slecna, ktera pouzila muj kod k aktivaci s tim, ze si navigaci koupila normalne v Datartu, a ze nevi co je za problem. Na podekovani a prosbu o zaslani fota krabice s kodem zatim nereaguje:-)
Stejne tak prodejce, ktery se jiz pres tyden neozval...
Tak panove mam pro vas pointu. Neni tak dramaticka a spektakularni jak mozna nekteri cekali:-) V patek mi prisel email od prodejce, ze byli kontaktovani spolecnosti TomTom (zrejme jim poslali mou reklamaci), a ze bylo prislibeno, ze moje navigace bude preregistrovana. Predali jim kontakt na me s tim, ze me TT kontaktuje.
Asi za 2h prisel email od TT Support s tim, ze dvouleta zaruka map byla pridana na muj ucet. Jsem z toho trosku v rozpacich, pac to, ze mi to aktivovali si asi tezko nekde overim:-( Jedine az vydaji novou mapu a budu ji chtit stahnout. Ale jsem rad, ze se to alespon takto vyresilo.
Nevim jak to TT technicky vyresil, ale asi vygenerovali novy kod (ktery neznam), aby se vlk nazral a koza zustala cela. Asi to nechteli nijak dal resit.
Zkusit to muzes hned jestli ti TT HOME nabidne posledni v840 ja ji uz v ramci free updatu do 30dni mam a je fajn.
Jinak je pristup tech. podpory vyborny,je mozne ze by ve dvou kusech orig. zabalenych navigaci,byly stejne aktivacni kody?
Pro Cheetah007 : Záruka nejnovější mapy, a dvouletý upgrade map jsou dvě rozdílné věci.....On má navigaci novou, takže novou mapu si snad hned stáhl v rámci záruky nejnovější map...
Presne jak pise Gumajz. Mam mapu 840.2566. Jinak s tim stejnym kodem ve dvou krabicich si nejsem moc jisty, ale nejaka minimalni pravdepodobnost tu je.
Jinak na strankach TT si chci na svem uctu v sekci moje produkty pridat moji navigaci, ale nevim co myslej po pojmem kod produktu? Zkousel sem tam ten z krabice i seriove cislo a furt to hlasi chybu...
Nekde v napovede se pise ze kod produktu platil do verze map 7xx a slouzil k jejich aktivaci.U novych verzi map jiz probiha aktivace samocinne (pocitam ze si to pri pripojeni pres TT Home vytahne cislo navigace),takze nic nezdadavej,jen svuj model a hotovo,mam to taky tak.
Dik,uz jsem to tak udelal.
Jinak nevite nekdo, jestli se da nekde overit, ze je aktivovana 24M aktualizace? V TT Home ani v system info sem to nenasel, nevim jestli se to vubec nekde da zjistit.
to papirak: kdyby prodejce nebyl vul tak uz by ti rekl ze tu dvouletou zaruku map mas na ucte a z toho uctu byla ta sluzba odebrana. sluzba je aktivni od patku....