Všem majitelům 760-tky v záruce

Vše o software od společnosti Garmin.

Moderátor: freewall

aaakecal
Příspěvky: 24
Registrován: 28.10.2009, 19:39

Re: Všem majitelům 760-tky v záruce

Příspěvek: # 34838Příspěvek aaakecal

tady to umřelo, takže žádné problémy, nebo vám to nevadí???
:zamysl: Garmin
yorg
Příspěvky: 12
Registrován: 29.5.2009, 20:17

Re: Všem majitelům 760-tky v záruce

Příspěvek: # 34860Příspěvek yorg

Ono to spojení aaa + kecal stačí. :koul:
aaakecal
Příspěvky: 24
Registrován: 28.10.2009, 19:39

Re: Všem majitelům 760-tky v záruce

Příspěvek: # 34878Příspěvek aaakecal

a ten "yorg" je taky nic moc... prostě něco jako oifhgabfv
:zamysl: Garmin
netafim
Příspěvky: 4
Registrován: 28.4.2008, 19:58

Re: Všem majitelům 760-tky v záruce

Příspěvek: # 34883Příspěvek netafim

Můj názor je, že je to výrobní vada - jednoznačně. Při upgrade na fw 4.9 navigace funguje s City navigátorem 2010, ale po přepnutí na TOPO Czech 3_0 PRO je okamžitý absolutní tuháč defakto po pár metrech jízdy. Tak žádný upgrade problém s opožděným zobrazováním se firmwarem nevyřeší. Osobně jsem si to všiml skoro hned po zakoupení, ale nějak jsem tomu nevěnoval pozornost, až po tom co jsem si přečetl toto vlákno. Nějak mám takové cukání vrátit fw 4.7, protože v 4.8 mi neustále mezi Brnem a Hustopečemi u Břeclavi v jednom místě a ještě ktomu vždy jenom ve směru do Hustopeč tuhne GPSka. Jinak jsem popsal závady a poslal mail na garmin servis - jejich odpověď byla REKLAMOVAT! Nic víc nic míň jsem se nedozvěděl. Každopádně nemám paragon, ňák -ho nemůžu najít, takže reklamace se nekoná. Je to bordel v tom světě. Největší bordel je v tom, že Vám dnes standartně nevyplní ani záručák s odůvodněním, že by měli zbytečné problémy s reklamací kdyby se Vám GPS náhodou zitrá pokazila a nutí Vás, aby jste se stavily potvrdit záručák třeba za týden. Kdo z Vás si to za týden potvrdí? Nakonec Vám zůstane jenom napůl funkční krám a v nejlepším případě vybledlá účtenka, která se po roku nedá přečíst. Mají to dobře vymyšlené. ČR jenom bazar Evropy všechny krámy co neprodají nebo mají nějaký problém tak dotáhnou sem a tváří se že Vám prodávají absolutní novinku za skvělou cenu, ale ve skutečností je to většinou starý model a ještě k tomu za nesníženou cenu. V pondělí jsem sháněl USB kameru na PC - Světe div se - ani v Datardu a v Elektro Worldu jsem nenašel kameru, která by svými parametrami odpovídala té nehorázné ceně co za ni chtěli. Všechno staré modely s rozlišením max do 1,3 Mpix za některé chtěli až 1800,- .Přitom před 2 roky nabízeli Philips 2,5 Mpix sice nebyl levný , ale kvalitní. Připadal jsem si jak u číňanů na tržnici. :zed:
Uživatelský avatar
freewall
Příspěvky: 1861
Registrován: 3.2.2007, 18:39
Bydliště: od Kladna

Re: Všem majitelům 760-tky v záruce

Příspěvek: # 34886Příspěvek freewall

No když nemáš paragon o koupi, ještě to neznamená, že "padá" reklamace. Ty musíš pouze dokázat koupi toho zboží. Kromě paragonu je tak ideální případ, kdy platíš zboží platební kartou, což bys mohl doložit nějakým výpisem a i obchodník by měl dohledat prodej nebo lze koupi dosvědčit svědkem, svědky. To už bývá problematičtější a záleží na prodejci, zda takového svědka uzná.... v každém případě bych to zkusil
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
eidz
Příspěvky: 236
Registrován: 6.8.2009, 20:43

Re: Všem majitelům 760-tky v záruce

Příspěvek: # 34888Příspěvek eidz

Rozlišil bych dvě věci:
první - reklamace u obchodníka, který mi zboží prodal,
druhá - reklamace v servisním místě.

U prvního stačí doklad o koupi, záruční list nepotřebují. U druhého potřebují záruční list. V prvním případě si náklady na logistiku zboží na opravu hradí prodejce v druhém je to na Vás.

Pokud nemáte doklad o koupi, tak ať Vám potvrdí záruční list (ano, datum prodeje bude oříšek, ale snad se domluvíte) a pak si na vlastní náklady vyřídíte reklamaci ad 2.

Neházejte flintu do žita, ještě jste nevyzkoušel všechny možností!
Garmin nüvi 3790T - minulost
Garmin nüvi 765T - minulost
Rubic
Příspěvky: 284
Registrován: 25.8.2009, 18:23

Re: Všem majitelům 760-tky v záruce

Příspěvek: # 34889Příspěvek Rubic

>netafim : Na zamrzání Nuvi cestou po D2 v místě napojení dvou mapových oblastí bylo již dříve upozorňováno. Současná CNE 2010.20 již to nedělá.
Nuvi 765T, Luxe 50, GE v7.18.0.0
aaakecal
Příspěvky: 24
Registrován: 28.10.2009, 19:39

Re: Všem majitelům 760-tky v záruce

Příspěvek: # 35306Příspěvek aaakecal

sandal píše:Ahoj Zítra dám GARMIN 760-tku do autorizované prodejny fons na reklamaci a uvidím jak se k tomu postaví a dám vědět.
Jak to dopadlo? :KO: :palec:
:zamysl: Garmin
Uživatelský avatar
sandal
Příspěvky: 13
Registrován: 22.12.2009, 11:50
Bydliště: Vyškov

Re: Všem majitelům 760-tky v záruce

Příspěvek: # 35322Příspěvek sandal

Ahoj 18.února to bude měsíc co jsem dal 760-tku na druhou reklamaci po prvé to zkoušely opravit samy závada byla pořád stejná a pak to poslaly do Prahy a tam mají na čase tak čekám jak to dopadne.Jak budu něco vědět tak se hned ozvu.
Uživatelský avatar
freewall
Příspěvky: 1861
Registrován: 3.2.2007, 18:39
Bydliště: od Kladna

Re: Všem majitelům 760-tky v záruce

Příspěvek: # 35323Příspěvek freewall

Pokud chceš novou nebo zpět peníze, tak jednatřicátý den tam dojdi, protože reklamace musí být vyřízena nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud ses s nimi nedohodl na delší lhůtě. A pokud 31-tý den ji nebudou mít, tak máš nárok na zrušení kupní smlouvy
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
Uživatelský avatar
sandal
Příspěvky: 13
Registrován: 22.12.2009, 11:50
Bydliště: Vyškov

Re: Všem majitelům 760-tky v záruce

Příspěvek: # 35409Příspěvek sandal

Ahoj dnes jsem byl v prodejně garmin zeptat se jak to vypadá s mou reklamací 760-tky že je to už měsíc.Bylo mi řečeno že 760-tka nejde opravit a bude mi poslána nová navigace.Prý je už na cestě tak jsem zvědav jestli mi pošlou stejnou a nebo vymění za jinou.Jak ji budu mít tak podám info.A díky za podání informace s prvního příspěvku :palec:Všem majitelům 760-tky kteří mají tenhle problém klidně do toho běžte sice to nákou tu dobu trvá ale vyplatí se to !!! :palce:
Uživatelský avatar
freewall
Příspěvky: 1861
Registrován: 3.2.2007, 18:39
Bydliště: od Kladna

Re: Všem majitelům 760-tky v záruce

Příspěvek: # 35411Příspěvek freewall

Tak hlavně, že to dopadlo aspoň tak, akorát nevím, jestli bych šel do stejného typu, když 760-ky mají tyhle problémy. Při vyřízení reklamace záleží totiž na tobě jakým způsobem se to vyřídí, nemůže určovat prodejce, že si musíš vzít nový kus stejného typu, můžeš si vybrat jiný typ, ev. doplatit nebo jen říci děkuji, vzít si money a odkráčet
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
Uživatelský avatar
sandal
Příspěvky: 13
Registrován: 22.12.2009, 11:50
Bydliště: Vyškov

Re: Všem majitelům 760-tky v záruce

Příspěvek: # 35417Příspěvek sandal

Tak to mně nenapadlo ona ta 760-tka ve své době stála kolem 10.000 kč tak bych si mohl vybrat jinou a ještě by vrátily nějakou část peněz. Nevím jestli se tenhle model vůbec ještě prodává ? Ale nechám se překvapit.Nejlepší by bylo kdy by vrátily peníze a já si koupil novou a bylo by vše vyřešený ke spokojenosti. :palec:
Uživatelský avatar
freewall
Příspěvky: 1861
Registrován: 3.2.2007, 18:39
Bydliště: od Kladna

Re: Všem majitelům 760-tky v záruce

Příspěvek: # 35419Příspěvek freewall

Sandale není co řešit, ty jsi pánem sporu, když nedodrželi 30-denní lhůtu k vyřízení, takže ty si určíš jak to chceš vyřídit:
1) nový výrobek stejného typu
nebo
2) vrácení kupní částky
nebo
3) vybrání jiného zboží (nemusí být identické typově)

Samozřejmě, že tě možná budou "lámat", že nevrací peníze, že se to řeší výměnou za jiné stejné zboží atd. atd. - nic z toho není pravda a nesmíš se dát, když tak jim pohroz Českou obchodní inspekcí, event. soudní žalobou
Sygic, TT One mobile
v Huawei Ascend Mate 7 Android 6.0 MM
eidz
Příspěvky: 236
Registrován: 6.8.2009, 20:43

Re: Všem majitelům 760-tky v záruce

Příspěvek: # 35421Příspěvek eidz

Ano, do 30 dnů. 31 den jít na prodejnu a buď vzít opravený výrobek zpět nebo písemně řešit jednu z těch tří věcí o příspěvek výše. A mám vzácnou příležitost doplnit freewalla - máte nárok na náklady, které Vám vznikly s reklamací, např. cesta tam a zpět (jízdné, PHM či poštovné).
Garmin nüvi 3790T - minulost
Garmin nüvi 765T - minulost
Odpovědět