Vysílání TMC v ČR
- Jirásek
- Příspěvky: 2963
- Registrován: 25.11.2006, 15:31
- Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysílání TMC v ČR
Z principu věci chápu p. Zváru tak, že na webu jsou všechny informace. V "síti RDS/TMC" být nemohou, z kapacitních důvodů. To by mohlo být funkční pouze u regionálního vysílání, jako je např. Regina v Praze. U celostátního je událostí na webu více jak cca 300. To je i jedna z otázek na exkurzi - co je vlastně vysíláno? A jak se určuje selekce?
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android
Re: Vysílání TMC v ČR
Vše nemůže být vysíláno ani z principu, kde nejsou LT tak tam se prostě událost vysílat nemůže.
TomTom Go920 app: 9.510 + 8GB SD + RDS-TMC 4V00.010.2
Mapa: Europe 930.5563
TomTom Home 2.9.7.3256
Škoda Octavia 4x4 1.8T, 110 KW
Mapa: Europe 930.5563
TomTom Home 2.9.7.3256
Škoda Octavia 4x4 1.8T, 110 KW
- Jirásek
- Příspěvky: 2963
- Registrován: 25.11.2006, 15:31
- Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysílání TMC v ČR
Nejsou lokalizační tabulky , oni v některých místech možná i jsou, ale ta "přesnost" pokulhává.
Teda pokud to je způsobeno LT.
Viz uzavírka mezi Sedlcem a Roztokama (u Prahy). Jestli jsou všechny tyto úseky v LT pod jedním kódem ....... P.S. Zajímavá chyba v mapových podkladech v této oblasti. Všimni si, mezi Sedlcem (ulice V Rokli) a druhou stranou Vltavy k ulici V Zámcích je na mapě zanesena cesta (most). Nic takového tam není, jenom přívoz. Možná, kdyby byl hodně nízký stav vody, mohl by tam být brod. Kdysi, za Karla IV tam opravdu býval, ale to ještě byla "divoká" Vltava bez jezů a zdymadel. Marně pátrám, kdo je dodavatelem mapových podkladů. Na jiných mapách to není.
Teda pokud to je způsobeno LT.
Viz uzavírka mezi Sedlcem a Roztokama (u Prahy). Jestli jsou všechny tyto úseky v LT pod jedním kódem ....... P.S. Zajímavá chyba v mapových podkladech v této oblasti. Všimni si, mezi Sedlcem (ulice V Rokli) a druhou stranou Vltavy k ulici V Zámcích je na mapě zanesena cesta (most). Nic takového tam není, jenom přívoz. Možná, kdyby byl hodně nízký stav vody, mohl by tam být brod. Kdysi, za Karla IV tam opravdu býval, ale to ještě byla "divoká" Vltava bez jezů a zdymadel. Marně pátrám, kdo je dodavatelem mapových podkladů. Na jiných mapách to není.
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android
Re: Vysílání TMC v ČR
Cesta tam značená je, ale naštěstí není vedena jako silnice, aneb nenaviguje se přes ní
Ten rozsah označeného území je docela velkej
Ten rozsah označeného území je docela velkej
TomTom Go920 app: 9.510 + 8GB SD + RDS-TMC 4V00.010.2
Mapa: Europe 930.5563
TomTom Home 2.9.7.3256
Škoda Octavia 4x4 1.8T, 110 KW
Mapa: Europe 930.5563
TomTom Home 2.9.7.3256
Škoda Octavia 4x4 1.8T, 110 KW
Re: Vysílání TMC v ČR
Lokalizační tabulky se mi zatím jevím jako největší problém systemu - jsou tak "řídké", že jejich použití je diskutabilní nejen na silnicích nižších tříd, ale i na dálnicích a rychlostních silnicích - respektive nájezdech a sjezdech k nim či z nich.
Příklad - Silnice Koryčany - Jestřabice je z regionálního hlediska důležitou spojnicí Kyjova a Kroměříže. Z důvodu sesuvu půdy bude cca 4 měsíce zcela uzavřena.
Tato uzavírka se na MAPĚ dopravniinfo objevila prakticky někok desítek minut poté, co se událost stala - to je v pořádku. V pořádku není, že to system RDS TMC neumí doručit do navigace nebo umí, ale navigace to nezobrazí. Proč tomu tak je se pokusím /mimo jiné/ zjistit na exkurzi v OV.
Praktický význam této situace je, že trasu Hodonín - Kroměříž navigace nabízí přes uzavřený úsek, po příjezdu do Kyjova zjistím, že objížďka je možná třídy přes Osvětimany.
Kdyby RDS TMC tuto situaci indikovala, bylo by možné trasu podstatně zkrátit jak co do km, tak co do jízdní doby volbou trasy přes Mor. Písek, St. Město, Hulín atd. Při cestě opačným směrem je situace obdobná - bylo by vhodné už v Kroměříži nejet na Koryčany, Kyjov, a použít 55 s následným pokračováním na 427, 426 a 55.
Takových příkladů, kdy RDS TMC "něco zásadního" neindikuje by se daly najít desítky - viz popisy dříve.
Poznámka k diskusi, bylo konzultováno s kolegou Jiráskem s kladným názorem:
Už dříve jsem měl úmysl založit tema "Chyby zobrazení RDS TMC".
Cílem je vytvořit souhrn zpráv, které by na konkretních příkladech uváděly rozpory mezi indikací v RDS TMC, skutečností a mapou na http://www.dopravniinfo.cz.
Tímto bychom i reagovali na žádost pana Zváry, který chtěl cca 5 lidí, kteří by o tomto informovali - viz jeho příspěvek dříve.
Protože někteří z nás projevili snahu a ochotu se zapojit, ale po R a D toho zase až tak nenajezdí, bylo by vhodné tuto iniociativu podpořit alespoň takto.
Záměrem je z informací "vypreparovat" něco, z čeho se bude dát vysledovat důvod chyby zobrazení. Představa je, že pokud dopravní událost nebude indikována, tak napíšu
- typ zařízení, verzi navcore,
- verzi map
- co nejpřesněji kde se událost děje
- v případě, že porovnám doma u kompu pak uvést, že RDS TMC přijímač je v době porovnání kde /důležité - na místě události může být signál jiného poskytovatele, než doma u počítače/
- co se /ne/zobrazilo/
- a zda je /bylo/ indikováno na mapě http://www.dopravniinfo.cz
Soudím, že po shromáždění dat by pomohlo zjistit, kde je zakopaný pes a když nic jiného, tak by se našla místa, kde je vlivem různých signálů přijem dat z NDIC "přebit" signálem jiných poskytovatelů /D2 úsek Podivín-Hustopeče, D1 Devět křížů směr VM, oblast Nasavrk, Slatiňan, Hlinsko atd/.
Byl by o toto tema zájem? A poradí mi někdo, jak tema založit?
Příklad - Silnice Koryčany - Jestřabice je z regionálního hlediska důležitou spojnicí Kyjova a Kroměříže. Z důvodu sesuvu půdy bude cca 4 měsíce zcela uzavřena.
Tato uzavírka se na MAPĚ dopravniinfo objevila prakticky někok desítek minut poté, co se událost stala - to je v pořádku. V pořádku není, že to system RDS TMC neumí doručit do navigace nebo umí, ale navigace to nezobrazí. Proč tomu tak je se pokusím /mimo jiné/ zjistit na exkurzi v OV.
Praktický význam této situace je, že trasu Hodonín - Kroměříž navigace nabízí přes uzavřený úsek, po příjezdu do Kyjova zjistím, že objížďka je možná třídy přes Osvětimany.
Kdyby RDS TMC tuto situaci indikovala, bylo by možné trasu podstatně zkrátit jak co do km, tak co do jízdní doby volbou trasy přes Mor. Písek, St. Město, Hulín atd. Při cestě opačným směrem je situace obdobná - bylo by vhodné už v Kroměříži nejet na Koryčany, Kyjov, a použít 55 s následným pokračováním na 427, 426 a 55.
Takových příkladů, kdy RDS TMC "něco zásadního" neindikuje by se daly najít desítky - viz popisy dříve.
Poznámka k diskusi, bylo konzultováno s kolegou Jiráskem s kladným názorem:
Už dříve jsem měl úmysl založit tema "Chyby zobrazení RDS TMC".
Cílem je vytvořit souhrn zpráv, které by na konkretních příkladech uváděly rozpory mezi indikací v RDS TMC, skutečností a mapou na http://www.dopravniinfo.cz.
Tímto bychom i reagovali na žádost pana Zváry, který chtěl cca 5 lidí, kteří by o tomto informovali - viz jeho příspěvek dříve.
Protože někteří z nás projevili snahu a ochotu se zapojit, ale po R a D toho zase až tak nenajezdí, bylo by vhodné tuto iniociativu podpořit alespoň takto.
Záměrem je z informací "vypreparovat" něco, z čeho se bude dát vysledovat důvod chyby zobrazení. Představa je, že pokud dopravní událost nebude indikována, tak napíšu
- typ zařízení, verzi navcore,
- verzi map
- co nejpřesněji kde se událost děje
- v případě, že porovnám doma u kompu pak uvést, že RDS TMC přijímač je v době porovnání kde /důležité - na místě události může být signál jiného poskytovatele, než doma u počítače/
- co se /ne/zobrazilo/
- a zda je /bylo/ indikováno na mapě http://www.dopravniinfo.cz
Soudím, že po shromáždění dat by pomohlo zjistit, kde je zakopaný pes a když nic jiného, tak by se našla místa, kde je vlivem různých signálů přijem dat z NDIC "přebit" signálem jiných poskytovatelů /D2 úsek Podivín-Hustopeče, D1 Devět křížů směr VM, oblast Nasavrk, Slatiňan, Hlinsko atd/.
Byl by o toto tema zájem? A poradí mi někdo, jak tema založit?
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: Vysílání TMC v ČR
Já bych nezakládal téma, ale rovnou subfórum, aby každý jednotlivý problém mohl mít vlastní vlákno, tak by se k dané situaci mohli vyjádřit i další uživatelé s jinou navigací, jinýma mapama či jiným navcore. To by mohlo být zajímavější i pro pány z JSDI, pokud by o to stáli a mohli si tak daný problém probrat z více zdrojů. Uvidíme po exkurzi, třeba těch nápadů bude víc...
- Jirásek
- Příspěvky: 2963
- Registrován: 25.11.2006, 15:31
- Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vysílání TMC v ČR
Henry, je to na Tobě, já subfórum nezaložím. Alespoň netuším ja s mými právy toto udělat.
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android
Re: Vysílání TMC v ČR
Jestli jsem dobře porozuměl, pak počkáme do exkurze a pak probereme, vo co gou. Tak jak to navrhuje Henry - je víc než jsem čekal. Pokud budou někteří z nás toto používat, pak by to mohl být výrazný podnět k posunu vpřed co se využití RDS TMC týká.
Návrh: nevím, zda se již založené subforum dá třeba smazat, ale možná by stálo za úvahu to založit, a na několika málo záznamech panu Zvárovi ukázat, co a jak. Aby se vyjádřil, zda to z pohledu NCDI má nějaký přínos a smysl a zda vůbec tato data bude možné nějak vyhodnotit.
Návrh: nevím, zda se již založené subforum dá třeba smazat, ale možná by stálo za úvahu to založit, a na několika málo záznamech panu Zvárovi ukázat, co a jak. Aby se vyjádřil, zda to z pohledu NCDI má nějaký přínos a smysl a zda vůbec tato data bude možné nějak vyhodnotit.
Naposledy upravil(a) Tonny dne 11.6.2010, 6:49, celkem upraveno 1 x.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: Vysílání TMC v ČR
Pro vaši informaci, TomTom a DLR (Německé středisko pro letectví a kosmonautiku) zveřejnilo novou verzi otevřeného standardu OpenLR.
Více na http://www.tisa.org/en/news__newsletter ... ations.htm a http://www.openlr.org/introduction.html.
Jsem osobně zvědavý jak se k tomu budou stavět v Garminu a jinde, protože toto je řešení, po letmém prohlédnutí prezentace v tom vidím vcelku dobrou inovaci, jen teda nevím, kdo bude pořád počítat ty cesty,
Více na http://www.tisa.org/en/news__newsletter ... ations.htm a http://www.openlr.org/introduction.html.
Jsem osobně zvědavý jak se k tomu budou stavět v Garminu a jinde, protože toto je řešení, po letmém prohlédnutí prezentace v tom vidím vcelku dobrou inovaci, jen teda nevím, kdo bude pořád počítat ty cesty,
František Rochovanský
Webdispečink.cz
Webdispečink.cz
Re: Vysílání TMC v ČR
Byl by o to zájem, respektive, pokud se to založí, zúčastní se někdo?Tonny píše:
Poznámka k diskusi, bylo konzultováno s kolegou Jiráskem s kladným názorem:
Už dříve jsem měl úmysl založit tema "Chyby zobrazení RDS TMC".
Cílem je vytvořit souhrn zpráv, které by na konkretních příkladech uváděly rozpory mezi indikací v RDS TMC, skutečností a mapou na http://www.dopravniinfo.cz.
Tímto bychom i reagovali na žádost pana Zváry, který chtěl cca 5 lidí, kteří by o tomto informovali - viz jeho příspěvek dříve.
Protože někteří z nás projevili snahu a ochotu se zapojit, ale po R a D toho zase až tak nenajezdí, bylo by vhodné tuto iniociativu podpořit alespoň takto.
Záměrem je z informací "vypreparovat" něco, z čeho se bude dát vysledovat důvod chyby zobrazení. Představa je, že pokud dopravní událost nebude indikována, tak napíšu
- typ zařízení, verzi navcore,
- verzi map
- co nejpřesněji kde se událost děje
- v případě, že porovnám doma u kompu pak uvést, že RDS TMC přijímač je v době porovnání kde /důležité - na místě události může být signál jiného poskytovatele, než doma u počítače/
- co se /ne/zobrazilo
- a zda je /bylo/ indikováno na mapě http://www.dopravniinfo.cz
Soudím, že po shromáždění dat by pomohlo zjistit, kde je zakopaný pes a když nic jiného, tak by se našla místa, kde je vlivem různých signálů příjem dat z NDIC "přebit" signálem jiných poskytovatelů /D2 úsek Podivín-Hustopeče, D1 Devět křížů směr VM, oblast Nasavrk, Slatiňan, Hlinsko atd/.
Byl by o toto tema zájem? A poradí mi někdo, jak tema založit?
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: Vysílání TMC v ČR
Nerad zaujímám "negativistický postoj", ale dle mého názoru to k ničemu nebude. Tím mám na mysli, že cesta "dopr. událost -> řidič" má tolik mezičlánků, že i kdyby se na něco přišlo (o čemž pochybuji), stejně se s tím nic neudělá. Například na takové lokalizační tabulky nadáváme všichni, všichni víme, že jsou k ničemu, ale taky všichni vidíme, že s tím nikdo nic neuděláme A já bohužel taky vím, že Ti, co by měli, s tím nic dělat nechtějí, protože jim tato situace vyhovuje (ano, bavím se o spol. CEDA).
ŽÁDOSTI O SPOLUPRÁCI s POI.CZ PIŠTE NA rossini@poi.cz
Twitter: http://twitter.com/rossini77
*** system admin ***
Twitter: http://twitter.com/rossini77
*** system admin ***
Re: Vysílání TMC v ČR
V pořádku, beru na vědomí.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: Návštěva NDIC Ostrava (RDS/TMC) 2010 - anketa
Oznamuji, že o návštěvu už nemám zájem. Škoda peněz za cestu a škoda času tam stráveného.
Důvod???
Po projetí části ČR v dubnu a v květnu /o tom jsem zde opakovaně psal/ a po projetí cca 1800 km letošní dovolené během uplynulých téměř tří týdnů v oblasti Pardubic, Hradce Králové, Opočna, Rychnova nad Kněžnou, Jičína, Liberce, Vrchlabí, Turnova, Jaroměře, části Jeseníků a přesunu z jihu Moravy a zpět jsem na RDS TMC naprosto rezignoval.
Současný stav indikace RDS TMC POVAŽUJI ZA KATASTROFÁLNÍ, a na tom nic nemění skutečnost, že převážná většina dopravních omezení a problémů byla na webu http://www.dopravniinfo.cz indikována /ověřeno vždy ráno před a večer po jízdě/. Prostě a krátce - TOMTOM s RDS TMC tyto události nezaznamenal.
Na mysli mám např. /jde o pouhý výběr bez nároku na úplnost/ silnice Liberec - Hradec Králové, dále Pardubice, Chrudim směrem dolů k D1, úsek D1 z Brna na východ, dále pak rychlostní silnici z Vyškova do Olomouce, o dříve zmiňovaných úsecích D2 nemluvě. U Hořic v Podkrkonoší jsem před týdnem v průtrži mračen z důvodu nehod a kolon v pátek strávil v čekačce 1,5 hodiny /odbočit v koloně nebylo kam/, nebo další příklad silnice 1. třídy Rychnov n K. - Častolovice uzavřena, RDS TMC nic - atd.atd.
Po dvou letech, kdy se zde na toto tema diskutuje je mi celkem jedno, jestli to policie nebo příslušný úřad NCDI nahlásil, za NCDI do systemu někdo dal či nedal, také je mi jedno, že je v ČR několik okruhů RDS TMC a že volbu okruhu TomTom neumožňuje a už úplně jedno je mi to, jak pan Zvára či někdo jiný tyto nedostaky zdůvodňoval, či bude zdůvodňovat.
Předpokládal jsem, že za dva roky zdejších diskusí dojde k posunu - došlo. Dnes se "neindikace" umí víc "okecat". Nic víc, nic míň.
O tom, že by RDS TMC spolehlivě indikoval změny dopravní situace nemůže být řeči, a pokud to někdo tvrdí, pak tento system nikdy nepoužil v Rakousku nebo Německu nebo je velký a nenapravitelný idealista.
Namátkou příklad: asi dva, možná tři měsíce je uzavřena silnice Jestřabice - Koryčany, součást spojení Kyjovska a Kroměřížska. Co je to platné, že na http://www.dopravniinfo.cz je toto indikováno prakticky od doby události, když TOMTOM s RDS TMC v místě bydliště ani nikde na trase tuto informaci nepřijme /při zeleném terčíku/?
Takových úseků, kdy se informace nepřenesla jsem jen za jarní a letní měsíce tohoto roku objevil desítky, viz příspěvky dříve.
Jako uživatele systemu mne nezajímá, zda přijímám RDS z Vltavy nebo Radiožurnálu, nebo odkud vlastně, taky mne nezajímá, zda lokalizační tabulky mají či nemají dostatečné rozlišení, prostě "TO" JAKO CELEK NEFUNGUJE.
A to je to podstatné. A z toho důvodu, že už přes dva roky marně doufám - jsem doufat přestal. Prostě nezájem, mínus, škrtnuto - nepoužitelné.
Obávám se, že na otázky, které bych chtěl odpovědět bych se dozvěděl, že není v kompetenci NCDI, případně že NCDI to v systemu má a dále je to mimo oblast působení tohoto úřadu /stručně parafrázováno z dřívějších diskusí a z e-mailů od pana Zváry - vysílací okruhy, pokrytí, lokalizační tabulky, verze LT a kompatibilita atd., atd./.
To mi bohužel nestačí. Proto jsem tuto problematiku ze svých zájmů odsunul a považuji celý system RDS TMC v ČR za nedokončený a nedokončitelný projekt -jinými slovy, za vyhozené peníze jak pro úřad, tak pro vysílací strukturu, tak pro uživatele navigací, kteří za RDS TMC v navi připlácejí.
zdraví Tonny
Důvod???
Po projetí části ČR v dubnu a v květnu /o tom jsem zde opakovaně psal/ a po projetí cca 1800 km letošní dovolené během uplynulých téměř tří týdnů v oblasti Pardubic, Hradce Králové, Opočna, Rychnova nad Kněžnou, Jičína, Liberce, Vrchlabí, Turnova, Jaroměře, části Jeseníků a přesunu z jihu Moravy a zpět jsem na RDS TMC naprosto rezignoval.
Současný stav indikace RDS TMC POVAŽUJI ZA KATASTROFÁLNÍ, a na tom nic nemění skutečnost, že převážná většina dopravních omezení a problémů byla na webu http://www.dopravniinfo.cz indikována /ověřeno vždy ráno před a večer po jízdě/. Prostě a krátce - TOMTOM s RDS TMC tyto události nezaznamenal.
Na mysli mám např. /jde o pouhý výběr bez nároku na úplnost/ silnice Liberec - Hradec Králové, dále Pardubice, Chrudim směrem dolů k D1, úsek D1 z Brna na východ, dále pak rychlostní silnici z Vyškova do Olomouce, o dříve zmiňovaných úsecích D2 nemluvě. U Hořic v Podkrkonoší jsem před týdnem v průtrži mračen z důvodu nehod a kolon v pátek strávil v čekačce 1,5 hodiny /odbočit v koloně nebylo kam/, nebo další příklad silnice 1. třídy Rychnov n K. - Častolovice uzavřena, RDS TMC nic - atd.atd.
Po dvou letech, kdy se zde na toto tema diskutuje je mi celkem jedno, jestli to policie nebo příslušný úřad NCDI nahlásil, za NCDI do systemu někdo dal či nedal, také je mi jedno, že je v ČR několik okruhů RDS TMC a že volbu okruhu TomTom neumožňuje a už úplně jedno je mi to, jak pan Zvára či někdo jiný tyto nedostaky zdůvodňoval, či bude zdůvodňovat.
Předpokládal jsem, že za dva roky zdejších diskusí dojde k posunu - došlo. Dnes se "neindikace" umí víc "okecat". Nic víc, nic míň.
O tom, že by RDS TMC spolehlivě indikoval změny dopravní situace nemůže být řeči, a pokud to někdo tvrdí, pak tento system nikdy nepoužil v Rakousku nebo Německu nebo je velký a nenapravitelný idealista.
Namátkou příklad: asi dva, možná tři měsíce je uzavřena silnice Jestřabice - Koryčany, součást spojení Kyjovska a Kroměřížska. Co je to platné, že na http://www.dopravniinfo.cz je toto indikováno prakticky od doby události, když TOMTOM s RDS TMC v místě bydliště ani nikde na trase tuto informaci nepřijme /při zeleném terčíku/?
Takových úseků, kdy se informace nepřenesla jsem jen za jarní a letní měsíce tohoto roku objevil desítky, viz příspěvky dříve.
Jako uživatele systemu mne nezajímá, zda přijímám RDS z Vltavy nebo Radiožurnálu, nebo odkud vlastně, taky mne nezajímá, zda lokalizační tabulky mají či nemají dostatečné rozlišení, prostě "TO" JAKO CELEK NEFUNGUJE.
A to je to podstatné. A z toho důvodu, že už přes dva roky marně doufám - jsem doufat přestal. Prostě nezájem, mínus, škrtnuto - nepoužitelné.
Obávám se, že na otázky, které bych chtěl odpovědět bych se dozvěděl, že není v kompetenci NCDI, případně že NCDI to v systemu má a dále je to mimo oblast působení tohoto úřadu /stručně parafrázováno z dřívějších diskusí a z e-mailů od pana Zváry - vysílací okruhy, pokrytí, lokalizační tabulky, verze LT a kompatibilita atd., atd./.
To mi bohužel nestačí. Proto jsem tuto problematiku ze svých zájmů odsunul a považuji celý system RDS TMC v ČR za nedokončený a nedokončitelný projekt -jinými slovy, za vyhozené peníze jak pro úřad, tak pro vysílací strukturu, tak pro uživatele navigací, kteří za RDS TMC v navi připlácejí.
zdraví Tonny
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: Návštěva NDIC Ostrava (RDS/TMC) 2010 - anketa
Na to se nedá říci nic jiného, než : Máš pravdu, bohužel....Také na to rezignuji, protože já jsem použil TMC-RDS v Německu, Rakousku, Francii, Itálii a Švýcarsku. Mohu srovnávat. Rakousko, Německo super. O trochu horší kvalita bylaFrancie, Itálie, a Švýcarsko....Zaslechl jsem teď něco o tom, že by prý snad Německo mělo přecházet na TMC placené. Nevím ale, co je na tom pravdy....
- Scorpio_cz
- Příspěvky: 678
- Registrován: 5.6.2008, 19:21
Re: Návštěva NDIC Ostrava (RDS/TMC) 2010 - anketa
Ono to není jenom RDS-TMC, ono je to obecně kvalita dopravních informací v čechách co nestojí za nic.
Jedu takhle včera kolem poledního Patočkovou ulící (P6) od R6 Karlovarské směrem ke Strahovskému tunelu.
Na drahé předrahé infotabuli, co je těsně před tunelem (a kde teď svítívá nápic CENTRUM =====>) je značka
pozor práce na silnici (něco neobvyklého !). Vedle je upozornění, že tunel Mrázovka je uzavřen. Povzdechl
jsem si, ale do Strahovského tunelu jsem stejně musel jet ... jedu jedu ... a pokračuju Mrázovkou ...
Čekám kde bude ta uzávěra ... a ono nic, všechny tunely zcela volně průjezdné ... na co tam teda taková
informační tabule je, když její informace jsou zcela k ničemu a zavádějící
A kdo skasíroval ty miliony, co tyhle hovadiny stály
Jedu takhle včera kolem poledního Patočkovou ulící (P6) od R6 Karlovarské směrem ke Strahovskému tunelu.
Na drahé předrahé infotabuli, co je těsně před tunelem (a kde teď svítívá nápic CENTRUM =====>) je značka
pozor práce na silnici (něco neobvyklého !). Vedle je upozornění, že tunel Mrázovka je uzavřen. Povzdechl
jsem si, ale do Strahovského tunelu jsem stejně musel jet ... jedu jedu ... a pokračuju Mrázovkou ...
Čekám kde bude ta uzávěra ... a ono nic, všechny tunely zcela volně průjezdné ... na co tam teda taková
informační tabule je, když její informace jsou zcela k ničemu a zavádějící
A kdo skasíroval ty miliony, co tyhle hovadiny stály