@kratochvil - tak to mě také velmi zajímá, dokonce občas jak jde čas, na cz podporu napíšu: podotýkám, že v GO 1000 mám
stále mapu Europe 8.50 ...
Ano finální testování již běží třetí měsíc, hurááááááááááááááááááááááááááááááááááá.
A teď tu o Karkulce
Toto mi napsali 1.2.2011:
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Pro odeslání odpovědi na tento e-mail se prosím přihlašte pomocí Vaší e-mailové adresy a hesla na našich internetových stránkach
http://www.tomtom.com. Klikněte prosím v horním menu na Podpora V další obrazovce jak uvidíte Najděte svou odpoveď. Na pravé straně Odkazy na podporu klikněte na Mé dotazy. Následně klikněte na předmět dotazu. Pro přiložení příloh klikněte prosím na tlačítko 'Přidat' -> vyberte soubor z počítače, který chcete přiložit a klikněte na otevřít. K odeslání dotazu klikněte na odeslat.
Číslo Vašeho případu 110131-007342.
Je mi to líto bohužel u záruky nejnovější mapy došlo k technickým potížím a tato funkce je momentálně nedostupná. Jakmile tato funkce bude dostupná mapu si budete moci stáhnout pomocí MyTomTom do Vašeho zařízení. V případě, že by Vám vypršela lhůta 90 dní se nemusíte obávat mapu Vám poskystneme samozřejmě zdarma, protože tato chyba je na naší straně.
Funkce by měla být dostupná během února.
Omlouváme se Vám za způsobené potíže
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem,
Dorota F.
Tým zákaznické podpory TomTom
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A toto mi napsali 24.2. 2011
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom. Jmenuji se Janusz a velice rád Vám pomohu.
Číslo Vašeho případu 110224-003623.
Je mi lito ale služba Záruka nejnovější mapy a aktivace propagačního kódu není v MyTomTom v současné době možná pro následující navigační zařízení:
Řada GO 1000, Řada Via , Sony XNV
Děláme maximum pro to, abychom vám tuto funkci mohli poskytnout co nejdříve -
http://cz.support.tomtom.com/app/answer ... cale=cz_CZ
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem,
Janusz Morawski
Tým zákaznické podpory TomTom
Takže počítám, že zase na konci března se zeptám a oni mi zase napíšou, že mi rádi pomohou, ale....
TomTom GO LIVE 1005 World, Navcore 12.071.1370596.74(0) (2092, 12.9.2013) OS 1344689, Mapa 'Europe' v935.5757,8/2014