měl jsi pravdu, včera mě dorazila nova LifeTime-ová Via 135 a má už interní paměť 8GB, jinak zatím žádné změny nepozoruji, kromě nového NC a mapcroco píše:... takže :
- v navigaci mám aktuálně 4211,7 MB obsazeno a 3213,8 MB volného místa (nahraná aktuální mapa celé Evropy + MapShare + nějaké drobnosti)
Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
- bobisek.ltm
- Příspěvky: 82
- Registrován: 4.8.2009, 11:27
- Bydliště: Litoměřice
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Nová TomTom Via 135, Apl. 12.071.1370596.84 (0) (2092, 12.9.2013), Mapa : 'Europe' v945.6254, 1/2015
Kdyby někdo narazil na TomTom Via 135 SN : BO3212G01184, byla ukradena!
Kdyby někdo narazil na TomTom Via 135 SN : BO3212G01184, byla ukradena!
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Tak zkušenost s VIA125, po delší době stání cca měsíc. Navigace naběhne, provedu aktualizaci, a pak nejde volit město a místo navigování. Prostě dám navigovat na, adresa, a pak už je jen prázdné měnu bez možnosti cokoliv napsat a nebo vybrat. Jediná možnost zobrazit mapu a najít bod kam potřebuju, pak už navigace naviguje. Pokud provedu dva restarty za sebou, naběhne již vše normálně. Nesetkal jste se někdo s tím? Jinak asi zkusit podporu.
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
To je na opravu....
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Ahoj všichni!
Má otázku k jedné "vychytané funkci" VIA 130 a pravděpodobně i ostatních. Pokud mi po cestě na navigaci svítí slunce, po nějaké době mi napíše něco ve smyslu "Baterie je příliš teplá, napájení bylo přerušeno". Ikona stavu baterie se na displeji nezobrazuje a ani jsem ještě nepostřehl text, že nabíjení bylo obnoveno. Nikdy mi zatím baterie tímto způsobem nedošla, ale také jsem teď nikdy s navigací nejel více jak hodinu...
Takže moje otázka zní: Má s tím někdo zkušenost nebo mám radši místo do Itálie jet na dovolenou na severní pól, aby se mi navigace cestou nevypnula a já se někde neztratil někde uprostřed divočiny?
Má otázku k jedné "vychytané funkci" VIA 130 a pravděpodobně i ostatních. Pokud mi po cestě na navigaci svítí slunce, po nějaké době mi napíše něco ve smyslu "Baterie je příliš teplá, napájení bylo přerušeno". Ikona stavu baterie se na displeji nezobrazuje a ani jsem ještě nepostřehl text, že nabíjení bylo obnoveno. Nikdy mi zatím baterie tímto způsobem nedošla, ale také jsem teď nikdy s navigací nejel více jak hodinu...
Takže moje otázka zní: Má s tím někdo zkušenost nebo mám radši místo do Itálie jet na dovolenou na severní pól, aby se mi navigace cestou nevypnula a já se někde neztratil někde uprostřed divočiny?
---------------
TT Via 130
TT Via 130
- bobisek.ltm
- Příspěvky: 82
- Registrován: 4.8.2009, 11:27
- Bydliště: Litoměřice
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Tak tuhle hlášku na mě navi zatím nehodila, ale otestuju jí příští týden v těhlech vedrech na trase cca 2.000 km. Snad nebudu také zaskočen .
Stav baterie lze zjistit v menu. Ukazatel baterie se objeví jen pokud není navigace napájena.
Je pravda, že asi tak před 3 rokama jsem takhle uvařil telefon (úplně zdechnul a nešel nastartovat), když jsem jel podle navigace v něm a pralo na něj sluníčko. Nedala se na něm udržet ruka. Po 2 hodinách vychladl a šlape do dneška.
Stav baterie lze zjistit v menu. Ukazatel baterie se objeví jen pokud není navigace napájena.
Je pravda, že asi tak před 3 rokama jsem takhle uvařil telefon (úplně zdechnul a nešel nastartovat), když jsem jel podle navigace v něm a pralo na něj sluníčko. Nedala se na něm udržet ruka. Po 2 hodinách vychladl a šlape do dneška.
Naposledy upravil(a) bobisek.ltm dne 29.7.2013, 12:55, celkem upraveno 1 x.
Nová TomTom Via 135, Apl. 12.071.1370596.84 (0) (2092, 12.9.2013), Mapa : 'Europe' v945.6254, 1/2015
Kdyby někdo narazil na TomTom Via 135 SN : BO3212G01184, byla ukradena!
Kdyby někdo narazil na TomTom Via 135 SN : BO3212G01184, byla ukradena!
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Stav baterie se dá zjistit mimo základní obrazovku, ne? Nebo už to u těchhle nových krabic nejde vůbec?? A protože to jsou lithiové články, mají ochranu proti přebíjení a její součástí je i tepelné čidlo, takže IMHO dojde k odpojení přivodu napětí k baterii a je jedno, zda se právě nabíjí nebo je už jen v udržovacím režimu. Předpokládám, že po této hlášce jede navigace dál z CL napáječe, takže by se snad nemělo nic stát, ne?
Btw. je to další důvod, proč nemám navigaci za sklem. Používám držák od Broditu, umístěný zhruba mezi volantem a autorádiem (ve stejné úrovni). Stačí, že to za sklem schytává kamera, až je mi jí líto...
Btw. je to další důvod, proč nemám navigaci za sklem. Používám držák od Broditu, umístěný zhruba mezi volantem a autorádiem (ve stejné úrovni). Stačí, že to za sklem schytává kamera, až je mi jí líto...
TomTom GO 930T, NC 9.510, mapa Central Europe, RDS-TMC, 2x Brodit + ProClip
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
A proto mám držáky na palubce a na mobil(pracovní) a na navigaci mi vede výdech od klimy. Když je moc vedro, tak je celkem s chutí dochlazuji.... a svůj mobil mám níž, takže na něj tak často vedro nejde...
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Ta hláška se mi objevuje více méně pravidelně /GO LIVE 825/ - regostroval jsem už vloni.
Včera jsem jel trasu Jeseník, Mohelnice, Olomouc, Brno, Břeclav, Hodonín a pokud jsem to stihl počítat, minimálně 5x.
Registroval jsem i hlášky Zařízení se ochladilo a nabíjení bylo obnoveno - neberte mne za slovo, ale tak nějak to píše.
NIKDY se mi nepodařilo baterii takto vybít - mám za to, že tuto věc je třeba hodnotit kladně - softwarově hlídaná teplota na baterce!!!!
Včera jsem jel trasu Jeseník, Mohelnice, Olomouc, Brno, Břeclav, Hodonín a pokud jsem to stihl počítat, minimálně 5x.
Registroval jsem i hlášky Zařízení se ochladilo a nabíjení bylo obnoveno - neberte mne za slovo, ale tak nějak to píše.
NIKDY se mi nepodařilo baterii takto vybít - mám za to, že tuto věc je třeba hodnotit kladně - softwarově hlídaná teplota na baterce!!!!
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Ano, v menu zjistit stav baterie jde, za jízdy se ale nechci tím menu zbytečně prohrabávat . A protože je navigace připojena a v tom drátu je napětí, tak to neukáže stav baterie na displeji, pouze informaci že se nenabíjí.bobisek.ltm píše: Stav baterie lze zjistit v menu. Ukazatel baterie se objeví jen pokud není navigace napájena.
Bylo by logické, kdyby při přehřátí navigace přestala sice nabíjet (kvůli ochraně baterie), ale elektřinu si snad bude brát i nadále z napájení a nebude tedy baterii vybíjet. Nu což, zkusíme zase technickou podporu
---------------
TT Via 130
TT Via 130
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Croco:
Viz Tonny nad tebou. Na 99% dojde jen k odpojení nabíjecích obvodů, baterie se pak ani nenabíjí, ani výrazně nevybíjí (maximálně tak samovybíjením), protože navigace "jede" na CL autoadaptér. Po vychladnutí baterie tepelné čidlo znovu umožní obnovení nabíjecího procesu. Baterie se při nabíjení ohřívá sama o sobě i bez sluníčka, obzvláště při použití vysokého nabíjecího proudu při rychlonabíjení. Tepelná ochrana zajišťuje bezpečnost baterie proti poruše nabíječky nebo nabíjecích obvodů a je jí jedno, zda je baterie příliš teplá z důvodu přebíjení nebo slunečního svitu. Primitivnější obvody používají tepelné čidlo na ukončení nabíjecího procesu jako jediný "zdroj informací" (nemají hlídání delta peak atd.). Nabíjecí procesy mají probíhat za pokojové teploty, nebo alespoň v rozmezí (obvykle) nějakých +10 až +30°C a cokoliv jiného vede k nestandardnímu průběhu procesu a tím i k možnému snížení životnosti baterie. Obzvláště při opakování tohoto stavu. A taky by se mohlo stát, že při nadměrném přehřátí by se baterie i její okolí mohlo tvarově zdeformovat a tím zničit.
Viz Tonny nad tebou. Na 99% dojde jen k odpojení nabíjecích obvodů, baterie se pak ani nenabíjí, ani výrazně nevybíjí (maximálně tak samovybíjením), protože navigace "jede" na CL autoadaptér. Po vychladnutí baterie tepelné čidlo znovu umožní obnovení nabíjecího procesu. Baterie se při nabíjení ohřívá sama o sobě i bez sluníčka, obzvláště při použití vysokého nabíjecího proudu při rychlonabíjení. Tepelná ochrana zajišťuje bezpečnost baterie proti poruše nabíječky nebo nabíjecích obvodů a je jí jedno, zda je baterie příliš teplá z důvodu přebíjení nebo slunečního svitu. Primitivnější obvody používají tepelné čidlo na ukončení nabíjecího procesu jako jediný "zdroj informací" (nemají hlídání delta peak atd.). Nabíjecí procesy mají probíhat za pokojové teploty, nebo alespoň v rozmezí (obvykle) nějakých +10 až +30°C a cokoliv jiného vede k nestandardnímu průběhu procesu a tím i k možnému snížení životnosti baterie. Obzvláště při opakování tohoto stavu. A taky by se mohlo stát, že při nadměrném přehřátí by se baterie i její okolí mohlo tvarově zdeformovat a tím zničit.
TomTom GO 930T, NC 9.510, mapa Central Europe, RDS-TMC, 2x Brodit + ProClip
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Super vysvětlení...Díky vráno...i já jsem to pochopil !!!
Naposledy upravil(a) Gumídek dne 30.7.2013, 20:54, celkem upraveno 1 x.
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Super vysvětlení až na to, že delta peak se používá u NiCd a NiMh baterek a ty jaksi v navigaci nejsou.
Baterky v navigaci se nabíjí zdrojem přesného napětí 4,2V +/- 0.05V, které obstará speciální obvod v navigaci. Už jsme to tu probírali, ale jak je vidět, opakování matka moudrosti.
Baterky v navigaci se nabíjí zdrojem přesného napětí 4,2V +/- 0.05V, které obstará speciální obvod v navigaci. Už jsme to tu probírali, ale jak je vidět, opakování matka moudrosti.
TomTom GO 720T NV 9.430
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
A kde jsem psal, že navigace používají delta peak? To bylo obecně o tepelných ochranách...
TomTom GO 930T, NC 9.510, mapa Central Europe, RDS-TMC, 2x Brodit + ProClip
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Xiaomi MI2S + app. Be On Road, Aponia, Waze
MS Windows 7 prof. 64bit, Opera 32
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Jo jo, tohle se mi už párkrát po aktualizaci stalo, naposled včera. A přišel jsem na to, že stačí počkat, není nutno restartovat. I když se to zdá dlouhé, po chvíli (nikoliv chvilce) se seznam zobrazí. Přijde mi to, jako by si navi aktualizovala nějaký index obcí, nebo co.franik píše:pak nejde volit město a místo navigování. Prostě dám navigovat na, adresa, a pak už je jen prázdné měnu bez možnosti cokoliv napsat a nebo vybrat. ... Pokud provedu dva restarty za sebou, naběhne již vše normálně.
TomTom Via 135 Europe Traffic
Europe 915.5123
App 12.071.1370596.84
Europe 915.5123
App 12.071.1370596.84
- bobisek.ltm
- Příspěvky: 82
- Registrován: 4.8.2009, 11:27
- Bydliště: Litoměřice
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Přesně tak, stejná zkušenost během ročního používání, restart není potřeba chce to chvilku počkat ... i když ta chvilka se zdá dlouhá
Nová TomTom Via 135, Apl. 12.071.1370596.84 (0) (2092, 12.9.2013), Mapa : 'Europe' v945.6254, 1/2015
Kdyby někdo narazil na TomTom Via 135 SN : BO3212G01184, byla ukradena!
Kdyby někdo narazil na TomTom Via 135 SN : BO3212G01184, byla ukradena!