TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
Re: TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
Díky, doufám, že nás bude víc...
Malá rada - posílej jim prosím i odkaz na stránku
http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10 což je jejich stránka, kde indikují vše, co se pak přenáší do navi
a dále na stránku
http://portal.dopravniinfo.cz/ což je oficiámní stránka JSDI ČR, tedy přesněji NCDI v Ostravě.
Děkuji.
Malá rada - posílej jim prosím i odkaz na stránku
http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10 což je jejich stránka, kde indikují vše, co se pak přenáší do navi
a dále na stránku
http://portal.dopravniinfo.cz/ což je oficiámní stránka JSDI ČR, tedy přesněji NCDI v Ostravě.
Děkuji.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
Poslal jsem jim odkaz co jsem postoval v minulém příspevku přes routes.tomtom.com, kde je možné vymezit úsek, kterého se to týká a zobrazuje i informace z livetraffic. Na http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10 není možno udělat přímý odkaz na kus mapy.
Ještě jednou tedy co jsem jim poslal - http://routes.tomtom.com/#/route/Botani ... &map=basic (zkracoval jsem to v minulém příspěvku, aby to nebyl tak dlouhý odkaz)
Odkaz na dopravniinfo.cz jako ověřený zdroj informací jsem jim poslal též, konkrétně http://mapa.dopravniinfo.cz/default.asp ... 1&filtr=-1
s popisem:
ulice Botanická, mezi křižovatkami ulic Burešova a Smetanova, Brno-střed, Brno
11.06.2013 00:00 - 31.10.2013 23:59
uzavřeno, práce na silnici , úplná uzavírka ul. Botanická v úseku od ul. Smetanova po ul. Sokolská a částečná uzavírka ul. Sokolská v úseku Botanická až po č. or. 3, ul. Botanická v úseku Burešova až č.or. 20, Burešova v úseku Botanická až po č.or. 17, Cihlářská v křižovatce s ul. Burešova, Vydal: ÚMČ Brno Střed
Snad mají tedy vše co potřebují.
Ještě jednou tedy co jsem jim poslal - http://routes.tomtom.com/#/route/Botani ... &map=basic (zkracoval jsem to v minulém příspěvku, aby to nebyl tak dlouhý odkaz)
Odkaz na dopravniinfo.cz jako ověřený zdroj informací jsem jim poslal též, konkrétně http://mapa.dopravniinfo.cz/default.asp ... 1&filtr=-1
s popisem:
ulice Botanická, mezi křižovatkami ulic Burešova a Smetanova, Brno-střed, Brno
11.06.2013 00:00 - 31.10.2013 23:59
uzavřeno, práce na silnici , úplná uzavírka ul. Botanická v úseku od ul. Smetanova po ul. Sokolská a částečná uzavírka ul. Sokolská v úseku Botanická až po č. or. 3, ul. Botanická v úseku Burešova až č.or. 20, Burešova v úseku Botanická až po č.or. 17, Cihlářská v křižovatce s ul. Burešova, Vydal: ÚMČ Brno Střed
Snad mají tedy vše co potřebují.
TomTom GO 600 | aplikace: 15.301 | mapa: Europe v951.6592 (05/2015)
TomTom Rider 400 | aplikace: 15.302 | mapa: Europe v950.6566 (05/2015)
Tomtom GO 730 Traffic + SDHC A-Data 4GB class 6 | aplikace: 9.510; boot: 5.5259 | mapa: Europe v. 910.4892
TomTom Rider 400 | aplikace: 15.302 | mapa: Europe v950.6566 (05/2015)
Tomtom GO 730 Traffic + SDHC A-Data 4GB class 6 | aplikace: 9.510; boot: 5.5259 | mapa: Europe v. 910.4892
Re: TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
Skvělá práce, děkuji.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
Dal bych ruku do ohně za to, že když jsem jel dnes odpoledne kolem mnou výše popisovaného místa s uzavřenou ulicí, tak mi navigace tuto uzávěrku již ukazovala. Zaradoval jsem se. Teď na to koukám na webu i v navigaci a není to tam. Chtěl jsem se podělit, že jsou najednou rychlí... Tak to nechápu, jestli to jen zkusili a zase vypnuli...
TomTom GO 600 | aplikace: 15.301 | mapa: Europe v951.6592 (05/2015)
TomTom Rider 400 | aplikace: 15.302 | mapa: Europe v950.6566 (05/2015)
Tomtom GO 730 Traffic + SDHC A-Data 4GB class 6 | aplikace: 9.510; boot: 5.5259 | mapa: Europe v. 910.4892
TomTom Rider 400 | aplikace: 15.302 | mapa: Europe v950.6566 (05/2015)
Tomtom GO 730 Traffic + SDHC A-Data 4GB class 6 | aplikace: 9.510; boot: 5.5259 | mapa: Europe v. 910.4892
Re: TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
Byl jsem týden pryč, mezi tím mi přišly dva maily z podpory...
5.8. -
5.8. -
8.8. -Děkujeme za zaslané informace. Hlášení o chybě služby TomTom Traffic bude předáno na technické oddělení.
Opraveno samozřejmě nic...Děkujeme za podrobné informace ohledně chybných hlášení služby HD Traffic, které jste nám poskytl. Tyto informace jsem předal na technické oddělení, které bude nyní moci Vámi nahlášený problém prověřit. Číslo hlášení je CCARE-877.
TomTom GO 600 | aplikace: 15.301 | mapa: Europe v951.6592 (05/2015)
TomTom Rider 400 | aplikace: 15.302 | mapa: Europe v950.6566 (05/2015)
Tomtom GO 730 Traffic + SDHC A-Data 4GB class 6 | aplikace: 9.510; boot: 5.5259 | mapa: Europe v. 910.4892
TomTom Rider 400 | aplikace: 15.302 | mapa: Europe v950.6566 (05/2015)
Tomtom GO 730 Traffic + SDHC A-Data 4GB class 6 | aplikace: 9.510; boot: 5.5259 | mapa: Europe v. 910.4892
Re: TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
Pokud má někdo zájem,
napište prosím na HELP další ZÁVAŽNOU CHYBU, já už nemám po poslední zkušenosti sílu...
/Problémy z minulých hlášení nevyřešeny a ještě mi pošlou dotazník o spokojenosti, čímž jsem se dostal ke stavu velmi blízko infarktu.../
Včera, čas po 14:00, trasa Náchod - Rychnov nad Kněžnou, portál http://www.dopravniinfo.cz vcelku správně neindikuje nic, protože krom omezení na 30 km/h v délce cca 350 m v obci Chabory se nic na trase neděje.
Chápal bych, že http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10 indikuje práci na silnici.
Co nechápu je to, že tě služba LIVE prostě na silnici nepustí č 14 nepustí a každou /!!!!/ křižovatku tě stahuje doprava na silnice II. a III. tříd, prodlužuje trasu, aby se úseku navi vyhnula...
NAvi GO LIVE 825, nastavení pokud je na trase zdržení, vyhnout se /doporučené z help jsem změnil na Při nalezení rychlejší trasy se dotázat/.
/Mimochodem, v tuto chvíli - viz čas příspěvku je indikace v navigaci v pořádku - proč se včera na silnici č 14 dle služby LIVE "nesmělo" je záhadou.../
Zdůrazňuji, že chyb, tak je je podává služba LIVE je čím dál více j nesmyslných indikací.
ZA poslední 4 týdny jsem projel trasu Jižní Morava - Jeseníky - Beskydy a zpět, dále Jižní Morava - Liberec a zpět s vyjížďkami po českém ráji a opět konstatuji, že dopravní zpravodajství služby LIVE v podání firmy TOMTOM je nesmysl, podfuk na lidi a tahání peněz za placenou službu, která podává nesmyslná data.
Shrnutí - od VI/2012 jsem poslal na HELP podprobný popis chyb služby LIVE vyskytujících se na dopravně důležitých komunikacích, převážně opakovaně.
Vyřešeny byly pouze dva případy, další zanikly tím, že dopravní problém skončil, aniž by na situaci služba LIVE přes hlášení a urgence reagovala!!!!
HELP tohle neřeší, pouze přeposílá "technikům" a NIKDO ve firmě TOMTOM nechce chápat, že jejich placená služba je nesmysl - stejně jako HD TRAFFIC, což jsme si s HELPEM už opakovaně vysvětlili......
Takže až budete např na http://www.tomtom.com/cs_cz/products/ca ... /index.jsp číst, že
HD Traffic
Nemůžeme zastavit dopravní zácpy, ale služba TomTom HD Traffic vás může dostat do cíle rychleji. Zaručeno. Pomůžeme vám pokaždé dorazit včas. Nezávislé testy dokazují, že služba HD Traffic pokrývá většinu silnic s nejvyšší úrovní přesnosti. Cenami ověnčená služba HD Traffic, které důvěřují miliony řidičů, vás do cíle dovede rychleji.
nebo
Služby TomTom LIVE
Získejte nejnovější informace potřebné pro rozhodování na cestě. S přístupem ke službám HD Traffic, Rychlostní radary, Trip Advisor, Yelp a Expedia budete vždy vědět, které řešení je pro vás nejlepší.
pak vězte, že jde o reklamní žvást nejvyššího kalibru...
ZA tímto si stojím a praktické zkušenosti a více jak roční korespondence s HELP mi - OPRAVDU BOHUŽEL - dává za pravdu..
napište prosím na HELP další ZÁVAŽNOU CHYBU, já už nemám po poslední zkušenosti sílu...
/Problémy z minulých hlášení nevyřešeny a ještě mi pošlou dotazník o spokojenosti, čímž jsem se dostal ke stavu velmi blízko infarktu.../
Včera, čas po 14:00, trasa Náchod - Rychnov nad Kněžnou, portál http://www.dopravniinfo.cz vcelku správně neindikuje nic, protože krom omezení na 30 km/h v délce cca 350 m v obci Chabory se nic na trase neděje.
Chápal bych, že http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10 indikuje práci na silnici.
Co nechápu je to, že tě služba LIVE prostě na silnici nepustí č 14 nepustí a každou /!!!!/ křižovatku tě stahuje doprava na silnice II. a III. tříd, prodlužuje trasu, aby se úseku navi vyhnula...
NAvi GO LIVE 825, nastavení pokud je na trase zdržení, vyhnout se /doporučené z help jsem změnil na Při nalezení rychlejší trasy se dotázat/.
/Mimochodem, v tuto chvíli - viz čas příspěvku je indikace v navigaci v pořádku - proč se včera na silnici č 14 dle služby LIVE "nesmělo" je záhadou.../
Zdůrazňuji, že chyb, tak je je podává služba LIVE je čím dál více j nesmyslných indikací.
ZA poslední 4 týdny jsem projel trasu Jižní Morava - Jeseníky - Beskydy a zpět, dále Jižní Morava - Liberec a zpět s vyjížďkami po českém ráji a opět konstatuji, že dopravní zpravodajství služby LIVE v podání firmy TOMTOM je nesmysl, podfuk na lidi a tahání peněz za placenou službu, která podává nesmyslná data.
Shrnutí - od VI/2012 jsem poslal na HELP podprobný popis chyb služby LIVE vyskytujících se na dopravně důležitých komunikacích, převážně opakovaně.
Vyřešeny byly pouze dva případy, další zanikly tím, že dopravní problém skončil, aniž by na situaci služba LIVE přes hlášení a urgence reagovala!!!!
HELP tohle neřeší, pouze přeposílá "technikům" a NIKDO ve firmě TOMTOM nechce chápat, že jejich placená služba je nesmysl - stejně jako HD TRAFFIC, což jsme si s HELPEM už opakovaně vysvětlili......
Takže až budete např na http://www.tomtom.com/cs_cz/products/ca ... /index.jsp číst, že
HD Traffic
Nemůžeme zastavit dopravní zácpy, ale služba TomTom HD Traffic vás může dostat do cíle rychleji. Zaručeno. Pomůžeme vám pokaždé dorazit včas. Nezávislé testy dokazují, že služba HD Traffic pokrývá většinu silnic s nejvyšší úrovní přesnosti. Cenami ověnčená služba HD Traffic, které důvěřují miliony řidičů, vás do cíle dovede rychleji.
nebo
Služby TomTom LIVE
Získejte nejnovější informace potřebné pro rozhodování na cestě. S přístupem ke službám HD Traffic, Rychlostní radary, Trip Advisor, Yelp a Expedia budete vždy vědět, které řešení je pro vás nejlepší.
pak vězte, že jde o reklamní žvást nejvyššího kalibru...
ZA tímto si stojím a praktické zkušenosti a více jak roční korespondence s HELP mi - OPRAVDU BOHUŽEL - dává za pravdu..
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
- vojta66
- Příspěvky: 766
- Registrován: 18.10.2006, 18:19
- Bydliště: Praha, matka měst
- Kontaktovat uživatele:
Re: TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
S tímto naprosto souhlasím, bohužel, náprava není možná. Jedno vím jistě, za službu HD Traffi či LIVE služby TomTom si již v životě nepřiplatím ani korunu.
TomTom GO LIVE 1005 World, Navcore 12.071.1370596.74(0) (2092, 12.9.2013) OS 1344689, Mapa 'Europe' v935.5757,8/2014
Re: TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
Po několika dalších "kolech" e-mailů s Help firmy TOMTOM a po neřešení nahlášených chyb LIVE jsem jim dnes poslal tento text:
Citace je součástí odeslaného textu, jen tedy pro upřesnění
- šlo o chybnou indikaci uzavírky mostu v obci POLICHNO na trase Uh. Brod - Luhačovice, kde LIVE navádí přes Bojkovice, přitom je k dispozici objížďka v délce cca 100 metrů:
Cituji:
"Veškeré informace o chybách služby HD Traffic, které jste nám poskytl, byly předány na příslušné oddělení."
Konec citátu.
To, že "příslušné oddělení" SKUTEČNOSTI, které fakticky ukazují na nefunkčnost služby tyto chyby neřeší nikoho ve firmě TOMTOM nezajímá???!!!!
Vážení, prakticky téměř 15 měsíců řešíme jedno a to samé:
Chyba indikace služby LIVE, poukázání na chybu a popis chyby, předání dat "technikům do Holandska" nebo na " příslušné oddělení" a NIC...
NIC, - PROSTĚ NIC - CHYBA TRVÁ... A očividně to nikomu na oddělení HELP nevadí...
A HELP si stále opakuje své - předali jsem, není v naší moci dále řešit - kdo tedy a jak to má řešit, když jiný kontakt na firmu TOMTOM není a nijak jinak se chyba firmě sdělit nedá???
To mne opravdu chcete vyprovokovat k oznámení na Českou obchodní inspekci /ČOI/ nebo na žalobu k soudu z důvodu nedodání zaplacené služby???
Bude se konečně někdo z firmy tím, že služba LIVE dopravní zpravodajství dodává nerelevantní data a tím, že ani po upozornění není schopna zřejmou chybu opravit zabývat?
KDO, KDY, JAK????
Ví vaše centrála, že si na toto tema dopisujeme od VI/2012 a že oprava některých chyb trvá i více jak 5 měsíců a že některé chyb nejste schopni po dobu trvání dopravního problému vyřešit vůbec???!!!!!????!!!!!
Sdělte prosím postup, jak dosáhnou toho, aby firma TOMTOM začala na toto tema seriozně komunikovat, DĚKUJI.
Kdybych věděl, jaké chyby služba LIVE indikuje, koupil bych si o 3000,- Kč levnější TOMTOM ONE XL a měl bych o starost míň...
Jsem velmi nespokojen s přístupem firmy a hlavně s tím, že se problém neřeší ani jako odstranění jedné konkretní chyby, ani jako celek, kdy zřejmě nevhodná verze Lokalizačních tabulek /odlišné od CEDA a od JSDI/ způsobuje velké problémy...
Službou TOMTOM LIVE se cítím být poškozen, už v ceně zakoupené GO LIVE 825, která není schopna indikovat relevantní data jsem zaplatil něco, co firma není schopna garantovat a dále zaplacením předplatného na další rok, kdy jsem po téměř roční korespondenci věřil, že firma TomTom je seriozně schopna problém řešit.
OČEKÁVÁM SERIOZNÍ REAKCI, NE O JEDNÉ CHYBĚ, ALE O TEMATU JAKO CELKU.
Děkuji, podpis
Citace je součástí odeslaného textu, jen tedy pro upřesnění
- šlo o chybnou indikaci uzavírky mostu v obci POLICHNO na trase Uh. Brod - Luhačovice, kde LIVE navádí přes Bojkovice, přitom je k dispozici objížďka v délce cca 100 metrů:
Cituji:
"Veškeré informace o chybách služby HD Traffic, které jste nám poskytl, byly předány na příslušné oddělení."
Konec citátu.
To, že "příslušné oddělení" SKUTEČNOSTI, které fakticky ukazují na nefunkčnost služby tyto chyby neřeší nikoho ve firmě TOMTOM nezajímá???!!!!
Vážení, prakticky téměř 15 měsíců řešíme jedno a to samé:
Chyba indikace služby LIVE, poukázání na chybu a popis chyby, předání dat "technikům do Holandska" nebo na " příslušné oddělení" a NIC...
NIC, - PROSTĚ NIC - CHYBA TRVÁ... A očividně to nikomu na oddělení HELP nevadí...
A HELP si stále opakuje své - předali jsem, není v naší moci dále řešit - kdo tedy a jak to má řešit, když jiný kontakt na firmu TOMTOM není a nijak jinak se chyba firmě sdělit nedá???
To mne opravdu chcete vyprovokovat k oznámení na Českou obchodní inspekci /ČOI/ nebo na žalobu k soudu z důvodu nedodání zaplacené služby???
Bude se konečně někdo z firmy tím, že služba LIVE dopravní zpravodajství dodává nerelevantní data a tím, že ani po upozornění není schopna zřejmou chybu opravit zabývat?
KDO, KDY, JAK????
Ví vaše centrála, že si na toto tema dopisujeme od VI/2012 a že oprava některých chyb trvá i více jak 5 měsíců a že některé chyb nejste schopni po dobu trvání dopravního problému vyřešit vůbec???!!!!!????!!!!!
Sdělte prosím postup, jak dosáhnou toho, aby firma TOMTOM začala na toto tema seriozně komunikovat, DĚKUJI.
Kdybych věděl, jaké chyby služba LIVE indikuje, koupil bych si o 3000,- Kč levnější TOMTOM ONE XL a měl bych o starost míň...
Jsem velmi nespokojen s přístupem firmy a hlavně s tím, že se problém neřeší ani jako odstranění jedné konkretní chyby, ani jako celek, kdy zřejmě nevhodná verze Lokalizačních tabulek /odlišné od CEDA a od JSDI/ způsobuje velké problémy...
Službou TOMTOM LIVE se cítím být poškozen, už v ceně zakoupené GO LIVE 825, která není schopna indikovat relevantní data jsem zaplatil něco, co firma není schopna garantovat a dále zaplacením předplatného na další rok, kdy jsem po téměř roční korespondenci věřil, že firma TomTom je seriozně schopna problém řešit.
OČEKÁVÁM SERIOZNÍ REAKCI, NE O JEDNÉ CHYBĚ, ALE O TEMATU JAKO CELKU.
Děkuji, podpis
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
Odesláno na HELp firmy TOMTOM:
POZOR, DŮLEŽITÉ!!!!
Od 15.08.2013 22:15
vážná nehoda uzavřeno ; Od 15.8.2013 22:15 do 16.8.2013 04:15; D1 - 138.9km na trase Praha - Říkovice; D1 km 139,3 směr Brno; vážná nehoda; uzavřeno; DN 2xOA 1x smrtelné zraněn, 1x těžké zranění. Doporučený sjezd z dálnice exit km 119
- TOLIK citace z JSDI v cca 23:35 hodin.
Text je veřejně dostupný na webu JSDI ČR http://www.dopravniinfo.cz a na všech zpravodajských portálech, např. http://www.novinky.cz/krimi/310726-daln ... ezdna.html a na jiných zpravodajských webech, včetně Zelené vlny Radiožurnálu.
Dovoluji si upozornit, že když služba LIVE neindikuje ani ÚPLNOU UZAVÍRKU D1, pak se doslova vnucuje otázka:
K ČEMU JE TAKOVÁ SLUŽBA? Co má vlastně za cíl, co má indikovat, co má ignorovat a za co firma TOMTOM bere peníze, když se jedná o placenou službu????
Dne 15.8.2013 ve 23:05 proběhla tato informace všemi zpravodajskými kanály ČR - a ve 23:38 firma TOMTOM v rámci své placené služby NEINFORMUJE!!!!
Je pro tento stav nějaké vysvětlení????
Děkuji, podpis
POZOR, DŮLEŽITÉ!!!!
Od 15.08.2013 22:15
vážná nehoda uzavřeno ; Od 15.8.2013 22:15 do 16.8.2013 04:15; D1 - 138.9km na trase Praha - Říkovice; D1 km 139,3 směr Brno; vážná nehoda; uzavřeno; DN 2xOA 1x smrtelné zraněn, 1x těžké zranění. Doporučený sjezd z dálnice exit km 119
- TOLIK citace z JSDI v cca 23:35 hodin.
Text je veřejně dostupný na webu JSDI ČR http://www.dopravniinfo.cz a na všech zpravodajských portálech, např. http://www.novinky.cz/krimi/310726-daln ... ezdna.html a na jiných zpravodajských webech, včetně Zelené vlny Radiožurnálu.
Dovoluji si upozornit, že když služba LIVE neindikuje ani ÚPLNOU UZAVÍRKU D1, pak se doslova vnucuje otázka:
K ČEMU JE TAKOVÁ SLUŽBA? Co má vlastně za cíl, co má indikovat, co má ignorovat a za co firma TOMTOM bere peníze, když se jedná o placenou službu????
Dne 15.8.2013 ve 23:05 proběhla tato informace všemi zpravodajskými kanály ČR - a ve 23:38 firma TOMTOM v rámci své placené služby NEINFORMUJE!!!!
Je pro tento stav nějaké vysvětlení????
Děkuji, podpis
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
Dobrý den,
velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Číslo Vašeho případu 130815-xxxxxx.
Na tento e-mail lze odpovědět pouze pomocí webových stránek společnosti TomTom nebo pomocí odkazu na konci e-mailu.
Pravděpodobně v tuto chvíli zde necestovalo mnoho uživatelů služeb LIVE jinak by byla indikována zácpa evetuálně tato situace nebyla nikým nahlášena.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem,
Zbortek Jaroslav
Tým zákaznické podpory TomTom
velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Číslo Vašeho případu 130815-xxxxxx.
Na tento e-mail lze odpovědět pouze pomocí webových stránek společnosti TomTom nebo pomocí odkazu na konci e-mailu.
Pravděpodobně v tuto chvíli zde necestovalo mnoho uživatelů služeb LIVE jinak by byla indikována zácpa evetuálně tato situace nebyla nikým nahlášena.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem,
Zbortek Jaroslav
Tým zákaznické podpory TomTom
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
Vážení,
vaše odpovědi jsou alibistické, nic neřešící, na konkretní dotazy z 15. 08. 2013 06:00 odp. opět odpovězeno nebylo.
Cituji:
"Pravděpodobně v tuto chvíli zde necestovalo mnoho uživatelů služeb LIVE jinak by byla indikována zácpa evetuálně tato situace nebyla nikým nahlášena."
Kým hlášeno, kam, komu, - vždyť jste mi v jednou z dřívějších případů psali, že TOMTOM přebírá data "třetích stran" a že řidič nemá žádnou možnost chyb on line firmě TOMTOM ohlásit...
Mám tom,u rozumět tak, že firma TOMTOM o skutečném stavu služby LIVE, konkretně dopravní zpravodajství jen mlží a nemá konkretní odpověď???
Mám to chápat tak, že firma o problému ví, ale že v damné chvíli není schopna adekvátně reagovat???
Nebo jde "jen" o naprostou ignoraci problému???
Ptám se znovu a nyní už naposled:
Je ve firmě TOMTOM zájem řešit problémy služby LIVE, na které trvale, opakovaně a neustále odkazuji od VI/2012,
ANO či NE?????!!!!!
Na koho se mám s tímto problém obrátit, když HELp firmy TOMTOM odpovídá nekonkrétně, nepředává problém jako celek dál a z kontextu vašich odpovědí vyplývá, že se v podstatě nic neděje???
Odpovídáte frázemi, ale problém jako celek v tuto chvíli již 14 měsíců neřešíte!!!!!
Sami víte z reakcí, že předání dat technikům nic neřeší!!!!
Upozorňuji vás, že má zmínka ve zprávě z 15. 08. 2013 06:00 odp o tom, že se cítím být firmou TOMTOm poškozen stále trvá a že jste na to nijak nereagovali.
Jsem vaším přístupem velmi pobouřen, když si přečtu naši roční korespondenci, tak je naprosto zřejmé, že firma názor o chybách LIVE naprosto ignoruje.
Znovu opakuji, očekávám SERIOZNÍ ODPOVĚĎ o tom, zda se někdo bude či nebude problémem zabývat.
Neděkuji, není totiž za co!!!
ŽÁDÁM O SERIOZNÍ ODPOVĚĎ.
Podpis
vaše odpovědi jsou alibistické, nic neřešící, na konkretní dotazy z 15. 08. 2013 06:00 odp. opět odpovězeno nebylo.
Cituji:
"Pravděpodobně v tuto chvíli zde necestovalo mnoho uživatelů služeb LIVE jinak by byla indikována zácpa evetuálně tato situace nebyla nikým nahlášena."
Kým hlášeno, kam, komu, - vždyť jste mi v jednou z dřívějších případů psali, že TOMTOM přebírá data "třetích stran" a že řidič nemá žádnou možnost chyb on line firmě TOMTOM ohlásit...
Mám tom,u rozumět tak, že firma TOMTOM o skutečném stavu služby LIVE, konkretně dopravní zpravodajství jen mlží a nemá konkretní odpověď???
Mám to chápat tak, že firma o problému ví, ale že v damné chvíli není schopna adekvátně reagovat???
Nebo jde "jen" o naprostou ignoraci problému???
Ptám se znovu a nyní už naposled:
Je ve firmě TOMTOM zájem řešit problémy služby LIVE, na které trvale, opakovaně a neustále odkazuji od VI/2012,
ANO či NE?????!!!!!
Na koho se mám s tímto problém obrátit, když HELp firmy TOMTOM odpovídá nekonkrétně, nepředává problém jako celek dál a z kontextu vašich odpovědí vyplývá, že se v podstatě nic neděje???
Odpovídáte frázemi, ale problém jako celek v tuto chvíli již 14 měsíců neřešíte!!!!!
Sami víte z reakcí, že předání dat technikům nic neřeší!!!!
Upozorňuji vás, že má zmínka ve zprávě z 15. 08. 2013 06:00 odp o tom, že se cítím být firmou TOMTOm poškozen stále trvá a že jste na to nijak nereagovali.
Jsem vaším přístupem velmi pobouřen, když si přečtu naši roční korespondenci, tak je naprosto zřejmé, že firma názor o chybách LIVE naprosto ignoruje.
Znovu opakuji, očekávám SERIOZNÍ ODPOVĚĎ o tom, zda se někdo bude či nebude problémem zabývat.
Neděkuji, není totiž za co!!!
ŽÁDÁM O SERIOZNÍ ODPOVĚĎ.
Podpis
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
FINÁLE????
Po 14,5 měsíce dlouhém "boji" konečně HELP smysluplně reagoval - sice se opět nic nevyřešilo, ale konečně vím, kam poslat oficiální stížnost ne nefunkčnost služby LIVE, konkretně dopravní zpravodajství.
Pokud si dám do souvislosti jednotlivé odpovědi z HELPu, které si několikrát v různých bodech odporovaly, pak je zřejmé, že o systémovosti se u teto služby nedá vůbec mluvit a pokud někdy tato služba dodá jakžtakž relevantní data, pak se jedná o šťastnou souhru náhod.
Mohl bych probírat bod po bodu, jak jsem chyby od VI/2012 psal na HELP, jejich odpovědi a na konkretních sděleních dokazovat, jak je to celé nesmysl, respektive jak HELp neví, jak služba funguje.
Jen k poslednímu případu, kdy nebyla indikována uzavírka D1, cituji vyjádření HELPu:
"Pravděpodobně v tuto chvíli zde necestovalo mnoho uživatelů služeb LIVE jinak by byla indikována zácpa evetuálně tato situace nebyla nikým nahlášena."
Z uvedeného vyplývá, že:
- nejméně 3/4 hodiny zřejmě nejel nikdo, kdo by měl službu TOMTOm LIVE po D1 v diskutovaném úseku
- že po stejnou dobu aplikace nebyla schopna převzít data "třetích stran"- kdy JSDI toto indikoval na své mapě, a PO CCA 1 HODINĚ proběhlo všemi zpravodajskými weby ČR
- že nejméně 3/4 hodina nebyla služba LIVE SCHOPNA indikovat úplnou uzavírku D1 a tedy dokázala svou nefunkčnost
Text závěrečné odpovědi z HELPu, cituji:
"Dobrý den,
velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Číslo Vašeho případu 130815-xxxxxx.
Na tento e-mail lze odpovědět pouze pomocí webových stránek společnosti TomTom nebo pomocí odkazu na konci e-mailu.
Informace od služby HD traffic jsou zbírany od uživatelů a předávány technikům pokud někdo nahlásí nesrovnalosti, dále od třetích stran a také od zařízení které zákazníci používají. Pak podle počtu nahlášení jsou případy ověřovány a na konec implemetovány do databáze. V případě vzenesí stížnosti prosím použijte tento postup:
Pokud si přejete, můžete také odeslat stížnost společnosti TomTom. Dopis prosím odešlete na uvedenou adresu. Doporučený je anglický jazyk.
Adresa:
TomTom Sales BV
Customer Support - Customer Relations Department
Rembrandtplein 35
1017 CT Amsterdam
The Netherlands
Dopis by měl obsahovat následující údaje:
Všechny informace o Vašem případu
Jméno a přijmení
Adresa
E-mailovou adresa
Telefonický kontakt
Odpověď od nás by jste měl obdržet do 5 pracovních dnů od přijetí Vašeho dopisu.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem,
Zbortek Jaroslav
Tým zákaznické podpory TomTom"
ZÁVĚR
Za 14,5 měsíce vzájemné korespondence firma TOMTOM když nic alespoň sdělila, kam poslat stížnost, když problém není HELp schopen řešit.
KAždý si udělej obrázek o solidnosti a úrovni komunikace firmy TOMTOM se zákazníkem sám.
Jsem přesvědčen, že firma prodává pouze velmi částečně funkční službu, která má pouze velmi informativní data daleko od jakékoli relevance a co je nejvíc zarážející, že firma očividně nemá zájem tento problém řešit.
Než by HELP sám projevil iniciativu a souhrn teto korespondence předal o "patro výše", tak raději pouze /ve smyslu hodně málo/ sdělí adresu, kam podnět-stížnost poslat...
Nemám slov....
Po 14,5 měsíce dlouhém "boji" konečně HELP smysluplně reagoval - sice se opět nic nevyřešilo, ale konečně vím, kam poslat oficiální stížnost ne nefunkčnost služby LIVE, konkretně dopravní zpravodajství.
Pokud si dám do souvislosti jednotlivé odpovědi z HELPu, které si několikrát v různých bodech odporovaly, pak je zřejmé, že o systémovosti se u teto služby nedá vůbec mluvit a pokud někdy tato služba dodá jakžtakž relevantní data, pak se jedná o šťastnou souhru náhod.
Mohl bych probírat bod po bodu, jak jsem chyby od VI/2012 psal na HELP, jejich odpovědi a na konkretních sděleních dokazovat, jak je to celé nesmysl, respektive jak HELp neví, jak služba funguje.
Jen k poslednímu případu, kdy nebyla indikována uzavírka D1, cituji vyjádření HELPu:
"Pravděpodobně v tuto chvíli zde necestovalo mnoho uživatelů služeb LIVE jinak by byla indikována zácpa evetuálně tato situace nebyla nikým nahlášena."
Z uvedeného vyplývá, že:
- nejméně 3/4 hodiny zřejmě nejel nikdo, kdo by měl službu TOMTOm LIVE po D1 v diskutovaném úseku
- že po stejnou dobu aplikace nebyla schopna převzít data "třetích stran"- kdy JSDI toto indikoval na své mapě, a PO CCA 1 HODINĚ proběhlo všemi zpravodajskými weby ČR
- že nejméně 3/4 hodina nebyla služba LIVE SCHOPNA indikovat úplnou uzavírku D1 a tedy dokázala svou nefunkčnost
Text závěrečné odpovědi z HELPu, cituji:
"Dobrý den,
velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Číslo Vašeho případu 130815-xxxxxx.
Na tento e-mail lze odpovědět pouze pomocí webových stránek společnosti TomTom nebo pomocí odkazu na konci e-mailu.
Informace od služby HD traffic jsou zbírany od uživatelů a předávány technikům pokud někdo nahlásí nesrovnalosti, dále od třetích stran a také od zařízení které zákazníci používají. Pak podle počtu nahlášení jsou případy ověřovány a na konec implemetovány do databáze. V případě vzenesí stížnosti prosím použijte tento postup:
Pokud si přejete, můžete také odeslat stížnost společnosti TomTom. Dopis prosím odešlete na uvedenou adresu. Doporučený je anglický jazyk.
Adresa:
TomTom Sales BV
Customer Support - Customer Relations Department
Rembrandtplein 35
1017 CT Amsterdam
The Netherlands
Dopis by měl obsahovat následující údaje:
Všechny informace o Vašem případu
Jméno a přijmení
Adresa
E-mailovou adresa
Telefonický kontakt
Odpověď od nás by jste měl obdržet do 5 pracovních dnů od přijetí Vašeho dopisu.
V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte prosím se na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00. Děkujeme Vám za výběr našich výrobků. Jsme přesvědčení o tom, že TomTom Vám ukáže tu nejlepší cestu.
S přátelským pozdravem,
Zbortek Jaroslav
Tým zákaznické podpory TomTom"
ZÁVĚR
Za 14,5 měsíce vzájemné korespondence firma TOMTOM když nic alespoň sdělila, kam poslat stížnost, když problém není HELp schopen řešit.
KAždý si udělej obrázek o solidnosti a úrovni komunikace firmy TOMTOM se zákazníkem sám.
Jsem přesvědčen, že firma prodává pouze velmi částečně funkční službu, která má pouze velmi informativní data daleko od jakékoli relevance a co je nejvíc zarážející, že firma očividně nemá zájem tento problém řešit.
Než by HELP sám projevil iniciativu a souhrn teto korespondence předal o "patro výše", tak raději pouze /ve smyslu hodně málo/ sdělí adresu, kam podnět-stížnost poslat...
Nemám slov....
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
Další chyba dopravní služby LIVE:
Silnice I/54. obec Vlkoš v okrese Hodonín, uzavřen most v délce cca 50 metrů, objížďka pro osobní vozidla po náhradní mostní konstrukci, tedy z hlediska osobní dopravy se nic neděje...
TOMTOM indikuje uzavírku v délce cca 7 km, která se dle indikace dotýká tří obcí /Těmice, Žádovice, Kelčany/ a služba LIVE nabízí naprosto nesmyslnou a zbytečně dlouhou objížďku přes tyto 3 obce.
Oficiální stránka JSDI indikuje vcelku správně, viz obrázky:
Má smysl používat službu, která řidiče pošle na objížďku, která i kdyby byla oprávněná by byla nesmyslná, dlouhá a namísto přes jednu obec přes tři obce????
Nabízí se objížďka přes Kelčany nebo přes Skoronice a křižovatku u obce Milotice.
Stejný problém jsem hlásil před několika týdny, týkal se obce POLICHNO u Luhačovic, doposud přes urgence NEVYŘEŠENO, viz mapa na
http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10.
Silnice I/54. obec Vlkoš v okrese Hodonín, uzavřen most v délce cca 50 metrů, objížďka pro osobní vozidla po náhradní mostní konstrukci, tedy z hlediska osobní dopravy se nic neděje...
TOMTOM indikuje uzavírku v délce cca 7 km, která se dle indikace dotýká tří obcí /Těmice, Žádovice, Kelčany/ a služba LIVE nabízí naprosto nesmyslnou a zbytečně dlouhou objížďku přes tyto 3 obce.
Oficiální stránka JSDI indikuje vcelku správně, viz obrázky:
Má smysl používat službu, která řidiče pošle na objížďku, která i kdyby byla oprávněná by byla nesmyslná, dlouhá a namísto přes jednu obec přes tři obce????
Nabízí se objížďka přes Kelčany nebo přes Skoronice a křižovatku u obce Milotice.
Stejný problém jsem hlásil před několika týdny, týkal se obce POLICHNO u Luhačovic, doposud přes urgence NEVYŘEŠENO, viz mapa na
http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
Už dříve
- na konci roku, přeněji 5.12.2012 a na začátku roku 2013 formou urgencí - byla touto formou přes Help řešena chybná indikace mezi Holešovem a Bystřicí pod Hostýnem, možná si někdo vzpomenete nebo najdete, že jsem v teto věci psal a urgoval několikrát.
Aktuální stav:
Dle sdělení operačního důstojníka Městské policie v Bystřici pod Hostýnem je úsek Hlinsko - Bystřice plně a volně průjezdný, stav ověřen dnes 22.8.2013 v 9:50 hodin.
Skutečně uzavřen je úsek Holešov - Dobrotice,
co indikuje placená služba LIVE TOMTOM si každý mlže prohlédnout v příloze nebo na http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10
Hledejte trasu Holešov - Bystřice pod Hostýnem...
Odkaz na Historii komunikace,
která proběhla dne 05. 12. 2012 10:44 dop a následně poté:
Dobrý den,
dovolte na toto tema /Chyby služby LIVE/ další reakci:
Jde o silnici:
KDE: II/438 v úseku Holešov - Bystřice pod Hostýnem, kde na http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10 indikuje TOMTOM uzávěru silnice /viz obrázek v příloze/.
KDY: 5.12.2012, 10:10 hodin, stav trvá
CO: chybná indikace uzavírky
V 10:15 hodin jsem telefonicky ověřil na Policii v Bystřici pod Hostýnem, že v úseku Hlinsko pod Hostýnem - Bystřice pod Hostýnem uzávěra neexistuje.
Dostal jsem informaci, že uzavřen je úsek II/438 Holešov - Hlinsko pod Hostýnem, tedy opět chybná indikace.
Správně má být:
uzavřít silnici II/438 v úseku hranice města Holešov - hranice města Hlinsko pod Hostýnem. Datum ukončení uzavírky je v tuto chvíli neznámé /Odbor dopravy na Městském úřadu v Holešově tuto informaci nemá/.
Jak sami vidíte, dnes je 22.8.2013 /!!!!!!!/.
Je tedy zřejmé, že služba LIVE TOMTOM, konkretně dopravní zpravodajství opravdu funguje tak, že vůbec, kdy od 5.12.2012 do 22.8.2013
TRVÁ NESMYSLNÁ INDIKACE A TO I PŘESTO, ŽE FIRMA DOSTALA UPOZORNĚNÍ!!!!
Děkuji Helpu firmy TOMTOM za předání dat technikům, kteří po dobu osmi /8/ měsíců a sedmnácti /17/ dnů problém nebyli schopni vyřešit!!!!
Jsem znechucen tím, co firma TOMTOM vydává za placenou službu!!!!
- na konci roku, přeněji 5.12.2012 a na začátku roku 2013 formou urgencí - byla touto formou přes Help řešena chybná indikace mezi Holešovem a Bystřicí pod Hostýnem, možná si někdo vzpomenete nebo najdete, že jsem v teto věci psal a urgoval několikrát.
Aktuální stav:
Dle sdělení operačního důstojníka Městské policie v Bystřici pod Hostýnem je úsek Hlinsko - Bystřice plně a volně průjezdný, stav ověřen dnes 22.8.2013 v 9:50 hodin.
Skutečně uzavřen je úsek Holešov - Dobrotice,
co indikuje placená služba LIVE TOMTOM si každý mlže prohlédnout v příloze nebo na http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10
Hledejte trasu Holešov - Bystřice pod Hostýnem...
Odkaz na Historii komunikace,
která proběhla dne 05. 12. 2012 10:44 dop a následně poté:
Dobrý den,
dovolte na toto tema /Chyby služby LIVE/ další reakci:
Jde o silnici:
KDE: II/438 v úseku Holešov - Bystřice pod Hostýnem, kde na http://www.tomtom.com/livetraffic/?Lid=10 indikuje TOMTOM uzávěru silnice /viz obrázek v příloze/.
KDY: 5.12.2012, 10:10 hodin, stav trvá
CO: chybná indikace uzavírky
V 10:15 hodin jsem telefonicky ověřil na Policii v Bystřici pod Hostýnem, že v úseku Hlinsko pod Hostýnem - Bystřice pod Hostýnem uzávěra neexistuje.
Dostal jsem informaci, že uzavřen je úsek II/438 Holešov - Hlinsko pod Hostýnem, tedy opět chybná indikace.
Správně má být:
uzavřít silnici II/438 v úseku hranice města Holešov - hranice města Hlinsko pod Hostýnem. Datum ukončení uzavírky je v tuto chvíli neznámé /Odbor dopravy na Městském úřadu v Holešově tuto informaci nemá/.
Jak sami vidíte, dnes je 22.8.2013 /!!!!!!!/.
Je tedy zřejmé, že služba LIVE TOMTOM, konkretně dopravní zpravodajství opravdu funguje tak, že vůbec, kdy od 5.12.2012 do 22.8.2013
TRVÁ NESMYSLNÁ INDIKACE A TO I PŘESTO, ŽE FIRMA DOSTALA UPOZORNĚNÍ!!!!
Děkuji Helpu firmy TOMTOM za předání dat technikům, kteří po dobu osmi /8/ měsíců a sedmnácti /17/ dnů problém nebyli schopni vyřešit!!!!
Jsem znechucen tím, co firma TOMTOM vydává za placenou službu!!!!
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: TOMTOM - chyby indikace služby LIVE
Na jakýkoli muj dotaz, žádost či upozornění reaguje HELP firmy už jen takto.
Zadám konkretní chybu, obrázek z "Doprava TOMTOM", obrázek z dopravniinfo.cz, a TOMTOm prostě nereaguje, na chybu nereflektuje, hlášení doslova IGNORUJE!!!!
N apřímý dozttaz, žádost, výzvu, ve znění cituji:
"Dokáže mne firma TOMTOM přesvědčit, že služba LIVe funguje správně?"
dostanu níže uverdenou odpověˇ, a to po 15-cti měsících komunikace!!!
Dnes jsem na tři různá upozornění dostal 3, slovy tři odpovědi tohoto níže uvedeného znění.
Je k tomu co dodat??
"Dobrý den,
Velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Pokud si přejete, můžete také odeslat stížnost společnosti TomTom. Dopis prosím odešlete na uvedenou adresu. Doporučený je anglický jazyk.
Adresa:
TomTom Sales BV
Customer Support - Customer Relations Department
Rembrandtplein 35
1017 CT Amsterdam
The Netherlands
Dopis by měl obsahovat následující údaje:
Všechny informace o Vašem případu
Jméno a přijmení
Adresa
E-mailovou adresa
Telefonický kontakt
Odpověď od nás by jste měl obdržet do 5 pracovních dnů od přijetí Vašeho dopisu.
S přátelským pozdravem,
Zbortek Jaroslav"
O "úrovni" komunikace firmy, o schopnosti smysluplně reagovat, cokoli řešit si v souvislosti s firmou TomTom udělej obrázek sám...
Zadám konkretní chybu, obrázek z "Doprava TOMTOM", obrázek z dopravniinfo.cz, a TOMTOm prostě nereaguje, na chybu nereflektuje, hlášení doslova IGNORUJE!!!!
N apřímý dozttaz, žádost, výzvu, ve znění cituji:
"Dokáže mne firma TOMTOM přesvědčit, že služba LIVe funguje správně?"
dostanu níže uverdenou odpověˇ, a to po 15-cti měsících komunikace!!!
Dnes jsem na tři různá upozornění dostal 3, slovy tři odpovědi tohoto níže uvedeného znění.
Je k tomu co dodat??
"Dobrý den,
Velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.
Pokud si přejete, můžete také odeslat stížnost společnosti TomTom. Dopis prosím odešlete na uvedenou adresu. Doporučený je anglický jazyk.
Adresa:
TomTom Sales BV
Customer Support - Customer Relations Department
Rembrandtplein 35
1017 CT Amsterdam
The Netherlands
Dopis by měl obsahovat následující údaje:
Všechny informace o Vašem případu
Jméno a přijmení
Adresa
E-mailovou adresa
Telefonický kontakt
Odpověď od nás by jste měl obdržet do 5 pracovních dnů od přijetí Vašeho dopisu.
S přátelským pozdravem,
Zbortek Jaroslav"
O "úrovni" komunikace firmy, o schopnosti smysluplně reagovat, cokoli řešit si v souvislosti s firmou TomTom udělej obrázek sám...
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...