Nová řada TomTom Go 400,500,600,5000,6000
Nová řada TomTom Go 400,500,600,5000,6000
Já nerozumim jedné věci - když funguje datový přenos bo cloud je OK (takže SIMka je úspěšně připojená), tak proč nefunguje doprava (to je přeci taky jen datový přenos)... :-\
Naposledy upravil(a) tapinek dne 29.7.2015, 11:11, celkem upraveno 1 x.
TomTom GO 5200
TomTom GO 5000
TomTom ONE IQ Routes Europe Traffic
TomTom GO 5000
TomTom ONE IQ Routes Europe Traffic
Re: Nová řada TomTom Go 400,500,600,5000,6000
NA GO 825 LIVE /vestavěná simka/ všechno v pořádku.
Za poslední půlrok jsem nezanamenal výpadek služeb LIVE, takže datový přenos OK.
Něco jiného je relevantnost dat, ale to sem nepatří.
Stejně tak až na jednu výjimku /horské údolí/ jsem nezaznamenal výpadek na GO Mobile - datový přenos také OK.
Za poslední půlrok jsem nezanamenal výpadek služeb LIVE, takže datový přenos OK.
Něco jiného je relevantnost dat, ale to sem nepatří.
Stejně tak až na jednu výjimku /horské údolí/ jsem nezaznamenal výpadek na GO Mobile - datový přenos také OK.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Nová řada TomTom Go 400,500,600,5000,6000
Tak... A do toho všeho tesim aktualizaci mapy. :'( Mám 9.46 a verzi 9.51 mi to nabízí jen koupit, ne stáhnout (přitom mám doživotní aktualizace). Po 2 interacich je to předáno "technikům do Holandska". Tak jsem toho zadostiv...
EDIT: Vyreseno. Obnoveni nastaveni vyrobce, pote reset, pri nabihani pripojit k PC, sparovat s uctem a voila - mapa byla. Jen si pak clovek musi udelat vlastni nastaveni (nastesti BZ a POI se nahraji z cloudu)...
EDIT: Vyreseno. Obnoveni nastaveni vyrobce, pote reset, pri nabihani pripojit k PC, sparovat s uctem a voila - mapa byla. Jen si pak clovek musi udelat vlastni nastaveni (nastesti BZ a POI se nahraji z cloudu)...
TomTom GO 5200
TomTom GO 5000
TomTom ONE IQ Routes Europe Traffic
TomTom GO 5000
TomTom ONE IQ Routes Europe Traffic
Re: Nová řada TomTom Go 400,500,600,5000,6000
Zdar,
mam stejny problem s vypadavani live dat u TomTom 5100. Zarizeni je prave na reklamaci v Rumnsku, kde, jak mi bylo sdeleno maji 10 dni na to zavadu resit. Dam vedet jak 'sem dopad.
mam stejny problem s vypadavani live dat u TomTom 5100. Zarizeni je prave na reklamaci v Rumnsku, kde, jak mi bylo sdeleno maji 10 dni na to zavadu resit. Dam vedet jak 'sem dopad.
Re: Nová řada TomTom Go 400,500,600,5000,6000
Zdravím,
bude to asi trochu delší, ale výstižné jak probíhá komunikace s podporou TOMTOM
Dobrý den,
poslední cca 1-2 měsíce (od zprovoznění MyDrive) dochází k náhodnému odpojování od LIVE služeb.
Připojení přes GSM síť je funkční, ale na přehledu je:
Traffic a Rychlostní radary - Aktivováno - po klepnutí probíhá Načítání služeb a nic se dále nezobrazí
MyDrive - Není k dispozici - po klepnutí hlásí Máme problém s přístupem ke službám TomTom. Zkuste to později.
Reset do továrního nastavení jsem prováděl a bez úspěchu.
Náhodnost se projevuje, že to spadne jeden den po 10 minutové jízdě po Praze a jindy až po hodinové jízdě po dálnici D1. Většinou pomůže zařízení nechat uspat a opět po chvíli probudit, kdy dojde k opětovnému připojení ke službám a po nějaké době dojde opět k odpojení. Je docela nepříjemné při 2-hodinové cestě po dálnici navigaci několikrát vypínat.
Prosím o informaci, jak mít kvalitní služby TomTom LIVE.
Dobrý den,
včera se mi vrátilo zařízení z opravy a po ujetí cca 25 km se chyba zopakovala 3x. Pro opětovné zprovoznění je nutné zařízení vypnout a opět zapnout.
prosím o informaci jak bude problém vyřízen. Bude se jednat o SW "opravu"? A budu informován o vyřešení problému?
prosím o informaci o stavu řešení níže uvedené opakované reklamace.
Jen bych vás chtěl upozornit, že na opravu zařízení (uvedení do plně funkčního stavu - díky nefunkčnosti této služby je navigace srovnatelná s nižším modelem GO 50, který je o cca 3.500 Kč levnější) máte dle Občanského zákoníku 30 dnů (do 03.09.2015). Poté mohu požadovat slevu z kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny.
Je někde možné sledovat postup řešení stále zmiňovaného případu CCARE-1682?
Poraďte mi tedy co mám udělat, když jsem si před rokem tuto navigaci zakoupil s tím, že tato funkcionalita byla prioritou při nákupu (jinak bych si vybral jinou značku) a nyní je tato funkce nepoužitelná.
Nyní je navigace v reklamaci u prodejce a ten když jsem mu tuto anabázi popsat tak mi nechtěl věřit. Ještě štěstí, že jsem tuto komunikaci měl vytištěnou. Tak snad prodejci sdělí kdy bude služba opět funkční nebo ne. Nyní funguji na TOMTOM GO v mobilu a tam LIVE služby fungují v pořádku.
bude to asi trochu delší, ale výstižné jak probíhá komunikace s podporou TOMTOM
Dobrý den,
poslední cca 1-2 měsíce (od zprovoznění MyDrive) dochází k náhodnému odpojování od LIVE služeb.
Připojení přes GSM síť je funkční, ale na přehledu je:
Traffic a Rychlostní radary - Aktivováno - po klepnutí probíhá Načítání služeb a nic se dále nezobrazí
MyDrive - Není k dispozici - po klepnutí hlásí Máme problém s přístupem ke službám TomTom. Zkuste to později.
Reset do továrního nastavení jsem prováděl a bez úspěchu.
Náhodnost se projevuje, že to spadne jeden den po 10 minutové jízdě po Praze a jindy až po hodinové jízdě po dálnici D1. Většinou pomůže zařízení nechat uspat a opět po chvíli probudit, kdy dojde k opětovnému připojení ke službám a po nějaké době dojde opět k odpojení. Je docela nepříjemné při 2-hodinové cestě po dálnici navigaci několikrát vypínat.
Prosím o informaci, jak mít kvalitní služby TomTom LIVE.
Zařízení odesláno a do pár dní vráceno s vyměněnou SIM.Zařízení bude potřeba odeslat na opravu do servisního střediska. Prosím o zaslání následujících informací:
- doklad o koupi zařízení
- jméno a příjmení nebo název firmy
- adresa (tuto adresu použije kurýrní služba pro vyzvednutí a vrácení zásilky)
- telefonní číslo
Obratem obdržíte instrukce ohledně odeslání zařízení do servisu.
Dobrý den,
včera se mi vrátilo zařízení z opravy a po ujetí cca 25 km se chyba zopakovala 3x. Pro opětovné zprovoznění je nutné zařízení vypnout a opět zapnout.
Dobrý den,Problémy, které jste nahlásil, jsem předal druhé technické lince, a také jsem napsal informaci, že oprava nepomohla . Tento technický problém je registrován jako případ CCARE-1682. Naše technické oddělení nyní pracuje na řešení tohoto problému. Omlouváme se za nastalé potíže. Myslím že v tomto týdnu problém bude vyřešen. Prosím Vás o strpení.
prosím o informaci jak bude problém vyřízen. Bude se jednat o SW "opravu"? A budu informován o vyřešení problému?
O 6. dní pozdějiNyní čekáme na odpověď techniků z Holandska. Kdy dostanu informace budu Vás informovat co budeme dal dělat, a jak budeme postupovat. Omlouváme se za vzniklé potíže .
prosím o informaci o stavu řešení níže uvedené opakované reklamace.
Děkuji za informaci. A jaký je časový výhled odstranění závady?Je mi líto, ale dostal jsem informace, že chyba je na naší stráně. Naše technické oddělení nyní pracuje nad odstraněním záležitostí. Tento technický problém je registrován jako případ CCARE-1682.
Bohužel momentálně neexistuje okamžité řešení, které bychom Vám mohli nabídnout. Vzhledem k tomu, že se zde nejedná o závadu přístroje, ale o chybu softwarového charakteru, servisní středisko nebude moci tento problém odstranit opravou nebo výměnou zařízení. Omlouváme se za nastalé potíže. Když dostanu víc informaci z Holandska budu Vás informovat.
Jen bych vás chtěl upozornit, že na opravu zařízení (uvedení do plně funkčního stavu - díky nefunkčnosti této služby je navigace srovnatelná s nižším modelem GO 50, který je o cca 3.500 Kč levnější) máte dle Občanského zákoníku 30 dnů (do 03.09.2015). Poté mohu požadovat slevu z kupní ceny nebo odstoupení od smlouvy a vrácení kupní ceny.
Je někde možné sledovat postup řešení stále zmiňovaného případu CCARE-1682?
podle toho co jsem našel, tak na opravě tohoto problému pracujete již přes měsíc.Bohužel nevíme kdy problém bude vyřešen. Sledovat postup řešení případu můžeme jenom my. Když budu něco vědět, tak hned Vám napíšu.
Poraďte mi tedy co mám udělat, když jsem si před rokem tuto navigaci zakoupil s tím, že tato funkcionalita byla prioritou při nákupu (jinak bych si vybral jinou značku) a nyní je tato funkce nepoužitelná.
prosím o potvrzení, že zařízení bude do 30 dnů ode dne nahlášení (04.08.2015) funkční v plném rozsahu. V případě, že toto potvrdit nemůžete, prosím o potvrzení, že zařízení je neopravitelné.Bohužel nyní nic Vám nemůžu nabídnout. Můžu Vás poprosit jenom o strpení, nebo kontaktujte prodejce, a zeptejte se prosím co můžete udělat.
a bylo by možné sdělit mi v čem je problém, že je tato služba nefunkční?Nemůžu Vám nic potvrdit protože nevíme, kdy přesně problém bude vyřešen.
A kterých dalších zařízení se tyto problémy týkají? Co třeba GO 5100?Nevíme v čem je problém, myslím, že je to nějaká softwarová závada. Když dostanu informace od techniků z Holandska budu Vás hned kontaktovat.
Po telefonickém rozhovoru s podporou TOMTOM mi bylo nabídnuto 6 měsíců nefunkčních LIVE služeb zdarma.Ano. problémy týkají navigaci GO 5000,6000,5100,6100
Nyní je navigace v reklamaci u prodejce a ten když jsem mu tuto anabázi popsat tak mi nechtěl věřit. Ještě štěstí, že jsem tuto komunikaci měl vytištěnou. Tak snad prodejci sdělí kdy bude služba opět funkční nebo ne. Nyní funguji na TOMTOM GO v mobilu a tam LIVE služby fungují v pořádku.
TomTom GO Mobile
Re: Nová řada TomTom Go 400,500,600,5000,6000
BRR. Zlatá GO 950. Tu mám čtyři roky a funguje 100%. Ťuky ťuk.
Re: Nová řada TomTom Go 400,500,600,5000,6000
Ahoj,
@Jenycekr: tak to se mám na co těšit. Právě se mi dnes vrátila "moje" opravená navigace TT GO 5000 z Bukurešti. Zatím jsem ji nemohl odzkoušet. Slovo "moje" je v uvozovkách schválně, protože mi nemohli vrátit moji navigaci. V servisním protokolu je napsáno: Nebyla nalezena žádná chyba. Bohužel Váš přístroj nemohl být opraven, proto Vám vracíme náhradu.
Podle prohlédnutí se jedná o nový kousek, který však má starší sériové číslo, tedy pokud sériová čísla jsou přidělována vzestupně.
Podle mě se jedná o nové navigace, které měli delší dobu skladem. Uvidíme, co baterka, jestli ji nebude nutné vyměnit. Nutností byla aktualizace softwaru, map a LifeTime produktů.
Jestli se ale nepletu, tak výměnou kusu za jiný (nový) mi začíná nová dvouletá záruka, což mi příjde vhod, protože záruka u mé navigace končí cca za půl roku.
Nepletu se?
Díky
@Jenycekr: tak to se mám na co těšit. Právě se mi dnes vrátila "moje" opravená navigace TT GO 5000 z Bukurešti. Zatím jsem ji nemohl odzkoušet. Slovo "moje" je v uvozovkách schválně, protože mi nemohli vrátit moji navigaci. V servisním protokolu je napsáno: Nebyla nalezena žádná chyba. Bohužel Váš přístroj nemohl být opraven, proto Vám vracíme náhradu.
Podle prohlédnutí se jedná o nový kousek, který však má starší sériové číslo, tedy pokud sériová čísla jsou přidělována vzestupně.
Podle mě se jedná o nové navigace, které měli delší dobu skladem. Uvidíme, co baterka, jestli ji nebude nutné vyměnit. Nutností byla aktualizace softwaru, map a LifeTime produktů.
Jestli se ale nepletu, tak výměnou kusu za jiný (nový) mi začíná nová dvouletá záruka, což mi příjde vhod, protože záruka u mé navigace končí cca za půl roku.
Nepletu se?
Díky
TomTom GO 5000
Re: Nová řada TomTom Go 400,500,600,5000,6000
U TomToma ?? tam nikdy nevíš...Holanďani jsou "jiní"....
Re: Nová řada TomTom Go 400,500,600,5000,6000
Mám GO 5000 a mám tytéž problémy se službou Live v CZ. Chyba bude asi opravdu softwarová , protože služebně jezdím po celé EU a výpadky jsou opravdu jen v CZ. Teď jsem jel trasu PL-DE-CZ-DE-F-ES-PT a jen v CZ mi připojení fungovalo jen chvili a pak se odpojilo ale v ostatních státech naprosto bez problému. Doufám že to TT co nejdřív opraví.
TomTom GO 5000
Nová řada TomTom Go 400,500,600,5000,6000
Mno... Už to řeší podezrele dlouho. Anzto se jedna o jejich "vlajkovou loď", čekal bych sviznejsi řešení - proste bych do Čech poslal skupinu techniku a nevrátili by se, dokud by to nevyřešili... :-\
TomTom GO 5200
TomTom GO 5000
TomTom ONE IQ Routes Europe Traffic
TomTom GO 5000
TomTom ONE IQ Routes Europe Traffic
- vojta66
- Příspěvky: 766
- Registrován: 18.10.2006, 18:19
- Bydliště: Praha, matka měst
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová řada TomTom Go 400,500,600,5000,6000
Kašlou na to z vysoka, tak to je, CZ je jim u zádele
TomTom GO LIVE 1005 World, Navcore 12.071.1370596.74(0) (2092, 12.9.2013) OS 1344689, Mapa 'Europe' v935.5757,8/2014
Re: Nová řada TomTom Go 400,500,600,5000,6000
Aktuálně používám TomTom Go v mobilu s Live službami a jede to v pohodě bez jediného záseku. Připadá mi to, že je chyba v komunikaci se sítí kterou používají (23003 - Vodafone).
TomTom GO Mobile
- vojta66
- Příspěvky: 766
- Registrován: 18.10.2006, 18:19
- Bydliště: Praha, matka měst
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová řada TomTom Go 400,500,600,5000,6000
Na Live 1005 je to také ok, mám pocit, že je to "exkluzivita" u těch nejnovějších modelů.
TomTom GO LIVE 1005 World, Navcore 12.071.1370596.74(0) (2092, 12.9.2013) OS 1344689, Mapa 'Europe' v935.5757,8/2014
-
- Příspěvky: 20
- Registrován: 3.3.2013, 11:34
- vojta66
- Příspěvky: 766
- Registrován: 18.10.2006, 18:19
- Bydliště: Praha, matka měst
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová řada TomTom Go 400,500,600,5000,6000
mám GO 1005 a tam je vestavěná SIMka taky, nemýlím-li se a jede to ok
TomTom GO LIVE 1005 World, Navcore 12.071.1370596.74(0) (2092, 12.9.2013) OS 1344689, Mapa 'Europe' v935.5757,8/2014