Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Pro wood, dej si prosím do podpisu, co máš za zařízení atd..Je to lepší, protože pak nikdo nemusí prohledávat příspěvky, kde jsi to psal. Uvažuj o tom...
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: 19.2.2011, 18:19
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Dobry den,Vaham si koupit TT1005 traffic nebo TT1005 LIVE pro pouziti hlavne po CR a obcas po Nemecku i ve Francii.Muzete mi prosim poradit.Lze upgradovat verzi GoTraffic az budou live servisy k dispozici v CR? Pokud ne, bude vhodne si rovno poridit GO 1005 LIVE a dokoupit si kabel rds_tms na info traffic po CR??Jestli oba modely navigace jsou uplne stejne a maji stejne vyhody a parametry (krome kabelu rds-tms u verze traffic)?Dekuji za Vasi odpoved.S pozdravem.Christophe
GO 1005 LIVE (mapy 865.3243 (03/2011), navcore 12.065. 24.04.2013).
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Já pořád nevěřím,že bude systém Live fungovat v ČR. Pokud vím, tak se ještě z žádným provozovatelem mobilní sítě nedohodli. Pokud ano, tak mne prosím opravte...A pokud by se dohodli, tak stejně ke správné fukci tohoto systému je potřeba mít venku dostatek navigací se systémem LIVE. A první navigace, která má systém LIVE, kterou zde TT chce prodávat je teprve tato, tak v tom případě nevěřím, že jich venku bude dost na to, aby systém fungoval správně... ...A TMC-RDS stejně pořádně nefunguje kvůli absenci nových správných lokalizačních tabulek. Ty jsou správné jen na území Prahy, mimo Prahu jsou čtverce zatím moc velké, atd atd...Více v sekci RDS-TMC...Takže je to víceméně jedno...
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
HD traffic využíva nameranú hustotu prihlásenych SIM kariet všetkých mobilných zariadení v GSM sieti Vodafone, nie len LIVE navigácií od TomTomu. Čiže od prvého dňa spustenia LIVE služieb v ČR by bol systém vzhľadom k počtu aktívnych mobilných zariadení u vodičov rovnako dobre použiteľný ako v zahraničí.
- TomTom GO 950 Traffic, Navcore 9.430, Europe 890.4222
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
HD traffic využíva nameranú hustotu prihlásenych SIM kariet všetkých... - to je citace z nějakého seriozního zdroje nebo osobní názor uživatele?
Ptám se proto, že TOMTOM principy svých "služeb" nezveřejňuje a helplink na dotazy mlží...
Ptám se proto, že TOMTOM principy svých "služeb" nezveřejňuje a helplink na dotazy mlží...
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
I kdyby to tak bylo, tak jen v síti Vodafone, což je relevance max 1/3....
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Píše sa o tom v mnohých zdrojoch, napr. aj tu: http://navigovat.mobilmania.cz/clanky/t ... -a-1314246
- TomTom GO 950 Traffic, Navcore 9.430, Europe 890.4222
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
A asi neumíš číst. Píše se hned na začátku článku, že se přístroje LIVE v ČR neprodávali, a že je služba placená...A celý článek pojednává o Velké Británii. Ale zde jsou čeští použivatelé, a bude je spíše zajímat, jak je tomu v ČR teď, a ne jak to bylo ve Velké Británii, protože ten článek je z 5.5.2009....
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Tu ale nejde o to či je služba platená alebo nie. Odpovedal som na otázku prípadnej relevancie tejto služby v ČR. Spomínalo sa tu že služba meria len SIM karty tomtom LIVE. Ja a spomínaný zdroj tvrdíme, že sa meria hustota všetkých mobilných prístrojov...
V článku sa píše:
V článku sa píše:
Obě firmy anonymně sledují pohyb mobilních telefonů po silnicích. Když se masa mobilních telefonů, které se do té doby na silnicích pohybovaly ustálenou rychlostí, náhle zastaví, je to po vyloučení jiných možností jasný znak dopravní zácpy. Vzhledem k tomu, že tohle všechno může probíhat automaticky, TomTom dokáže do navigace velmi rychle posílat informace o aktuální situaci.
- TomTom GO 950 Traffic, Navcore 9.430, Europe 890.4222
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Nehledě k tomu, že způsob získávání informací je poněkud zavádějící. Modelová situace.
Do Prahy jede každý den desítky, stovky autobusů. V každém je cca 40 lidí, z nichž předpokládejme že 30 má zapnutý mobilní telefon - už v tuto chvíli je informace o dopravní hustotě nerelevantní, pač je rozdíl 1 autobus nebo 30 osobáků.
V časovém úseku cca 10 minut zastaví 4-5 autobusů na odpočívadle nebo na bezince.
Tedy během deseti minut se něco kolem 150 mobilů "přestane pohybovat" - systém to vyhodnotí jak?
Další příklad:
D1, souběžná silnice 602 - nehoda, kolona na 602. Sytém to vyhodnotí jak? Nehoda na D1 nebo na 602?
Ptám se proto, že minimálně jednou týdně jezdím trasu Hodonín, Holíč /SK/, Skalica /SK/, Sudoměřice, Rohatec, Hodonín. V Hodoníně jsem přihlášen na O2. Za obcí Holíč ve směru na Kopčany, někde u benzinky Slovnaft, tedy v okamžiku, kdy mám na území SK ujeto minimálně 7-8 km a jsem zde časově minimálně 6-8 minut se mi přihlásí slovenský operátor.
Jedu zpět, směr Sudoměřice, jsem na slovenském území. U odbočky na obec Kátov se mi přihlásí český operátor O2 /zřejmě z Rohatce/, po dalším kilometru opět slovenský operátor.
Po projetí města Skalica najedu u Sudoměřic na silnici Břeclav - Uh. Hradiště a někde na půl cesty do Rohatce se opět přihlásí O2.
Nesmyslnost jakéhokoliv vyhodnocování "tohoto pohybu" je zřejmá. Není třeba věřit všemu, co kde někdo napíše a co TOMTOM prodává jako "službu".
Sorry za OFF TOPIC.
Do Prahy jede každý den desítky, stovky autobusů. V každém je cca 40 lidí, z nichž předpokládejme že 30 má zapnutý mobilní telefon - už v tuto chvíli je informace o dopravní hustotě nerelevantní, pač je rozdíl 1 autobus nebo 30 osobáků.
V časovém úseku cca 10 minut zastaví 4-5 autobusů na odpočívadle nebo na bezince.
Tedy během deseti minut se něco kolem 150 mobilů "přestane pohybovat" - systém to vyhodnotí jak?
Další příklad:
D1, souběžná silnice 602 - nehoda, kolona na 602. Sytém to vyhodnotí jak? Nehoda na D1 nebo na 602?
Ptám se proto, že minimálně jednou týdně jezdím trasu Hodonín, Holíč /SK/, Skalica /SK/, Sudoměřice, Rohatec, Hodonín. V Hodoníně jsem přihlášen na O2. Za obcí Holíč ve směru na Kopčany, někde u benzinky Slovnaft, tedy v okamžiku, kdy mám na území SK ujeto minimálně 7-8 km a jsem zde časově minimálně 6-8 minut se mi přihlásí slovenský operátor.
Jedu zpět, směr Sudoměřice, jsem na slovenském území. U odbočky na obec Kátov se mi přihlásí český operátor O2 /zřejmě z Rohatce/, po dalším kilometru opět slovenský operátor.
Po projetí města Skalica najedu u Sudoměřic na silnici Břeclav - Uh. Hradiště a někde na půl cesty do Rohatce se opět přihlásí O2.
Nesmyslnost jakéhokoliv vyhodnocování "tohoto pohybu" je zřejmá. Není třeba věřit všemu, co kde někdo napíše a co TOMTOM prodává jako "službu".
Sorry za OFF TOPIC.
zdraví Tonny,
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Není všechno zlato, co se třpytí a nemusí být všechno pravda, co je některými na foru psáno...
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Přesně tak...Relevantnost je diskutabilní. Už jen kvůli tomu, kolik systémů používaných v zahraničí v čechách nefunguje a fungovat nebude...RDS-TMC také TT vychvaluje do nebe a do dneška v čechách nefunguje ani uspokojivě, resp. nedá se na něj spolehnout. Spolehl jsem se před rokem na něj, sjel jsem z dálnice, kličkoval po úzkých okreskách, najel asi 80 km, a po návratu na dálnici jsem zjistil, že se žádná zácpa nekonala. Od té doby mám zapnuté RDS-TMC a beru to v čechách spíše jako fór...Ale v Německu funguje v pohodě...A obávám se, že s LIVE to bude to samé....Nikdo není schopen spolehlivě říci, jestli bude systém placený a jak. Vzhledem k datům přenášeným nevěřím, že by si jakýkoliv operátor nechal ujít tuto možnost zisku.....
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
A co má TT společného s relevantností informací RDS-TMC, kromě toho, že navigace má tuhle funkci?RDS-TMC také TT vychvaluje do nebe a do dneška v čechách nefunguje ani uspokojivě, resp. nedá se na něj spolehnout.
Trochu mě to tady připomíná humornou historku jednoho divadla, kdy přijde vynálezce do fabriky vyrábějící petrolejky s návrhem, aby začali vyrábět žárovky. No vysypali ho s argumentem, že mají zaručený prodej a žárovky se nikdy neuchytí.
Většina technologií a převratných novinek se zaváděla v porodních bolestech a nepochopení. Když Bill Gates před několika lety (nechce se mě hledat kdy přesně to bylo) začal mluvit o informační dálnici, setkal se s pochybami a výsměchem. Dnes si díky tomu můžeme takhle vyměňovat zkušenosti.
Takže nic bych nezatracoval.
TomTom 910 Go, 930 GO aplikace 9.465, Europe 905.4754
TyTN II Kaiser, Western_and_Central_Europe_v.8.55.xxxx
TyTN II Kaiser, Western_and_Central_Europe_v.8.55.xxxx
- Jirásek
- Příspěvky: 2963
- Registrován: 25.11.2006, 15:31
- Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
Vážení, prosím, držte se tématu vlákna. Dopravní informace (RDS/TMC) se řeší jinde. Děkuji
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android
Re: Zkušenosti - nová řada TT Go 1000/1005 a Via 120/125
A co itinetář (plánování trasy s více průjezdními body), je už v tom novém upgradu, co přibyla možnost vkládat POI? O tom se nikde moc nepsalo, přitom podle mne hodně důležitá věc, která se taky z 1000 vytratila.
TT 930, NC 9.510, mapa záp. a stř. Evropa 9.30