Vážení,
potřebuji změnit jméno na svém TT účtu - měl jsem ho na firemní email (protože na soukromém byl starší TT zařízení a nešlo to změnit) a nyní potřebuji změnit na svém aktuálním platném TT účtu na soukromý, třeba i jiný. V nabídce to sice je:
Zmenit e-mail address
E-mailová adresa:
Heslo
Vezmete prosím na vedomí, že pokud využíváte služeb PLUS, bude treba zmenit e-mailovou adresu ve vašem zarízení. To lze provést následujícím zpusobem:
U všech soucasných modelu: vyberte "Zmenit predvolby" v hlavní nabídce a pak "Zobrazit všechny položky". Zpet v hlavní nabídce pak vyberte "Edit TomTom PLUS account" a prihlašte se ke svému úctu.
U všech puvodních modelu: vyberte "PLUS services" nebo "Nacíst další služby" v hlavní nabídce a pak "Upravit úcet služby".
-----------------------------------
Služeb PLUS nevyužívám. Nicméně po zadání nového emailu se nic neděje, jen to ohlásí chybný email. Mám tam gistorii objednávek map a tak bych nerad opět zakládal nový účet.
Řešil jste to někdo už někdy???
Díky předem!
Změna emailu na účtu TT
Změna emailu na účtu TT
TomTom GO 920T, Apl. 9.103.539753.2 (emuX30), Boot.5.5259, RDS-TMC 4V00.013, akt. držák BRODIT, microSDHC- SanDisk 8GB, Maps : Western and Central Europe v.885.4009 + North America
Re: Změna emailu na účtu TT
Řekl bych, že nejjednodušší je vytvořit si účet nový a ten starý nechat jednoduše "umřít".
TomTom 910 Go, 930 GO aplikace 9.465, Europe 905.4754
TyTN II Kaiser, Western_and_Central_Europe_v.8.55.xxxx
TyTN II Kaiser, Western_and_Central_Europe_v.8.55.xxxx
Re: Změna emailu na účtu TT
Ano, zavolat na podporu a domluvit se s nimi. Email se dá měnit každého půl roku. Ale přes podporu je to lepší, protože oni ten starý vymažou...