Problém spojení s telefonem

Vše o navigacích značky TomTom
Odpovědět
boďa
Příspěvky: 21
Registrován: 8.7.2010, 11:06
Bydliště: Sedliště ve Slezku

Problém spojení s telefonem

Příspěvek: # 39117Příspěvek boďa

Zdravím všechny.Může mi někdo poradit?Mám go 730t a po propojení s telefonem můžu jak volat tak i psát sms.Ale pokud chci nechat přes tt v navi si ukazat počasí,tak mi napíše problém s nastavením go.A že musím nastavit ručo data v navi.Učet v navi mám nastavený.Zkoušel jsem i připojení s jiným telefonem ale nic,nakonec jsem si i já koupil novy telefon ale pořád stejný problém.Jediné co mě napada,může byt v tom,že dříve mi to vše šlo zobrazit,měl jsem jiného operátora t-mobile a ted mám O2.ale nastavení v navi se dělá samo přes telefon automaticky.I přes to jsem šel do prodejny O2 a nechal si vytisknout přístupové body na ruční nastavení a stejný problém je dál.Neví někdo co s tím?Díky za radu.
TT GO 730 Traffic,Aplikace 8.351,Os315187,Gps v1.20,boot 5.5120,mapa Western and Central europe 2gb,v850.2800,4GB Kingston SDHC Clas 4.
Uživatelský avatar
Jirásek
Příspěvky: 2963
Registrován: 25.11.2006, 15:31
Bydliště: matička stověžatá Praha, destinace Suchdol
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém spojení s telefonem

Příspěvek: # 39119Příspěvek Jirásek

Kdysi jsem měl obdobný problém u XL. V navi i v mobilu musí být povolený přenos dat. V navigaci je to někde v menu.
Odstraň povolená zařízení jak v navi, tak v mobilu, dej znovu spárovat a během párování se to ptá (alespoň u mne se to ptalo), zda chci povolit datové přenosy.
TomTom GO 1005T;Garmin eTrex Vista HCx; Samsung Galaxy3; PC: Win7, Win8, Android
boďa
Příspěvky: 21
Registrován: 8.7.2010, 11:06
Bydliště: Sedliště ve Slezku

Re: Problém spojení s telefonem

Příspěvek: # 39122Příspěvek boďa

Tak jsem obnovil nastaveni od vyrobce.Nic.Zkontroloval jsem zda nemam vypnute bezdratove data,jsou zapnute,taky nic,odstranil jsem telefon ze seznamu a znovu sparoval,tak nevim pořád nic.Nevím co dál.Jinak telefon na sms i na volani funguje a telefon jsem resetoval a nechal poslat nastavovaci sms od operatora.tak už nevim.Nevi někdo co dál? :zed: :zed:
TT GO 730 Traffic,Aplikace 8.351,Os315187,Gps v1.20,boot 5.5120,mapa Western and Central europe 2gb,v850.2800,4GB Kingston SDHC Clas 4.
ivos
Příspěvky: 221
Registrován: 10.8.2007, 6:10

Re: Problém spojení s telefonem

Příspěvek: # 39139Příspěvek ivos

Vzhledem ke stáří příspěvku jsi to asi už rozchodil. Pokud ne - v rámci TTH je možné přihrát do zařízení soubor se vzorovými nastaveními datových přenosů a operátorů. Mě tedy tenhle soubor pak funguje tak, že při připojení nového zařízení se to připojí automaticky na správného operátora. A nemusíš nic nastavovat. A měnil jsem z T-Mobile na O2. Kdysi se mi ten soubor stáhnul jako volitelný při aktualizaci a od té doby si ho kopíruju sám. Nemám to nyní u sebe, ale myslím, že se to tu někdy už řešilo. Zkus hledat ještě na foru.
TomTom GO 920T, Apl. 9.103.539753.2 (emuX30), Boot.5.5259, RDS-TMC 4V00.013, akt. držák BRODIT, microSDHC- SanDisk 8GB, Maps : Western and Central Europe v.885.4009 + North America
boďa
Příspěvky: 21
Registrován: 8.7.2010, 11:06
Bydliště: Sedliště ve Slezku

Re: Problém spojení s telefonem

Příspěvek: # 39146Příspěvek boďa

pro Ivose.Prosim te,mohu se zetat kde to naleznu toto nastaveni na operatory?Rad bych si to tam dohral.Jsem ted mimo od pc na 2 tydny,tak pisu z mobilu,proto bez diaktriky.to forum jsem zkousel prochazet a nic se mi nepodarilo nalezt.Mozna jsem spatne hledal,je to mozne.Prosim porad kde to stahnu,ci dej odkaz.Dekuji moc.Hezky den.
TT GO 730 Traffic,Aplikace 8.351,Os315187,Gps v1.20,boot 5.5120,mapa Western and Central europe 2gb,v850.2800,4GB Kingston SDHC Clas 4.
tom730tom
Příspěvky: 2
Registrován: 7.9.2010, 9:05

TT730 nefunguje odeslání informací serveru

Příspěvek: # 39251Příspěvek tom730tom

Když připojím navigaci přes mobil k inetu a povolím "odeslání informací serveru", spojení kolabuje. když zvolím přeskočit, jde vše ok.
ivos
Příspěvky: 221
Registrován: 10.8.2007, 6:10

Re: Problém spojení s telefonem

Příspěvek: # 39280Příspěvek ivos

Tak jsem si konečně dotáhnul navigaci. Mám tam soubor, který se jmenuje "Phone Connection setting" no a obsahuje data o všech možných poskytovatelích připojení:
TTobsah.jpg
TTobsah.jpg (41.81 KiB) Zobrazeno 6617 x
Při pokusu o spojení přes DATA se to nejprve zeptá na poskytovatele a pak se to pokusí nastavit celé sám. I když teď zrovna je to "nějaké rozbité". Nedaří se spojení. Ale jestli je to novou verzí NC, nebo něčím jiným, to nevím.
TomTom GO 920T, Apl. 9.103.539753.2 (emuX30), Boot.5.5259, RDS-TMC 4V00.013, akt. držák BRODIT, microSDHC- SanDisk 8GB, Maps : Western and Central Europe v.885.4009 + North America
boďa
Příspěvky: 21
Registrován: 8.7.2010, 11:06
Bydliště: Sedliště ve Slezku

Re: Problém spojení s telefonem

Příspěvek: # 39427Příspěvek boďa

Ahoj Ivo:Tak dnes jsem konečně dojel domů.Takže zitra rano se podívam na tu položku v navi a zkusim se zase na vše podívat.A napíši,zda tuto položku tam taky mám-popřípadě co je v ní.Díky za názornou ukazku.Zitra napiši.Hezky víkend.
TT GO 730 Traffic,Aplikace 8.351,Os315187,Gps v1.20,boot 5.5120,mapa Western and Central europe 2gb,v850.2800,4GB Kingston SDHC Clas 4.
boďa
Příspěvky: 21
Registrován: 8.7.2010, 11:06
Bydliště: Sedliště ve Slezku

Re: Problém spojení s telefonem

Příspěvek: # 39444Příspěvek boďa

Pro Iva:Tak tuto položku mám taky v tomtom uvedenou,je stejná.Avšak je totálně-mrtvá,napsal jsem svůj dotaz-problém na servisní středisko.Popsal jsem jim to podrobně,tak ted očekávám odpověď na můj dotaz.Jejich odpověď zde samozřejmně nechám ukázat.Sám jsem zvědav na jejich odpověď.Hezký víkend všem,a mnoho kilometrů bez nehod.Boďa. :palce:
TT GO 730 Traffic,Aplikace 8.351,Os315187,Gps v1.20,boot 5.5120,mapa Western and Central europe 2gb,v850.2800,4GB Kingston SDHC Clas 4.
boďa
Příspěvky: 21
Registrován: 8.7.2010, 11:06
Bydliště: Sedliště ve Slezku

Re: Problém spojení s telefonem

Příspěvek: # 39534Příspěvek boďa

Tak jsem již obdržel odpověď od TT.Tak sem hodím pro všechny návod,kdyby měl někdo podobný problém jako já.Doufám,že tím nic neporušuji.Odpověď je oficiální z podpory.
Dobrý den,

velice Vám děkujeme za kontaktovaní zákaznické podpory TomTom.

Zkuste prosim provest nasledujici kroky:

Clear flash -
1. Stáhněte nástroj TomTom Clear Flash, který najdete zde: www.tomtom.com/6186
2. Uložte soubor na plohu.
3. Připojte vypnute zařízení TomTom k počítači. Jestli je mapa nainstalována na SD kartě, připojte zařízení s SD kartou. Počítač rozpozná zařízení jako zařízení USB.
4. Spusťte nástroj TomTom Clear Flash. Klikněte na soubor setup.exe a nástroj se spustí.
5. Vyberte jazyk. Prečtěte si licenční ujednání. Je potřeba vybrat možnost I agree - souhlasím, pak klikněte na šipku.
6. Vyberte Install TomTom Clear Flash (Nainstalovat nástroj TomTom Clear Flash), klepněte na šipku.
Po dokončení instalace se zobrazí zpráva Installation complete (Instalace je dokončena).

Opetovne pripojte zarizeni k pocitaci, a pres Tento pocitac tuknete pravym tlacitkem na disk TomTom - Vlastnosti - Nastroje - Vyhledani chyb, oznacte 2 policka atuknete Start.
V dalsim kroce pres Tento pocitac spustte slozku s mapou a odstrante soubory mapsettings.cfg a soubor settings.dat (pokud budou). Jsou to sryte zoubory proto drive je potreba oznacit zabrazeni skrytych souboru pres Zobrazit - Moznosti - Zobrazit skryte soubory a slozky.

V dalsich krocich:
- tuknete na Zmenit predvolby - Obnovit nastaveni od vyrobce
- 20 sekundovy reset,
- prekopirujte kontakty a tel. cisla z telefonu na SIM kartu,
- z telefonu odstrante vsechna pripsane zarizeni Bluetooth,
- vyndejte na par sekund baterii z telefonu,
- opetovne zapnete telefon a vyzkousejte pripojeni s zarizenim.


Pro služby TomTom je nutný mobilní telefon s rozhraním Bluetooth a bezdrátovým datovým připojením (GPRS, EDGE, UMTS nebo CDMA). Váš mobilní telefon vyžaduje neomezený přístup k internetu. Tato služba není vždy součástí cenového plánu. Podrobnější informace vám poskytne váš mobilní operátor.

Navigační zařízení automaticky nakonfiguruje bezdrátové internetové připojení v mobilním telefonu.
Dojde-li ke změně nastavení poskytovatele telefonu, pak je možné, že budete muset bezdrátové datové připojení nastavit ručně. V takovém případě je nejlepší vyžádat si od mobilního poskytovatele následující informace:

* APN (název přístupového bodu)
* uživatelské jméno
* heslo
* IP (většinou získáno automaticky)
* DNS 1 (většinou přiřazeno automaticky)
* DNS 2 (většinou přiřazeno automaticky)

Většina poskytovatelů tato nastavení odesílá přímo do vašeho telefonu.
Nastavení mohou být k dispozici i na webových stránkách poskytovatele telefonu.

Specifické typy pro některé modely mobilních telefonů:

* Blackberry 9000



Je možné, že v zařízení Blackberry budete muset pro navigační zařízení deaktivovat šifrování.

Po připojení navigačního zařízení k Blackberry proveďte následující kroky:
1. V zařízení Blackberry jděte na Manage connections (Správa připojení) > Bluetooth option (Možnosti Bluetooth).
2. Na seznamu vyberte navigační zařízení.
3. Vyberte Device properties (Vlastnosti zařízení).
4. Deaktivujte šifrování.




* Nokia N96



Ve výchozím nastavení je GPRS u modelu Nokia N96 deaktivováno. GPRS aktivujete následovně:
1. Přejděte na Menu (Nabídka) > Tools (Nástroje) > Settings (Nastavení) > Connection (Připojení) > Wireless LAN (Bezdrátová LAN).
2. Vyberte ANO pro Availability (Dostupnost).
3. Pro položku Networks (Sítě) vyberte Every minute (Každou minutu).
Váš telefon N96 je nyní nastaven pro příjem GPRS.






* Sony Ericsson


Doufám, že tímto jsem Vám pomohl. V případě jakýchkoliv dalších dotazů nebo připomínek neváhejte a obraťte se prosím na naši podporu. Můžete nás kontaktovat e-mailem nebo telefonicky na čísle +420 23 90 00 491. Jsme Vám k dispozici od pondělí do pátku od 9:00 do 16:00.


S přátelským pozdravem,
TT GO 730 Traffic,Aplikace 8.351,Os315187,Gps v1.20,boot 5.5120,mapa Western and Central europe 2gb,v850.2800,4GB Kingston SDHC Clas 4.
Uživatelský avatar
honey72
Příspěvky: 16
Registrován: 5.12.2008, 17:51

Re: Problém spojení s telefonem

Příspěvek: # 41257Příspěvek honey72

Nikde jsem už nenašel informaci, jestli tento CLEAR FLASH pomohl odstranit tvůj problém ? Mám totiž podobný problém - nemohu navigaci připojit k internetu přes SE 750i (operátor Vodafone). Navigace mi nabízí jen předvolby ještě starého Oskara. Divím se, že toto TomTom neaktualizuje. Díky.
TomTom GO 5000, dříve TomTom GO 1005 LIVE, ještě dříve GO 730 T, předtím MIO MOOV 370 a jako první MIO 250
boďa
Příspěvky: 21
Registrován: 8.7.2010, 11:06
Bydliště: Sedliště ve Slezku

Re: Problém spojení s telefonem

Příspěvek: # 42461Příspěvek boďa

Ahoj.Omlouvám se,ale stavěl jsem dům.Tak jsem zde nebyl tuším od září na foru.Ano muj problém to vyřešilo.Mám o2 operátora a předtím jsem měl t-m.Ted mám již 2 telefon po ,,vyčištění tt go 730t.A šlape perfektně.Jak ukázání počasí tak připojení na učet.
TT GO 730 Traffic,Aplikace 8.351,Os315187,Gps v1.20,boot 5.5120,mapa Western and Central europe 2gb,v850.2800,4GB Kingston SDHC Clas 4.
washa_rednecks
Příspěvky: 1
Registrován: 27.6.2011, 13:47

Re: Problém spojení s telefonem

Příspěvek: # 42858Příspěvek washa_rednecks

Ahoj,

mám stejný problém, nemůžu se přes TT Go730 dostat připojit na net.

Používám TomTom Go730 (9.051), HTC Touch Pro2, operátor o2.
Zkusil jsem clearflash, vytvořit znovu spojení mezi telefonem a navigací a nic.
Automatický konfigurace se nezdaří a opět jsem v nabídce ručního zadaní připojení nebo vybrat ze seznamu (kde je starý zmíněný eurotel).

Můžu poprosit o nakopnutí?
Díky

Washa
Odpovědět